اخبار داغ

زیر پوست شهر چه میگذرد؛

سبقت نورچشمی ها در گرفتن تسهیلات بدون اشتغال در شهرستان انار

سبقت نورچشمی ها در گرفتن تسهیلات بدون اشتغال در شهرستان انار
با نگاهی به لیست اسامی وام های پرداخت شده می توان دریافت که تعدادی از این وام ها به صورت سوری و در بعضی از همین تسهیلات بالای ۲۰۰ میلیون تومان به نورچشمی ها تعلق گرفت و هیچگونه اشتغال زایی دراین رابطه صورت نگرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارش تسهیلات پرداخت شده از محل برنامه قانون حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری سراسر کشور تا تاریخ ۹۸/۲/۱۵ را منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

بر اساس این گزارش ، در حوزه های تولید لباس، پرواربندی بره،  قالی بافی و گلیم بافی و بوم گردی ومجتمع های تفریحی بیشترین از نظر تعداد وام های داده شده و میزان وام قرار دارند که با یک نگاه سرانگشتی بایستی تولیدات این تعداد گلیم باف و تولید کننده لباس و بوم گردی و پروارگوسفند وام گیرنده بتواند علاوه بر بازار داخلی به کشورهای همسایه نیز صادر گردد.

,

در این گزارش آمده است که داده‌های مربوط به جداول پرداخت تسهیلات از محل قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری بصورت ماهانه به روزرسانی می‌شود ، اما با نگاهی به لیست می توان دریافت که تعدادی از این وام ها به صورت سوری و در بعضی از همین تسهیلات بالای ۲۰۰ میلیون تومان به نورچشمی ها تعلق گرفته و هیچگونه اشتغال زایی در این رابطه در شهرستان انار صورت نگرفته است.

,

نکته جالب توجه این است که تعدادی از اشتغال ها هیچ سنخیتی با روستا ندارد وصرفا جهت دریافت تسهیلات معرفی شدند.

,

از بازرسی ونهادهای امنیتی انتظار است به این قضیه ورود کرده وبا متخلفین برخورد قانونی کنند تا حق کسانیکه دنبال اشتغال زایی هستند ضایع نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه