اخبار داغ

از یلدا تا بهار!

انتظار برفی کارگران شهرداری اردل به روزهای داغ بهار رسید!/ سفره سحر و افطار خالی است، علی برکت الله!

انتظار برفی کارگران شهرداری اردل به روزهای داغ بهار رسید!/ سفره سحر و افطار خالی است، علی برکت الله!
کارگران شهرداری شهر اردل 6 ماه است که حقوق نگرفتند و این روزها برای اینکه بیش از این شرمنده خانوادهایشان نشوند از شهردار شهر اردل خواستار دریافت حقوق معوقه خود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، کارگران شهرداری شهر اردل  6 ماه است که حقوق نگرفتند و این روزها برای اینکه بیش از این شرمنده خانوادهایشان نشوند از شهردار شهر اردل خواستار دریافت حقوق معوقه خود شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

خسرو رئیسی یکی از کارگران شهرداری شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: 6 ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده ایم که در این مدت فشارهای سنگینی به ما و خانواده هایمان وارد شده و زندگی برای ما بسیار رنج آور و سخت است.
,
, جهانبین نیوز,

رئیسی اظهار کرد: آیا مسئولان می توانند خود را جای ما قرار بدهند، ما شرمنده خانواده هایمان هستیم، از مسئولان عاجزانه می خواهیم که به فردیاد ما برسند .

وی افزود: دیگر اعتمادی به قول های شهردار نداریم چون بارها وعده های دروغین به ما داده اند .

,
,
,

محمد مرادی یکی دیگر از کارگران شهرداری شهر اردل اظهار داشت: نزدیک به شش ماه است که حقوق نگرفتیم و هر بار که برای دریافت دستمزدمان اقدام می کنیم به ما می گویند که  اعتبار نیست و تا زمانی که اعتبار ندهند، از حقوق خبری نیست!!

ارژنگ صالحی  کارگر دیگری که خود را پدردو فرزند مدرسه معرفی می کند، در طول شش ماه گذشته از بس که برای گذران زندگی از این و آن قرض کرده است، دیگر روی مواجهه شدن با دوستان، آشناها و خانواده ام را ندارم!

وی افزود: هیچ کس به فکر کارگران شهرداری شهر اردل نیست و به هرجا که مراجعه کردیم به در بسته خوردیم!

 انتظار می رود شهرار شهر اردل در پرداخت حقوق کارگران تصمیم جدی گرفته و به زودی  حقوق معوق آنهارا پرداخت کنند.

شاید یادآوری این سیره پیامبر (ص) که قبل از خشک شدن عرق کارگر، دستمزدش را می داد، خالی از لطف نباشد که با این قشر زحمتکش که به قول خودشان به هیچ جا هم وصل نیستند چطور باید برخورد کرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه