اخبار داغ

جذب نیرو برای سیلوی ۷۰ هزار تنی بوکان؛ تنها از راه آزمون

جذب نیرو برای سیلوی ۷۰ هزار تنی بوکان؛ تنها از راه آزمون
در آستانه بهره برداری از سیلوی ۷۰ هزار تنی بوکان چگونگی جذب نیروهای واجد شرایط کار در این پروژه ملی به یکی از مهم ترین سئولات جوانان جویایی کار در بوکان تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، با گذشت ۱۵ سال از کلنگ زنی سیلوی ۷ هزار تنی بوکان در نهایت و بعد از بارها تعطیلی احداث پروژه به علت نبود و یا قطع اعتبارات مسئولان استانی از افتتاح و بهره برداری این پروژه در اوائل تیر ماه امسال خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

بهره برداری از این پروژه ملی که با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال احداث شده می تواند ذخیره گندم در شهر بوکان را به بیش از ۹۰ هزار تن افزایش دهد.

,

اکنون و در آستانه بهره برداری از سیلوی ۷۰ هزار تنی بوکان چگونگی جذب نیروهای واجد شرایط کار در این پروژه ملی به یکی از مهم ترین سئولات جوانان جویایی کار در بوکان تبدیل شده است.

,

در همین رابطه و بنا به گفته مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی، این پروژه به بیش از ۱۰ نفر نیروی متخصص در حوزه های مختلف نیاز دارد که انتخاب این افراد را بر عهده مسئولان شهرستانی گذاشتیم.

,

وی، ادامه داد: جدای از این افراد ۴ نفر از نیروهای اداره غله مهاباد نیز در سیلوی ۷۰ هزار تنی بوکان مشغول به کار خواهد شد.

,

با نگاهی به گذشته بویژه ۳ سال اخیر شاهد پیش گرفتن ژن های خوب و نزدیکان بعضی از مسئولان ارشد شهرستانی از دیگر بوکانی ها در حوزه استخدامی ها و همچنین اعطای وام های کلان و خرد بودیم و همین مهم سبب نگرانی دوباره بسیاری از جوانان این شهرستان شده است.

,

جوانان بوکانی طی سه سال گذشته شاهد استخدامی ها و پارتی بازی های فله ای برای ژن های برتر و نزدیکان مسئولان ارشد شهرستانی در طرح توسعه بیمارستان بوکان و دیگر ادارات سطح شهر و همچنین دریافت وام های کلان بودند و بیم دارند که این بار نیز دست آنان از این استخدام کوتاه باشد.

,

هرچند در این باره سرپرست فرمانداری بوکان تصریح کرد: برای این که هیچ گونه شائبه ای در میان مردم و افکار عمومی ایجاد نشود جذب نیرو برای سیلوی ۷۰ هزار تنی بوکان بی تردید با فراخوان و از طریق آزمون خواهد بود.

,

خسروپور ادامه داد: اکنون به دنبال ساز و کاری استاندارد برای فراخوان و آزمون هستیم که ان شاالله طی روزهای آتی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

,

امید است این بار مسئولان شهرستانی فارغ از هر گونه پارتی بازی و تعهدی خاص به ژن های خوب تنها و بر اساس معیارهای استاندارد در راستای جذب نیرو برای سیلوی ۷۰ هزار تنی بوکان گام بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه