اخبار داغ

تشریح برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان/ کسب رتبه برتر در استان تهران

تشریح برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان/ کسب رتبه برتر در استان تهران
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قدس از طرح سفره های افطاری و توزیع سبد کالا میان به مددجویان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قدس خبر، با کمک خیرین شهرستان قدس در ماه مبارک رمضان سفره های افطار برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قدس گسترده خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

امیر عذیری، رئیس اداره کمیته امداد شهرستان قدس از برنامه افطاری به مددجویان این مرکز خبر داد و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان و از نیمه دوم این ماه همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، اطعام کمیته امداد همراه با کمک خیرین شهرستان انجام خواهد شد و در نظر داریم برای همه خانواده های تحت پوشش حداقل یک افطار ارائه دهیم و برای 200 تا 500 خانوار در فواصل زمانی مختلف در هر نوبت اجرا خواهد شد.

,

وی افزود: علاوه بر برنامه افطاری، سبدهای غذایی تا سقف 200 هزار تومان از طریق همکاری همه دستگاه ها و نهادهای شهرستان قدس تهیه و در دستور کار قرار داده شده و این سبد در کنار سبد غذایی است که دولت ارائه کرده است.

,

عذیری با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی تأثیری بر حمایت مددجویان نداشته است گفت: در این زمینه نه تنها افت نداشتیم بلکه کمک های مردمی بیشتر هم شده است و این نشان از اعتقادات مردم عزیز استانی و شهرستانی است که با توجه به همه مشکلات بحث مساعدت و ایتام را فراموش نکرده اند.

,

وی بیان کرد: کمیته امداد وظیفه دارد هرآنچه که خیّران با هر نیتی که انجام می دهند آن را برآورده کند و در زمینه کمک رسانی به مردم سیل زده هر کمکی که ارائه می شود برای همان نیت صرف می شود و هر آنچه در زمینه کمک به سیل زده ها جمع آوری شد برای این مناطق ارسال نمودیم و حساب آنها مشخص شده بود. همچنین کمک های غیر نقدی را به قرارگاه فرهنگی ستاد نماز جمعه تحویل داده شد و وجوه نقدی آن نیز به حساب مشخص شده واریز شد که حدود 70 میلیون تومان نقد و حدود 200 میلیون تومان به صورت کالا بوده است. در کنار آن نیز مشاورین این حوزه بیش از 6 روز در قالب چند گروه برای بحث مشاوره خانواده های آسیب دیده از سیل اعزام شدند.

,

عذیری تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قدس با کمک خیرین ارجمند توانست جز ادارات برتر در استان تهران باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه