اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان :

ناپایداری شرایط جوی در هرمزگان / از قرارگیری در مناطق مرتفع و کوهستان خودداری گردد

ناپایداری شرایط جوی در هرمزگان / از قرارگیری در مناطق مرتفع و کوهستان خودداری گردد
کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به ناپایداری شرایط جوی در هرمزگان گفت: در برخی نقاط بویژه ارتفاعات استان رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود که توصیه می شود از قرارگیری در مناطق مرتفع و کوهستان خودداری گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به ناپایداری شرایط جوی در هرمزگان اظهار کرد: با گذر امواج ناپایدار تا اوایل هفته آینده در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر در آسمان استان رخ خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

کارشناس هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه در برخی نقاط بویژه ارتفاعات استان رگبار باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود، عنوان کرد: توصیه می شود از قرارگیری در مناطق مرتفع و کوهستان خودداری گردد.

,

سی سی پور تصریح کرد: بطور کلی شرایط دریا جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد بود اما در ساعات بعد از ظهر و شب با توجه به بروز ناپایداری در منطقه و افزایش لحظه ای سرعت باد و رگبار باران و رعد و برق توصیه می شود تمهیدات لازم بویژه در محدوده تنگه هرمز صورت پذیرد.

,

وی افزود: با توجه به بروز ناپایداری جوی در ساعات بعد از ظهر و شب و احتمال افزایش لحظه ای سرعت باد و رگبار باران و رعد و برق، توصیه می شود تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد و تردد شناورها بویژه در محدوده تنگه هرمز، بندرعباس، قشم، خمیر، لارک، هنگام، هرمز، کلاهی، سیریک و کوهستک با احتیاط انجام شود.

,

کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به میزان بارش گزارش شده از ایستگاههای سینوپتیک هواشناسی خاطر نشان کرد: بندرخمیر 19.2 میلیمتر، سردشت بشاگرد  7.8 میلیمتر، حاجی آباد  6 میلیمتر ، رودان 1.7 میلیمتر، قشم فرودگاهی 1.2 میلیمتر، قشم دریایی  0.4 میلیمتر ،بندرعباس کمتر از 0.1 میلیمتر، کهورستان 27 میلیمتر، رودبار بستک 17 میلیمتر و نیمه کار 7.5 میلیمتر باران باریده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه