اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت:

نیاز اساسی امروز جامعه قدم برداشتن در راستای همبستگی ملی است

نیاز اساسی امروز جامعه قدم برداشتن در راستای همبستگی ملی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: خدمت رسانی به مردم یکی از آیتم های مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در جلسه طرح همبستگی ملی که در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت برگزار شد با اشاره به اهمیت وحدت و همبستگی گفت: مومنان و مسلمانان باید در برابر آسیب ها پشتیبان هم باشند، امداد رسانی در کارهای نیک مورد پسندیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با اشاره به اینکه اگر جوامع اسلامی به همدیگر کمک نکنند دچار مشکل می شوند، تصریح کرد: حضرت محمد (ص) فرموده اند، مومنان همانند یک تن واحد هستند و اگر عضوی به درد آید بقیه عضوها را نیز به درد می آورد.

,

وی با تاکید بر جایگاه والای مسجد اظهار کرد: اجرای طرح یک مسجد و یک خانه در شرایط کنونی که همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری است طرحی ارزشمند بوده و بخشی از مشکلات را حل می کند.

,

امام جمعه پلدشت افزود: همه سازمان ها، ارگان ها و ادارات باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم این طرح را به درستی اجرا کنیم.

,

نیاز اساسی امروز جامعه قدم برداشتن در راستای همبستگی ملی است

,

در ادامه جلسه، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی گفت: بسیج در هر جا که جامعه به آن نیاز داشته باشد وارد عمل می شود و امروزه شاهد فراگیری آن هستیم.

,

وی، تصریح کرد: نیاز اساسی امروز جامعه قدم برداشتن در راستای همبستگی ملی است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده اند، مسئولین اگر می خواهند در برابر استکبار بایستید به مردم خدمت رسانی کنند، دشمن درصدد ایجاد اختلاف در بین مردم و مسئولان است.

,

یوسفی، افزود: خدمت رسانی به مردم یکی از آیتم های مهم است.

,

به گفته وی، طرح همبستگی ملی با محوریت مساجد شروع می شود و نسبت به ساخت خانه با همکاری گروه های جهادی در مناطق حادثه دیده اقدام می کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه