اخبار داغ

فرماندار مانه و سملقان:

سیل خسارت زیادی به منازل مسکونی آشخانه زد/اعزام گروه‌های امدادرسان به مناطق سیل‌زده/ در حال برآورد خسارت سیل هستیم+تصاویر

سیل خسارت زیادی به منازل مسکونی آشخانه زد/اعزام گروه‌های امدادرسان به مناطق سیل‌زده/ در حال برآورد خسارت سیل هستیم+تصاویر
فرماندار شهرستان مانه و سملقان با اشاره به بارش های سیل آسای بامداد امروز در این شهرستان گفت: بیشترین خسارت ها به منازل مسکونی شهر آشخانه وارد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، محمودرضا معموری، فرماندار شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد: بارش ها در شهرستان مانه و سملقان از روز گذشته آغاز شده و با شدت گرفتن بارشها در بامداد امروز، سیل از ارتفاعات شرقی وارد شهر شد و به خاطر شدت بالا و بی سابقه ای که داشته بخش زیادی از منازل مسکونی آشخانه دچار خسارت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی با اشاره به اینکه تاکنون از میزان خسارتها اطلاعاتی در دست نیست، ادامه داد: نیروهای امداد رسان در گروه های مختلف هلال احمر، جهادی، تیم های مدیریت بحران، از ساعات اولیه وارد عمل شدند و در کنار اقدامات امدادی، عملیات برآورد میزان خسارتها و تخریب ها در حال انجام است.

,

معموری افزود: طی بارشهای روز گذشته جاده اصلی روستایی آسفالته شیرآباد به صورت کامل قطع شد و سیل از مسیر روستای نجف اراضی باغی و زراعی زیادی از این روستا را مورد خسارت قرار داد که برآورد دقیق خسارتها در دست بررسی است.

,

وی خاطرنشان کرد: راه اصلی ورودی روستای شیرآباد تاکنون وصل نشده است و تردد از طریق راه خاکی روستا در حال انجام است، همچنین ماشین آلات راه سازی در حال رفع مشکل راه این روستا هستند.

,

 

,

, ,

برای مشاهده گزارش تصویری خسارت سیل به آشخانه اینجا کلیک کنید.

, اینجا,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه