اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

برگزاری انتخابات مهمترین ماموریت حوزه سیاسی در سال جاری است

برگزاری انتخابات مهمترین ماموریت حوزه سیاسی در سال جاری است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: مهم‌ترین اولویت ماموریت حوزه سیاسی در سال جاری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است، تلاش مجریان انتخابات باید به گونه‌ای باشد که زمینه مشارکت حداکتری را فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی پیش ازظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه شورای اداری استان و مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار قزوین در سالن استانداری اظهار کرد: بیشترین حق الناس در اختیار ما مسئولین است و رعایت آن وظیفه ماست و درصورت عمل نکردن و کوتاهی عمدی در رسیدگی به عمل مردم نماز و روزه ما مقبول نیست. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: معاون سیاسی جایگاه مهمی دارد، آقای حبیبی توانمندی و تجربه بالایی در حوزه معاونت استانداری داراست و از نگاهی فراجناحی برخوردار است.  

,

استاندار قزوین عنوان کرد: شرایط کشور به گونه‌ای است که به مدیرانی نیاز داریم که بتوانند تعامل خوبی با سایر ارگان‌ها و افراد مختلف داشته باشند.

,

وی افزود: امروز مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند و انتخابات نیز پیش روست، اما باید توجه داشت که تندروی سیاسی جوابگو نیست و نیاز به آرامش و همدلی در سطح ملی و استانی نیاز داریم، درواقع باید به فکر کلیت نظام بود. 

,

این مسئول اذعان کرد: قانونمداری و اخلاق‌مداری و امانت‌داری اصل‌هایی هستند که مجریان و نمایندگان مجلس باید به آن توجه داشته باشند. 

,

راه اندازی خانه احزاب در قزوین

, راه اندازی خانه احزاب در قزوین,

منوچهر حبیبی در ادامه این جلسه اظهار کرد: سه اصل امیدآفرینی، اعتمادسازی و رضایتمندی در حوزه معاونت امنیتی و سیاسی قزوین را مورد توجه قرار می‌دهم.

,

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و انسجام هستیم و می‌توانیم با این عامل بر مشکلات بزرگ فائق آمده و راه را بر دشمن ببندیم.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ابراز کرد: گفتمان دولت را به احسن وجه دنبال خواهم کرد و امنیت را در صدر امور قرار می‌دهم، برای ایجاد امنیت همه باید کار کنند و فعال باشند. 

,

وی افزود: ارتقای شاخص‌های سرمایه اجتماعی مهم است و باید در کنار سرمایه انسانی و اقتصادی این موضوع نیز مورد توجه قرار گیرد.

,

این مسئول عنوان کرد: مهم‌ترین اولویت ماموریت حوزه سیاسی در سال جاری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است، تلاش مجریان انتخابات باید به گونه‌ای باشد که زمینه مشارکت حداکتری را فراهم کند.

,

وی ادامه داد: در انتخابات باید تقوا و اخلاق سیاسی نهادینه شود و مدیران اجرایی و مسئولان باید هماهنگ باشند.

,

حبیبی بیان کرد: فعالیت احزاب ضرورت جامعه پویا است، از این رو این موضوع و راه اندازی خانه احزاب نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه