اخبار داغ

رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد

تحصیل 10 دانشجوی افغانستانی در دانشکده پیراپزشکی بیرجند

تحصیل 10 دانشجوی افغانستانی در دانشکده پیراپزشکی بیرجند
رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: 10 دانشجوی افغانستانی در دانشکده پیراپزشکی بیرجند مشغول به تحصیل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، ملکانه رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تحصیل 10 دانشجوی افغانستانی در دانشکده پیراپزشکی بیرجند براساس تفاهم نامه سال گذشته این دانشگاه با دانشگاه کشور افغانستان، 5 دانشجوی رشته کارشناس آزمایشگاه از کشور افغانستان برای گذراندن دوره تکمیلی به مدت 6 ماه در این دانشکده، حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، ملکانه رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تحصیل 10 دانشجوی افغانستانی در دانشکده پیراپزشکی بیرجند براساس تفاهم نامه سال گذشته این دانشگاه با دانشگاه کشور افغانستان، 5 دانشجوی رشته کارشناس آزمایشگاه از کشور افغانستان برای گذراندن دوره تکمیلی به مدت 6 ماه در این دانشکده، حضور دارند.,
 
,
وی با بیان این‌که 5 نفر دیگر هم به صورت ترکیبی و آنلاین با استقرار در دانشگاه کاتب هرات افغانستان از تدریس اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بهره مند می‌شوند، افزود: این افراد دانشجویان  کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی‌اند که دروس تئوری را به صورت آنلاین  و  مجازی آموزش می‌بینند و سپس به ایران آمده و دروس عملی را به صورت حضوری  فرا می‌گیرند.
,
 
,
رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: مدرک کارشناسی این افراد از سوی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صادر خواهد شد و این روش آموزش مختص دانشجویان خارجی دانشگاه است و دانشجویان داخلی دانشگاه به صورت حضوری از این آموزشها بهره مند می‌شوند.
,
 
,
ملکانه همچنین از پذیرش دانشجوی ارشد در رشته هماتولوی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال تحصیلی 98_97 خبر داد و گفت: هم اکنون 7 دانشجو در این رشته مشغول به تحصیل‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه