اخبار داغ

اعلام مجموعه دستگاه های دولتی برای همکاری با سپاه در محرومیت زدایی /اختصاص 200 میلیارد تومان برای بافت ها و مناطق فرسوده استان همدان

اعلام مجموعه دستگاه های دولتی برای همکاری با سپاه در محرومیت زدایی /اختصاص 200 میلیارد تومان برای بافت ها و مناطق فرسوده استان همدان
استاندار همدان گفت: این نوید را می دهیم که مجموعه دستگاه های دولتی نهایت همکاری را با قرارگاه محرومیت زدایی و سپاه انصارالحسین(ع) دارد و حتی توافقاتی را برای ادامه طرح های نیمه تمام با آنان خواهیم بست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سعید شاهرخی صبح امروز در جمع جهادگران همدانی با قدردانی از فعالان حوزه محرومیت زدایی در سپاه استان همدان، گفت: سپاه در طول سل هی پس  پیروزی انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی را بازی کرده و به همین دلیل دشمن از پاسداران عصبانی است و از این عصبانیت خود می میرد.
وی اظهار کرد: گرچه سپاه را ترویست معرفی کردند اما مردم و مسئولان پیوند ناگسستنی خود را با تجلیل از آنان نشان دادند چرا که خوب می دانند سپاهیان همیشه در خدمت رسانی به مردم در صف اول هستند.
استاندار همدان افزود: این نوید را می دهیم و آمادگی خود را اعلام می کنیم که مجموعه دستگاه های دولتی نهایت همکاری را با قرارگاه محرومیت زدایی و سپاه انصارالحسین(ع) دارد و حتی توافقاتی را برای ادامه طرح های نیمه تمام با آنان خواهیم بست.
شاهرخی با تأکید بر اینکه توجه به اقشار ضعیف و محرومان جزء ارزش ها و آرمان های انقلاب است، عنوان کرد: نظام ما در حوزه محرومیت زدایی گام های مؤثری برداشته تا جایی که امروز تمام روستاهای بالای 20 خانوار برق دار شده اند، طرح بهسازی روستاها یا انجام شده و یا در دست انجام است، همه روستاها ازنعمت راه های روستایی آسفالته و گاز برخوردار هستند.
وی ادامه داد: برای بافت های فرسوده در استان همدان 40 میلیارد تومان اعتبار عمرانی و  160 میلیارد تومان اعتبار هم برای بازسازی مناطق فرسوده در نظر گرفته شده است.
استاندار همدان با ابراز خرسندی از حضور نیروهای قرارگاه محرومیت زدایی استان در خدمت رسانی به مردم، گفت: زمانی که سپاه با این نگاه به میدان می آید نوید این را می دهد که سرعت خدمت رسانی بیشتر می شود.
شاهرخی همچنین در ادامه به سیل روی داده در فروردین ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با پیشگیری های انجام شده استان ما با 134 میلیمتر بارندگی در 24 ساعت که معادل 6 ماه بارش در استان بود مدیریت خوبی از خود نشان داد.
وی تصریح کرد: اما فرستادن سیلاب به داخل دشت ها برای در امان ماندن مردم خسارتی را نیز به باور آورد وارد و از سویی دیگر شدت بارش ها به بسیاری از منازل هم آسیب وارد کرد.
استاندار همدان با با بیان اینکه بعد از گلستان همدان بیشتر آسیب مترتب با سیل را متحمل شد، اظهار کرد: در سطح استان به 50 هزار و 740 هکتار از باغات و زمین های کشاورزی خسارت وارد شد و همچنین بیش از هشت هزار واحد مسکونی و تجاری نیاز به مرمت پیدا کردند، چراکه بارندگی ها پایه و اساس ساختمان ها را سست کرده و باید بازسازی شوند.
شاهرخی ابراز امیدواری کرد: با همکاری سپاه در روند ساخت و سازها بهسازی مناطق آسیب دیده سرعت بیشتری حاصل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه