اخبار داغ

40هکتار از مراتع ارتفاعات گچساران درآتش سوخت+تصاویر

40هکتار از مراتع ارتفاعات گچساران درآتش سوخت+تصاویر
رئیس منایع طبیعی و آبخیز داری گچساران گفت: بر اثر این آتش سوزی بالغ بر ۴۰ هکتار از مراتع ارتفاعات مناطق کوی کارکنان دولت،امامزاده اسماعیل و نیز آبگرمو طعمه حریق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فرهام جلیلی ، رئیس منایع طبیعی و آبخیز داری گچساران در گفت وگو با آفتاب جنوب،در خصوص آتش سوزی روز گذشته ارتفاعات کوی کارکنان این شهرستان گفت:این  آتش سوزی عصر روز گذشته در کوه های اطراف منطقه کارکنان دولت این شهرستان رخ داده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب جنوب,

وی افزود: با تلاش نیروهای محلی و منابع طبیعی در ابتدا این آتش سوزی پس از یک ساعت مهار شد ،اما متاسفانه باز هم آتش در بخش های دیگری از ارتفاعات کوه های منطقه کارکنان این شهرستان سرایت کرده بود که تا قبل از ساعت 22شب گذشته به طور کامل مهار شد.

,

رئیس منایع طبیعی و آبخیز داری گچساران تصریح کرد: این آتش سوزی از کنار منازل شهری در منطقه کارکنان این شهرستان آغاز که به ارتفاعات نیز کشیده شده بود و بر اثر این آتش سوزی بالغ بر ۴۰ هکتار از مراتع ارتفاعات مناطق کوی کارکنان دولت،امامزاده اسماعیل و نیز آبگرمو طعمه حریق شد.

,

 

,

جلیلی اظهارکرد: برای مهار این آتش سوزی بالغ بر ۱۵ نفر از نیروهای محلی، منابع طبیعی، انجمن کوهنوردی و نیروهای محیط زیست حضور داشتند و می تواند به این نکته هم اشاره کردکه  وزش باد شدید موجب گسترش و نیز سرایت این آتش به سمت ارتفاعات این مناطق شده بود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه