اخبار داغ

انتقاد از مسئولین دانشگاه علمی کاربردی گچساران!/چرا کسی به داد دانشجویان نمی رسد؟

انتقاد از مسئولین دانشگاه علمی کاربردی گچساران!/چرا کسی به داد دانشجویان نمی رسد؟
آیا مسئولین این مرکز، صرف بخاطر منافع جیب خویش هستند یا دغدغه سطح علمی برای کشور و جوانان این ملت دارند؟؛چه کسی جوابگوی دانشجویانی باید باشد که از امیدیه، ماهشهر، دیلم، گناوه، دهدشت، بهبهان، نورآبادو... می آیند و مشقت این همه راه را به امید برگزاری کلاس طی می کنند و آخر سرهم کلاسی تشکیل نمی شود؟!!.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،یکی از دانشجویان دانشگاه علمی _کاربردی گچساران در مطلبی نوشته است:چرا کسی به داد دانشجویان دانشگاه علمی _کاربردی نمی رسد؟،مگر در قبال شهریه ای که از ما می گیرند نباید خدمات آموزشی ارائه دهند؟ و چرا کلاس های این دانشگاه برگزار نمی شوند؟.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب, .,

این درحالی است که دانشگاه جامع علمی- کاربردی یکی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات وفناوری است که با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان مرکز آموزش که فاقد تجربه اجرایی هستند، تشکیل و با بکارگیری و سازمان دهی امکانات،منابع مادی وانسانی دستگاه های اجرایی،نسبت به برگزاری دوره های علمی – کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام می کند.

,

باتوجه به اینکه نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه ها رو به پایان است متاسفانه در دانشگاه علمی کاربردی شماره(١) واحد گچساران کلاس ها هنوز تشکیل نشده یا به صورت نصفه و نیمه برگزار می شوندو حدنصاب حضور دانشجو در کلاس های تشکیل شده به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد.

,

از ظواهر امر پیداست که این مرکز به نوعی  هدفش پایین کشیدن شان استاد و دانشجو و همچنین سطح علمی کشور است!!!، آنهم مرکزی که در سطح استان های همجوار بسیار بساط تبلیغ هم دارد.

,

باید پرسید که آیا مسئولین این مرکز، صرف بخاطر منافع جیب خویش هستند یا دغدغه سطح علمی برای کشور و جوانان این ملت دارند؟؛چه کسی جوابگوی دانشجویانی باید باشد که از امیدیه، ماهشهر، دیلم، گناوه، دهدشت، بهبهان، نورآبادو... می آیند و مشقت این همه راه را به امید برگزاری کلاس طی می کنند و آخر سرهم کلاسی تشکیل نمی شود؟!!.

,

حال دانشجویی که این همه خطر راه  را به جان می خرد و در این هوای گرم و ماه رمضان  در دانشگاه حاضر می شود تا علمی بیاموزد و مهارتش را افزایش دهد،اما غافل از اینکه کلاسی تشکیل نمی شود!چه کسی پاسخگو خواهد بود؟؟.

,

اگر صرفا هدف مسئولین دانشگاه فقط جیب دانشجو است !از همان شروع ثبت نام نیت و قصد خود را بگویید که ما دنبال جیب شما هستیم نه بالا بردن سطح علمی تان، خواهشمندم که مسئولین محترم دانشگاه پاسخگو باشند چرا که طبق قانون در قبال هزینه دریافتی از دانشجویان باید خدمات آموزشی نیز ارائه دهید.

, !,

با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی در جامعه و دانشجویانی که هزینه  ایاب و ذهاب، خوابگاه و دانشگاه خود را با رنج ، سختی و در بدترین شرایط مهیا می کند حداقل باید کلاسی هم تشکیل شود تا بار علمی و میزان یادگیریشان را هم ارتقا دهند .

, .,

بنابراین به عنوان یک دانشجوی مرکز علمی کاربردی گچساران این موضوع را به جهت مطالبه از مسئولین محترم دانشگاه و تلنگری به وضعیت موجود می دانم ،چرا که دانشجو  وظیفه اش علاوه برکسب علم مطالبه گری به حق است  و همانگونه که شهید بزرگوار آیت الله بهشتی فرمودند:" دانشجو موذن جامعه است واگردانشجو خواب بماند نماز جامعه قضا می شود "،و درپایان به نمایندگی از جمعی از دانشجویان منتظر پاسخگویی مسئولین درباره وضعیت موجود این دانشگاه هستیم .

, ،,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه