اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

۲۷۹ پروژه در استان راه‌اندازی و پشتیبانی کردیم

۲۷۹ پروژه در استان راه‌اندازی و پشتیبانی کردیم
فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان گفت: در سال ۹۶ و ۹۷، ۲۷۹ پروژه در استان راه‌اندازی و پشتیبانی کردیم و اعتبارات هزینه شده برای عمرانی ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که ۵۰ درصد سپاه و ۵۰ درصد دستگاه‌های دولتی تقبل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سردار مظاهر مجیدی در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی و مجمع جهادگران، خیرین و فعالین عرصه های خدمت رسانی که صبح امروز در استانداری استان همدان برگزار شد با اشاره به همدلی مسئولان اجرایی استان در واکنش به اقدام احمقانه آمریکا در تروریست نامیدن سپاه که در کنار سپاه ایستادند و لباس نظامی را بر تن کردند تشکر کرد.
 
وی افزود: در استان ما دو هدف را هدف‌گذاری کردیم، یکی ریل‌گذاری بسیج برای خدمات‌دهی به مردمی که سزاوار کمک هستند و دیگری تعادل در استان در کنار دستگاه های اجرایی بود تا بتوانیم با ایجاد و تعامل در راستای توسعه استان قدم برداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,

وی بیان کرد: در محرومیت‌زدایی ما دو کار را انجام دادیم، یکی در حوزه عمرانی و دیگری تهیه مایحتاج مردم بود.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان ادامه داد: در مسائل عمرانی ساخت و ساز خانه، مرمت مساجد، لایروبی قنوات، ساخت مجتمع فرهنگی، بهسازی روستاها و مدارس، آبرسانی شبکه روستایی و ساخت مراکز بهداشتی را داشتیم.

,

مجیدی تصریح کرد: در سال ۹۶ و ۹۷،  ۲۷۹ پروژه در استان راه‌اندازی و پشتیبانی کردیم و اعتبارات هزینه شده برای عمرانی ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که ۵۰ درصد سپاه و ۵۰ درصد دستگاه‌های دولتی تقبل کردند.

,

وی اضافه کرد: در حوزه غیر عمرانی نیز ۱۵۰ هزار بسته مواد غذایی، یک هزار بسته البسه، ۴۹ هزار بسته لوازم فرهنگی، ۵۰ بسته جهیزیه و تهیه ۱۲ هزار بسته سلامت تهیه کردیم.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان ادامه داد: در حوزه غیر عمرانی جمعا هزینه ها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شد.

,

مجیدی گفت: در بخش اقتصاد مقاومتی ۶۱ میلیارد تومان هزینه شده که ۹۰۶۴ مورد اشتغال ایجاد شد.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب راه پیشرفت راه تعامل است عنوان کرد: چه در حوزه‌های اجتماعی و چه در حوزه های امنیتی تلاش های وافری داشتیم.

,

 سردار مجیدی با اشاره به سیل اخیر و در استان تاکید  کرد: در سیل اولین قدم‌ها را پایگاه‌های مقاومت انجام دادند و در جلسه ای که با سردار معروفی، فرمانده سپاه گلستان داشتیم ایشان شخصاً و تاکیدا از مردم همدان تشکر کردند.

,


انتهای پیام/

,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه