اخبار داغ

فرمانده سپاه پارسیان خبر داد؛

آماده شدن بارگاه شهدای گمنام چهواز تا پایان سال/ طرح های اعتلای بسیج در جهت خدمت رسانی به مردم است

آماده شدن بارگاه شهدای گمنام چهواز تا پایان سال/ طرح های اعتلای بسیج در جهت خدمت رسانی به مردم است
فرمانده سپاه پارسیان از آماده شدن گنبد و بارگاه شهدای گمنام چهواز تا پایان سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سرگرد اسحق مودن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در گفتگو با خبرنگار ما با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بندگی خدا، اظهار کرد: از یکسال گذشته تا امروز مسیری را انتخاب کرده ایم تا طرح های اعتلای بسیج به خوبی اجرایی شود، این طرح ها روی ریل خدمت رسانی به مردم قرارگرفته است به عبارت دیگر بسیج وحیات وتعالی آن، درخدمت مردم می دانیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده سپاه پارسیان افزود: ملت ایران مردم سالاری دینی را پذیرفته اند و راه استمرارحیات مبارک انقلاب اسلامی در حضور مردم درصحنه وخدمت به مردم ازمهم ترین وظایف بسیج محسوب می‌شود.

,

وی با اشاره به فعالیت گروههای جهادی در شهرستان، تصریح کرد: گروه جهادی شهید عباس بابایی در قالب طرح قرارگاه تحول محلات روستای چهواز به مدت یکسال فعالیت خود را درعرصه های مختلف شروع کرده است که مهم ترین آن ساخت گنبد مطهر دو شهید خوش نام روستاست که با کمک های مردمی روستا و با اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان شروع و در پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

,

سرگرد موذن نسب، در پایان خاطرنشان کرد: ۴۲گروه جهادی در شهرستان پارسیان درعرصه های مختلف به مردم و مناطق محروم خدمات رسانی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه