اخبار داغ

فرماندار سرپل‌ذهاب:

کمبود آهن آلات مشکل اصلی واحدهای جا مانده از بازسازی است

کمبود آهن آلات مشکل اصلی واحدهای جا مانده از بازسازی است
فرماندار سرپل ذهاب با مطلوب ارزیابی کردن سرعت ساخت و سازها در این شهرستان گفت: کمبود آهن آلات مشکل اصلی واحدهای جا مانده از بازسازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، محبت جمالی نیا ظهر امروز در آئین کلنگ زنی مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان سرپل ذهابکه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بحران‌های پیش آمده در شهرستان سرپلذهاب که ۳۵ هزار واحد آسیب دیده برجای گذاشت روند بازسازی در این شهرستان در مقایسه با سایر مناطق زلزله زده در کشور هم از نظر سرعت در بازسازی و هم کیفیت ساخت و سازها جای تقدیر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با بیان اینکه از ۳۵ هزار واحد آسیب دیده شهرستان ۱۷ هزار و ۲۰۷ واحد تعمیری در شهر و روستا عملاً پایان تعمیرات آنها توسط بنیاد مسکن اعلام شده است، افزود: ۱۲ هزار و ۵۶۵ واحد در شهرستان احداث شده که در شهر ۴۸۱۴ واحد و در روستا ۷۷۵۱ واحد به اتمام رسیده است.

,

فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه ۲۳۷۵ واحد نیز مرحله اسکلت است، تصریح کرد: عمده دلیل کندی روند بازسازی این واحدها در بحث مجوزها، طراحی‌ها و دیر اقدام کردن صاحبان واحدها برای ساخت بوده است.

,

وی تصریح کرد: کمبود آهن آلات برای واحدهای جا مانده از بازسازی از عمده مشکلات شهرستان است که تقاضای تأمین حداقل ۲۰۰۰ تن آهن را برای شهرستان داریم و نیز برای واحدهای آسیب دیده از زلزله که کار بازسازی را با تأخیر آغاز کردند همچون گذشته کار مجوزها و طراحی‌ها به صورت رایگان انجام شود.

,

جمالی نیا عنوان کرد: در شهرستان سرپل ذهاب ۴۳ مسجد شامل ۸ مسجد احداثی، ۲۹ مسجد تعمیری و ۷ مسجد که اعتبار آن تأمین شده مجموعاً ۵ میلیارد ۳۶۲ میلیون تومان تخصیص اعتبار داشته‌اند اما ۱۷ مسجد جامانده دیگر نیازمند تأمین اعتبار هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه