اخبار داغ

در مراسم «سفره افطار شهدایی، میزبان شهدا» مطرح شد؛

سرلوحه قرار دادن زندگی شهدا بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

سرلوحه قرار دادن زندگی شهدا بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است
در مراسم «سفره افطار شهدایی، میزبان شهدا» که در جوار گلزار شهدای مدافع حرم بهشت رضا(ع) مشهد برگزار شد بر سرلوحه قرار دادن زندگی شهدا و مقابله با تهاجم‌های فرهنگی دشمن تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مراسم سفره افطار شهدایی، میزبان شهدا شب گذشته با همت و دست پخت مادران شهدا مشهدی در جوار گلزار شهدای مدافع حرم بهشت رضا(ع) مشهد و با حضور گسترده مردم ولایت مدار و شهیدپرور مشهد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

, ,

حمید فیض آبادی، جانباز دفاع مقدس و راوی جنگ تحمیلی در این مراسم اظهار کرد: هم اکنون در جوار قطعه شهدای گمنان قرار داریم؛ شهدایی که بسیاری از پدر و مادرهایشان پس از گذشت سی سال همچنان منتظر بازگشت پیکر شهدای خود هستند.

,

وی افزود: وقتی در احوال شهدا نگاه می کنیم در میابیم خدمت به مردم از نظر شهدا جایگاه بالایی داشت و اکثر شهدا همواره در حال خدمت رسانی به مردم و مخصوصا مستضعفان بودند.

,

نویسنده کتاب جنون مجنون، با تاکید بر اینکه پرچمی که امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی برافروخته است را باید به دست صاحب اصلی این انقلاب برسانیم و شهدا علمدار این قافله بودند، افزود: شهدا کاری کردند که امروز ما با آسایش و در کمال امنیت زندگی کنیم و باید قدر این آسایش را بدانیم.

,

, ,

فیض آبادی تصریح کرد: پیکر شهدا سوخت که امروز ما نسوزیم اما متاسفانه امروز خیلی از مردم و مسئولان شهدا را فراموش کرده اند و در دنیای مادی و روزمرگی خود غرق شده اند که باعث ایجاد بسیاری از مشکلات اجتماعی و ناهنجاری های فراوان در جامعه شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه زندگی شهدا را باید سرلوحه زندگی و رفتار خود قرار دهیم و مراقب باشیم پایمان را روی خون شهدا نگذاریم، افزود: شهید هادی اخروی در آخرین نامه ای که به پدر و مادر خود نوشت، اشاره کرد که به زودی شهید می شود و دقیقا پس از چند روز با 110 کیلوگرم مواد منفجره منفجر شد و از پیکر مطهر این شهید تنها یک مشت خاک تندفین شد.

,

این راوی دفاع مقدس، خاطرنشان شد: شهدای دفاع مقدس پرچم امام زمان(عج) را برافروختند و پس از آن، این پرچم را به شهدای مدافع حرم دادند و اکنون این پرچم در دستان شما جوانان است تا راه آن ها را ادامه دهید و نگذارید پرچم امام زمان(عج) به زمین بیفتد.

,

فیض آبادی با اشاره به اینکه فرهنگ و اخلاق شهدا باید به نسل جوان انتقال یابد گفت: می توان گفت امروز برگزاری اردوی راهیان نور از هرچیزی واجب تر است زیرا حضور در اردوهای راهیان نور می تواند نسل جوان را با زندگی شهدا و رشادت های آن ها آشنا کند و راه بسیار خوبی برای مقابله با تهاجم های فرهنگی دشمن است.

,

وی تصریح کرد: باید طوری زندگی کنیم که در آن دنیا مدیون خون شهدا و خانواده شهدا نباشیم و لازمه آن سرلوحه قرار داند زندگی شهدا در تمام امور زندگانی است.

,

, ,

در ادامه این مراسم گروه سرود عصر انتظار به هنرنمایی و اجرای سرودهای حماسی و انقلابی پرداختند و پس از آن این گروه توسط مادران شهدا تجلیل شدند.

,

, ,

در پایان این مراسم سفره افطار مادران شهدا در قطعه شهدای بهشت رضا(ع) مشهد پهن شد و ده ها نفر از این سفره با برکت متنعم شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه