اخبار داغ

با هدف لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب/

«اعتکاف رمضانیه» در اردل برگزار شد

«اعتکاف رمضانیه» در اردل برگزار شد
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل گفت: اعتکاف رمضانیه با حضور 30 نفر از دانش آموز خواهر و با هدف لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب در مسجد جامع شهر اردل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حمید بهرامی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت:در صبح  25 اردیبهشت ماه مصادف با دهم ماه مبارک رمضان 30 نفر از دانش آموزان خواهر شهرستان اردل  وارد مسجد جامع شهر اردل شدند تا خود را برای حضور در خانه خدا در راستای تقویت معنوی آماده و مهیا سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

 حجت الاسلام بهرامی هدف از برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی را  لبیک به بیانیه  گام دوم انقلاب و افزایش فضای معنوی، تقویت روحیه عبادت و بندگی  عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان شهرستان اردل  برای حضور در اعتکاف رمضانیه اعلام آمادگی کردند و امسال استقبال دانش‌آموزانشهرستان از این آئین معنوی 20 درصد افزایش یافته است.

وی افزود:دانش‌آموزان با حضور در اعتکاف نه تنها به تقویت ابعاد معنوی شخصیت خود می‌پردازند در برنامه‌های مختلف از جمله مراسم جزء خوانی قرآن کریم، برگزاری مسابقات قرآنی  و جلسات پرسش و پاسخ دینی و شرعی ازکه در ایام اعتکاف برای آنها اجرا می‌شود نیز شرکت کردند.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه