اخبار داغ

سردار سنایی‌راد نقشه ترامپ را آشکار کرد

سردار سنایی‌راد نقشه ترامپ را آشکار کرد
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ترامپ با ادعای تمایل به مذاکره تلاش دارد یک چهره اهل صلح و مذاکره از خود نشان داده و افکار عمومی را فریب دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا که گفته بود منتظر تماس سران ایران هستم، اظهار داشت: به نظر می‌آید آقای ترامپ با این اقدامش هدف اصلی خود از فشار و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران و البته خروج از برجام را آشکار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اخبار منتشرشده در یکی از رسانه‌های ایالات متحده آمریکا در خصوص اینکه کاخ سفید شماره تلفنی را در اختیار سوئیس قرار داده تا به دولت ایران داده و دولت ایران بتواند با استفاده از آن با سران آمریکا تماس بگیرد، اظهار داشت: اقدامات ترامپ به حدی ناشیانه است حتی تحلیل گران بین المللی هم اذعان کرده‌اند، سفارت سوئیس چنین شماره‌ای در اختیار ایران قرار نخواهد داد و ایرانی‌ها هم هرگز به دنبال چنین شماره‌ای نخواهند بود.

, المللی,

سردار سنایی راد گفت: اقدام سران آمریکا در فشار و تحریم و از سوی دیگر سخن گفتن از مذاکره همانند آن است اسلحه به سمت یک نفر بگیریم و تقاضای دوستی و مذاکره داشته باشیم.

,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به خروج آمریکا از برجام تصریح کرد: خروج ترامپ از برجام و دیگر پیمان‌های بین المللی بی اعتمادی به آمریکا را بیش از پیش عیان کرد و مشخص ساخت هیچ تضمینی وجود ندارد کسی که قراردادهای قبلی را زیر پا گذاشته و سابقه مذاکره با کره شمالی و عدم پایبندی آنها به تعهداتشان نشان می‌دهد ادعای ترامپ برای مذاکره و سازش پوچ و فرمایشی است و بعید است مذاکره‌ای شکل بگیرد.

, المللی,

وی در پایان خاطرنشان کرد: رفتار سران آمریکا بیشتر یک بازی سیاسی است که در این بازی سیاسی از ابزار تهدید و فشار استفاده می‌کنند و با ادعای تمایل به مذاکره تلاش دارند یک چهره اهل صلح و مذاکره از خود نشان داده و افکار عمومی را فریب دهند.

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه