اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه سراسر کشور مطرح شد؛

مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از کشور را حل نمی‌کند/هدف اصلی دشمن ایجاد رعب و وحشت در کشور است/کشتی برجام به گل نشسته اما برخی از آن پیاده نمی‌شوند

مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از کشور را حل نمی‌کند/هدف اصلی دشمن ایجاد رعب و وحشت در کشور است/کشتی برجام به گل نشسته اما برخی از آن پیاده نمی‌شوند
آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی سراسر کشور برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی سراسر کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
گزیده خطبه‌های نماز جمعه سراسر کشور را در زیر می خوانید: 
,
 
,
استان تهران
, استان تهران, استان تهران,
 
,
مشکلات اقتصادی با جوانان انقلابی و پرکار حل می‌شود/ هزینه‌هایی که نباید در این سال‌ها خلق می‌شد
, مشکلات اقتصادی با جوانان انقلابی و پرکار حل می‌شود/ هزینه‌هایی که نباید در این سال‌ها خلق می‌شد,
 
,
حجّت‌الاسلام سیّد محمّدحسن ابوترابی فرد، امام‌جمعه موقت تهران در خطبه‌های نمازجمعه امروز(۲۷ اردیبهشت) تهران با اشاره به سوره یوسف گفت: حضرت یوسف وقتی توسط برادرانش به چاه افتاد، آن‌ها را نفرین نکرد بلکه آن‌ها را دعا کرد. ما هم باید نسبت به یکدیگر احسان کنیم. جامعه انقلابی باید آراسته به احسان باشد. دست یکدیگر را بگیریم. عصای یکدیگر باشیم. در تأمین نیازهای فکری، اعتقادی، اخلاقی، سیاسی، نقد، ارائه مشورت، تأمین نیازهای اقتصادی و مادی اهل احسان باشیم و به یاری هم بشتابیم.
,
 
,
وی با بیان اینکه جامعه اهل پرخاش و ستیزه‌جو در تراز قرآن نیست، تصریح کرد: روح دین احسان به بندگان خداست. حضرت آیت‌الله بهجت می‌فرمودند عالم بزرگ شیعی، سیدبن طاووس در کتاب اقبال می‌نویسد: من در شب‌های قدر برای کفار دعا می‌کنم. این عالم در شب قدر به فکر هدایت کفار است. ما چقدر دغدغه یکدیگر را داریم؟ دعای ظهور امام زمان(عج) دعا برای هدایت کفار و جامعه بشری است. دعا برای سعادت انسان است. باید اهل احسان بود تا خدا ما را انتخاب کند.
,
 
,
ابوترابی فرد، حضرت یوسف را نماد ایستادگی در برابر شهوات دانست و تصریح کرد: نگاه رهبر معظّم انقلاب در چلّه دوم انقلاب به جوانانی است که حضرت یوسف را الگوی خود قرار می‌دهند؛ در علم، احسان و تقوا و مهار شهوات و امیال و هوس‌ها. جوانانی که در رسیدن به ساحت مقدس اخلاص، قلّه را می‌بینند.
,
 
,
وی با بیان اینکه خبر دادن از ذهن دیگران ملاک تقوا نیست، اظهار داشت: گاهی چنین سخنانی صددرصد شیطانی است. بزرگان ما، بسیاری از مسائل را می‌دانستند و لب فرو می‌بستند تا برای دیگران دکان باز نشود. ملاک فقط و فقط تقوا و عمل صالح است.
,
 
,
امام‌جمعه موقت تهران، شایسته‌سالاری را شعار قرآن دانست و گفت: شایسته‌سالاری روح دین و فلسفه امامت و نظام مبتنی بر حاکمیت فقیه عادلِ صالحِ مدیر و مدبر است. لذا بحق، اهل دقت می‌گویند ولایت فقیه یعنی ولایت علم و عدالت.
,
 
,
وی با بیان اینکه گاهی مدیران تراز اول رصد نمی‌شوند و به‌کار گرفته نمی‌شوند، اظهار داشت: اگر هم انتخاب شوند، تفویض اختیار نمی‌شود. یکی از آسیب‌های بروکراسی عدم تفویض اختیار است.
,
 
,
ابوترابی فرد درباره توصیه مدیریتی آیت‌الله بهجت گفت: ایشان به من گفتند که هر کاری که دیگران می‌توانند انجام دهند را به دیگری بسپار و خودت کاری را بکن که دیگران نمی‌توانند انجام دهند. این یک دستور مدیریتی ویژه‌ است.
,
 
,
وی لزوم به‌کارگیری جوانان شجاع، انقلابی باهوش با انگیزه و پرکار را ضروری دانست و گفت: پس از انتخاب باید به این جوانان اختیارات تفویض شود و نظارت و پیگیری هم وجود داشته باشد.
,
 
,
امام‌جمعه موقت تهران ادامه داد: تفویض اختیار به معنای عدم نظارت نیست. اگر به کسی مسئولیت دادیم باید پاسخگو باشیم. اگر اینطور عمل کنیم به سرعت همانطور که مشکلات دفاع مقدس حل شد مشکلات اقتصادی و اجتماعی حل می‌شود.
,
 
,
ابوترابی فرد در خطبه دوم نمازجمعه و در ادامه اشاره به سوره حضرت یوسف گفت: بعد از اینکه پادشاه مصر حضرت یوسف را انتخاب کرد حضرت یوسف گفت مدیریت اقتصاد مصر در دست من باشد. به نظر می‌رسد این انتخاب به دلیل اهمیت اقتصاد در مدیریت کشور است.
,
 
,
وی ادامه داد: اینکه نزدیک دو دهه است سکاندار انقلاب بر مدیریت اقتصادی کشور با ادبیات و شعارهای مختلف تأکید دارند که مسأله اصلی کشور اقتصاد است، به دلیل جایگاه آن است. اگر اقتصاد یک کشوری قدرتمند باشد راه برای تحول هموار می‌شود. حضرت امیر هم در نامه به مالک اشتر پس از اشاره به جمع‌آوری مالیات، می‌نویستند اقتصاد سالم امکان به‌دست آوردن مالیات را فراهم می‌آورد. یعنی به اقتصاد مصر توجه کن تا این کشور قدرتمند راه برای برای تأمین نیازهای مدیریتی کشور هموار کند.
,
 
,
امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه انصافاً جمهوری اسلامی در این چهار دهه با تمام کاستی‌ها در حوزه‌های اقتصادی قدم‌های بسیار بلند و استثنایی برداشته است، خاطرنشان کرد: با اینکه یک دهه در جنگ بودیم و چهار دهه است در تحریم هستیم و در بدست آوردن منابع همیشه با مشکل روبه‌رو بوده‌ایم. اما امروز زیرساخت‌های اقتصادی در اندازه‌ای شکل گرفته که بسیاری از کشورهای حتی توسعه یافته از این امکانات برخوردار نیستند.
,
 
,
وی ادامه داد: شاخص‌های کلان بحث دیگری است. زیرساخت‌ها برای این است که این شاخص‌ها اصلاح شود که در این زمینه مشکل داریم و باید به طور جدی به آن بپردازیم.
,
 
,
ابوترابی فرد با بیان اینکه حضرت یوسف علت در دست گرفتن اقتصاد مصر را داشتن تقوا و علم عنوان می‌کند، اظهار داشت: اقتصاد و مدیریت دانش‌محور، شعار قرآن است. روح دین روح علم و معرفت است. یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای انتخاب مدیران در هر سطحی دانش و علم و تجربه لازم و در تراز بالا است. 
,
 
,
وی به سابقه ارتباط خود با سه رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: گاهی وقتی وزیری معرفی می‌شد و ما با او جلسه می‌گذاشتیم، متوجه می‌شدیم اصلا با او صحبت نشده است و معلوم نیست که رئیس دولت از او چه انتظاراتی دارد و نقشه راه واقعی- نه آن چیزی که می‌نویسند و در مجلس پخش می‌کنند- برای رسیدن به آن، چیست.
,
 
,
نماینده ادوار مجلس ادامه داد: گاهی می‌دیدیم درست در نقطه‌ای که درآمدها به دلیل تحریم در اوج کاهش است، آقای وزیر در روز اول، پیشنهادات پرهزینه‌ای را مطرح می‌کرد. معلوم می‌شد که اصلا نمی‌داند در چه شرایطی این کرسی را در دست گرفته است. یکی از مشکلات امروز هم همین هزینه‌هایی است که نباید در این دوران و سال‌ها خلق می‌شد و خلق شد.
,
 
,
امام جمعه قم:
هدف اصلی دشمن ایجاد رعب و وحشت در کشور است / دولتی بودن جلوی پیشرفت اقتصاد کشور را گرفته است
 
 
آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد به ضرورت رعایت حرمت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: در شهری مانند قم که همه نگاه های مومنان به این شهر است چرا باید مغازه های مواد غذایی مانند روزهای دیگر از همان ساعات اولیه صبح فعال باشند این حریم شکنی کار خوبی نیست و باید تذکرات لازم داده شود و نیروهای انتظامی و مسئولان مربوطه به وظیفه ای دینی خود در این زمینه عمل کنند.
 
وی به ضرورت دستگیری از فقرا و مستمندان در ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: در شرایط سخت اقتصادی که با آن روبرو هستیم افراد توانمند جامعه همانند سال های گذشته باید به یاری فقرا و مستمندان بشتابند و آنها را نیز در سفره ای خود شریک کنند.
 
حسینی بوشهری در بخش دیگری از صحبت های خود سالروز ارتحال آیت الله بهجت را تسلیت گفت و ابراز داشت: یاد و خاطره این فقیه بزرگوار را گرامی می داریم که زندگیش سرمشق خوبی برای همگان است.
 
وی در ادامه منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزان و خدمتگزاران نظام را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دشمن با شناسایی دقیق خود از طریق فضای مجازی و ... می خواهد بر روی افکار ملت ایران تاثیر بگذارد و در واقع می خواهد از رهگذر تحریم آثار جنگ را در خیابان‌های تهران مشاهده کنند.
 
حسینی بوشهری با انتقاد از برخی از روزنامه و نشریات کشور تاکید کرد: متاسفانه برخی نیز این مباحث را تیتر روزنامه های خود می کنند و برخی حالت رعب و ترس درونی خود را به جامعه منتقل می کنند تا جامعه را بترسانند؛ اگر همراهی با ملت و رهبری و انقلاب نمی کنید، لا اقل دل مردم ما را خالی نکنید؛ این مردم، ملتی هستند که هشت سال در همه دشمنان انقلاب و اسلام جنگیده است.
 
امام جمعه قم به جنگ روانی دشمن اشاره کرد و بیان داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند ما اهل جنگ نیستیم و دشمن هم توان این که پا در این میدان بگذارد ندارد اما قصد دشمن از اعزام ناوهای جنگی خود به منطقه ایجاد رعب و وحشت است اما از این مهم غافل هستند که ملت آبدیده هرگز از جنگ روانی دشمن هراس ندارد.
 
وی توجه به اقتصاد بومی و ملی را خواستار شد و بیان داشت:  دولتی بودن یکی از  مشکلات اقتصاد کشور است و  متاسفانه اراده ای برای پیاده شدن اصل 44 وجود ندارد و در کنار این موضوع تخریب فضای کسب و کار با قوانین دست و پا گیر از دیگر مشکلات عرصه اقتصاد است.
 
حسینی بوشهری با بیان این که باید تهدید را به فرصت تبدیل کرد، بیان داشت: باید از این تحریم‌ها نهایت استفاده را داشته باشیم؛ کشور نیاز به حرکت جهادی و انقلابی دارد و هر کجا که نیروهای جهادی و انقلابی در صحنه حضور دارند کاری می‌کنند کارستان.
 
وی ادامه داد: شعار ما می‌توانیم قابل تحقق است به شرط اینکه بخواهیم آن را عملی کنیم و این مهم در صنعت هسته ای، موشکی، فناوری نانو، تامین نیازهای پزشکی و... عملی شده است و قطعا اگر حرکت جهادی داشته باشیم در عرصه اقتصادی نیز مانند دیگر عرصه‌ها می توانیم درخشان ظاهر شویم.
 
امام جمعه قم به مشکلات اخیر کشور اشاره کرد و بیان داشت: دلالی یکی از مهمترین مشکلات کشور است به طوری که دلال ها با یک تلفن قیمت اجناس را بالا می‌برند  و در نهایت این مردم و مصرف کننده های واقعی هستند که چند برابر قیمت واقعی اجناس باید هزینه کنند انتظار داریم دولت و قوه قضائیه وارد عمل شوند و اجازه ندهند عده ای سودجو با احتکار و کم فروشی موجب گرانی فراینده ای اجناس شوند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امروزه یا باید تسلیم شویم و یا مقاومت کنیم و جز این دو، راهی نداریم؛ رهبر معظم نیز فرمودند که اراده ملت مقام ایران پیروز خواهد شد؛ باید جلوی شایعات را در جامعه و فضای مجازی گرفت؛ این عوامل در جامعه وجود دارد که امیدواریم مشکلات به نوعی حل شود.
,
امام جمعه قم:
, امام جمعه قم:, امام جمعه قم:,
هدف اصلی دشمن ایجاد رعب و وحشت در کشور است / دولتی بودن جلوی پیشرفت اقتصاد کشور را گرفته است
, هدف اصلی دشمن ایجاد رعب و وحشت در کشور است / دولتی بودن جلوی پیشرفت اقتصاد کشور را گرفته است,
 
,
 
,
آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد به ضرورت رعایت حرمت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: در شهری مانند قم که همه نگاه های مومنان به این شهر است چرا باید مغازه های مواد غذایی مانند روزهای دیگر از همان ساعات اولیه صبح فعال باشند این حریم شکنی کار خوبی نیست و باید تذکرات لازم داده شود و نیروهای انتظامی و مسئولان مربوطه به وظیفه ای دینی خود در این زمینه عمل کنند.
,
 
,
وی به ضرورت دستگیری از فقرا و مستمندان در ماه مبارک رمضان را یادآور شد و گفت: در شرایط سخت اقتصادی که با آن روبرو هستیم افراد توانمند جامعه همانند سال های گذشته باید به یاری فقرا و مستمندان بشتابند و آنها را نیز در سفره ای خود شریک کنند.
,
 
,
حسینی بوشهری در بخش دیگری از صحبت های خود سالروز ارتحال آیت الله بهجت را تسلیت گفت و ابراز داشت: یاد و خاطره این فقیه بزرگوار را گرامی می داریم که زندگیش سرمشق خوبی برای همگان است.
,
 
,
وی در ادامه منویات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزان و خدمتگزاران نظام را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دشمن با شناسایی دقیق خود از طریق فضای مجازی و ... می خواهد بر روی افکار ملت ایران تاثیر بگذارد و در واقع می خواهد از رهگذر تحریم آثار جنگ را در خیابان‌های تهران مشاهده کنند.
,
 
,
حسینی بوشهری با انتقاد از برخی از روزنامه و نشریات کشور تاکید کرد: متاسفانه برخی نیز این مباحث را تیتر روزنامه های خود می کنند و برخی حالت رعب و ترس درونی خود را به جامعه منتقل می کنند تا جامعه را بترسانند؛ اگر همراهی با ملت و رهبری و انقلاب نمی کنید، لا اقل دل مردم ما را خالی نکنید؛ این مردم، ملتی هستند که هشت سال در همه دشمنان انقلاب و اسلام جنگیده است.
,
 
,
امام جمعه قم به جنگ روانی دشمن اشاره کرد و بیان داشت: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند ما اهل جنگ نیستیم و دشمن هم توان این که پا در این میدان بگذارد ندارد اما قصد دشمن از اعزام ناوهای جنگی خود به منطقه ایجاد رعب و وحشت است اما از این مهم غافل هستند که ملت آبدیده هرگز از جنگ روانی دشمن هراس ندارد.
,
 
,
وی توجه به اقتصاد بومی و ملی را خواستار شد و بیان داشت:  دولتی بودن یکی از  مشکلات اقتصاد کشور است و  متاسفانه اراده ای برای پیاده شدن اصل 44 وجود ندارد و در کنار این موضوع تخریب فضای کسب و کار با قوانین دست و پا گیر از دیگر مشکلات عرصه اقتصاد است.
,
 
,
حسینی بوشهری با بیان این که باید تهدید را به فرصت تبدیل کرد، بیان داشت: باید از این تحریم‌ها نهایت استفاده را داشته باشیم؛ کشور نیاز به حرکت جهادی و انقلابی دارد و هر کجا که نیروهای جهادی و انقلابی در صحنه حضور دارند کاری می‌کنند کارستان.
,
 
,
وی ادامه داد: شعار ما می‌توانیم قابل تحقق است به شرط اینکه بخواهیم آن را عملی کنیم و این مهم در صنعت هسته ای، موشکی، فناوری نانو، تامین نیازهای پزشکی و... عملی شده است و قطعا اگر حرکت جهادی داشته باشیم در عرصه اقتصادی نیز مانند دیگر عرصه‌ها می توانیم درخشان ظاهر شویم.
,
 
,
امام جمعه قم به مشکلات اخیر کشور اشاره کرد و بیان داشت: دلالی یکی از مهمترین مشکلات کشور است به طوری که دلال ها با یک تلفن قیمت اجناس را بالا می‌برند  و در نهایت این مردم و مصرف کننده های واقعی هستند که چند برابر قیمت واقعی اجناس باید هزینه کنند انتظار داریم دولت و قوه قضائیه وارد عمل شوند و اجازه ندهند عده ای سودجو با احتکار و کم فروشی موجب گرانی فراینده ای اجناس شوند.
,
 
,
وی در پایان خاطر نشان کرد: امروزه یا باید تسلیم شویم و یا مقاومت کنیم و جز این دو، راهی نداریم؛ رهبر معظم نیز فرمودند که اراده ملت مقام ایران پیروز خواهد شد؛ باید جلوی شایعات را در جامعه و فضای مجازی گرفت؛ این عوامل در جامعه وجود دارد که امیدواریم مشکلات به نوعی حل شود.
,
 
,
سیستان و بلوچستان
, سیستان و بلوچستان, سیستان و بلوچستان,
 
ایران به پشتوانه رهبری انقلاب از هر گزندی در امان است/مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از کشور را حل نمی‌کند
 
حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی ظهر امروز در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی نیز اظهار کرد: تقوا یک‌ ثروت گرانبها در اختیار ما است و باید این چنین ثروت هایی را قدر دانست.
 
امام جمعه موقت زاهدان افزود: یک دهه از ماه مبارک رمضان گذشت و اگر نتوانستیم در این مدت توشه جمع کنیم باید به خودمان بنگریم و در اعمال خود تجدید نظر کنیم بلکه در ادامه راه موفق باشیم.
 
وی ادامه داد: خداوند راه حل های فراوان در اختیار ما گذاشته یکی از این راه ها خواندن قرآن کریم است، قرآن هدایت گری است که هر چه دارد نور است و اگر در این ماه یک آیه تلاوت کنیم انگار سالها قرآن خواندیم.
 
عزیزی گفت: قرآن برای همه دردها عاطفی و اجتماعی و احساسی طبیب است، باید از قرآن استفاده کرد اگر در زندگی مشکل داریم اگر در احساس مشکل دارید اگر قلبتان تیره شده قرآن تلاوت کنید تا پند های خدا را یاد بگیریم.
 
امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: قرآن هدایت گر ما است و در این پیچیدگی های دنیا و انحرافات میتواند ما را به راه راست هدایت کند.
 
وی افزود: ما باید قرآن را برای هدایت بخوانیم، کسی که اهل قرآن باشد به خانواده و دیگران ظلم نمیکند کسی که اهل قرآن باشد دروغ نمی‌گوید کسی که اهل قرآن و کتاب خدا باشد راه را اشتباه نمی‌رود.
 
حجت‌الاسلام عزیزی خطیب جمعه زاهدان در ادامه افزود: با توجه به این که چهل بهار از انقلاب ما میگذرد و چهل سال این مردم مقاومت کرده اند در برابر تمام دشمنی ها و یک تنه در برابر همه نا مهربانی ها ایستادگی کردند هیچ زمانی به حرف یک دولت و یک کشور ترس به دلشان راه نمیدهند.
 
امام جمعه موقت زاهدان گفت: به پشتوانه رهبری انقلاب، مردم بصیر و نیروهای مسلح قدرتمند هیچ گزندی به کشور ما وارد نخواهد شد.
 
عزیزی افزود: ابر قدرت فقط خداست و ملتی که خدا را دارند ابر قدرت است نه آمریکا که جز جنایت هیچ کار نکرده است.
 
وی بیان کرد: از دولت هشتم مذاکرات آغاز شد چهار دولت مذاکره کردند و در دولت دوازدهم برجام آغاز شد اما آخر و عاقبت این برجام را دیدیم، پس با توجه به گفته رهبر معظم انقلاب نباید با چنین دولت های بی ثباتی مذاکره کرد دولت های که به هیچ‌ عهدی عمل نکردند.
,
 
,
ایران به پشتوانه رهبری انقلاب از هر گزندی در امان است/مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از کشور را حل نمی‌کند
, ایران به پشتوانه رهبری انقلاب از هر گزندی در امان است/مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی از کشور را حل نمی‌کند,
 
,
حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی ظهر امروز در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی نیز اظهار کرد: تقوا یک‌ ثروت گرانبها در اختیار ما است و باید این چنین ثروت هایی را قدر دانست.
,
 
,
امام جمعه موقت زاهدان افزود: یک دهه از ماه مبارک رمضان گذشت و اگر نتوانستیم در این مدت توشه جمع کنیم باید به خودمان بنگریم و در اعمال خود تجدید نظر کنیم بلکه در ادامه راه موفق باشیم.
,
 
,
وی ادامه داد: خداوند راه حل های فراوان در اختیار ما گذاشته یکی از این راه ها خواندن قرآن کریم است، قرآن هدایت گری است که هر چه دارد نور است و اگر در این ماه یک آیه تلاوت کنیم انگار سالها قرآن خواندیم.
,
 
,
عزیزی گفت: قرآن برای همه دردها عاطفی و اجتماعی و احساسی طبیب است، باید از قرآن استفاده کرد اگر در زندگی مشکل داریم اگر در احساس مشکل دارید اگر قلبتان تیره شده قرآن تلاوت کنید تا پند های خدا را یاد بگیریم.
,
 
,
امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: قرآن هدایت گر ما است و در این پیچیدگی های دنیا و انحرافات میتواند ما را به راه راست هدایت کند.
,
 
,
وی افزود: ما باید قرآن را برای هدایت بخوانیم، کسی که اهل قرآن باشد به خانواده و دیگران ظلم نمیکند کسی که اهل قرآن باشد دروغ نمی‌گوید کسی که اهل قرآن و کتاب خدا باشد راه را اشتباه نمی‌رود.
,
 
,
حجت‌الاسلام عزیزی خطیب جمعه زاهدان در ادامه افزود: با توجه به این که چهل بهار از انقلاب ما میگذرد و چهل سال این مردم مقاومت کرده اند در برابر تمام دشمنی ها و یک تنه در برابر همه نا مهربانی ها ایستادگی کردند هیچ زمانی به حرف یک دولت و یک کشور ترس به دلشان راه نمیدهند.
,
 
,
امام جمعه موقت زاهدان گفت: به پشتوانه رهبری انقلاب، مردم بصیر و نیروهای مسلح قدرتمند هیچ گزندی به کشور ما وارد نخواهد شد.
,
 
,
عزیزی افزود: ابر قدرت فقط خداست و ملتی که خدا را دارند ابر قدرت است نه آمریکا که جز جنایت هیچ کار نکرده است.
,
 
,
وی بیان کرد: از دولت هشتم مذاکرات آغاز شد چهار دولت مذاکره کردند و در دولت دوازدهم برجام آغاز شد اما آخر و عاقبت این برجام را دیدیم، پس با توجه به گفته رهبر معظم انقلاب نباید با چنین دولت های بی ثباتی مذاکره کرد دولت های که به هیچ‌ عهدی عمل نکردند.
,

زنجان

, زنجان, زنجان,
اقدامات امروز دشمن بلوف، فضاسازی و جو‌سازی است/ملت ایران هراسی از دشمن ندارد
, اقدامات امروز دشمن بلوف، فضاسازی و جو‌سازی است/ملت ایران هراسی از دشمن ندارد,
 
,
آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری،اظهار داشت: مردم از سوی مقام معظم رهبری به رعایت تقوا دعوت شدند و از دیدگاه ایشان آنهایی که راس امور قرار می ‌گیرند حتما باید تقوای الهی را پیشه کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه دشمنی‌ های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار از ۴۰ سال گذشته بر نظام اسلامی همواره وجود داشته است، ادامه داد: دشمنان در این دوران هر چه در توان داشتند علیه نظام اسلامی به کارگیری کردند.
,
 
,
خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه توطئه های آمریکا همچنان علیه نظام اسلامی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همانطور که رئیس جمهور سابق آمریکا همواره ایران را تهیدد می کرد و گزینه جنگ روی میز و زیرمیز را مطرح می کرد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان داشت: اما رئیس جمهور حال حاضر آمریکا  بدون لفافه و صریح دشمنی خود را با ملت ایران بیان می‌ کند.
,
 
,
آیت‌الله خاتمی پول و منابع مالی را برای رئیس جمهور جدید آمریکا مهم دانست و افزود: آوردن ناو به  منطقه خلیج فارس برای خالی کردن دل ملت ایران است و گرنه هیچ اشتباهی نمی توانند مرتکب شوند.
,
 
,
وی با اشاره به ادامه توطئه های علیه نظام اسلامی،گفت: ملت ایران هراسی از دشمنان نداشته و همواره در صحنه های دفاع از نظام اسلامی در میدان بوده اند.
,
 
,
خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه اگر آمریکا  مطمئن بود که پیروز به کشورش باز می گردد، لحظه برای تعلل نمی کرد،افزود: اقدامات امروز دشمن بیشتر بلوف، فضاسازی و جو‌سازی است.
,
 
,
آیت ‌الله خاتمی با اشاره به شکست آمریکا و عربستان در یمن، بیان داشت: آنها می خواستند در عرض یک هفته یمن را اشغال کنند اما پنج سال است در گرداب یمن گیر افتاده ‌اند.
,
 
,
وی اشاره ای نیز به شماره دادن ترامپ برای گفت وگو با ایران کرد و گفت: نظام اسلامی دو سال و نیم با آنها گفت ‌و‌ گو کرد و نتیجه آن را دیدم امروز دیگر اعتمادی به ایادی استکبار نیست.
,
 
,
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد کار و تلاش و رسیدگی به مردم و اصلاح وضعیت اقتصادی کشور در دیدار با مدیران و خدمتگذاران نظام گفت: باید در برابر اقدامات دشمن هوشیار و بیدار بوده و با تکیه بر جوانان زمینه رونق اقتصادی را در کشور فراهم کنیم.
,
 
,
آیت ‌الله خاتمی با اشاره به فرا رسیدن هفته اکرام ایتام تصریح کرد: امام حسن مجتبی (ع) بزرگترین احسان دهنده بودند و در طول زندگی خود چند بار تمام دارایی خود را به ایتام بخشیدند.
,
 
,
وی با اشاره به روش‌ های مختلف کمیته امداد برای کمک به ایتام ،گفت: طرح رحمت، طرح سفره‌ های آسمانی، طرح کمک به زندانیان غیر عمد و جشن گلریزان از جمله این موارد است که مومنین استان در آنها مشارکت خوبی دارند.
,
 
,
آیت‌الله خاتمی به روز اهدای عضو و زندگی اشاره کرد و گفت: در استان زنجان این موضوع جایگاه مطلوبی دارد.
,
 
,
استان همدان
, استان همدان, استان همدان,
 
,
برخی جریان های سیاسی در کشور دوست دارند مردم را بترسانند
, برخی جریان های سیاسی در کشور دوست دارند مردم را بترسانند,
 
,
آیت الله حبیب اله شعبانی در خطبه های نماز جمعه گفت : اگر انسان چشم باز داشته باشد می بیند در این عالم همه هستی نشانه هایی از خدا است و اگر کسی از آیات الهی می خواهد بهره مند شود باید اهل تفکر و اندیشه باشد .
,
 
,
 
,
وی ادامه داد : صاحبان عقل متوجه هستند که خداوند عالم را هدفدار آفریده است و عبث و بیهوده نیست .
,
 
,
 
,
امام جمعه همدان عنوان کرد؛ انسان باید سعی کند طوری زندگی کند که بعد از ۸۰ سال به خود نیاید و ببیند در تمام این سالها بازیچه بوده است و دچار غفلت و سرگرمی شده است اما در این عالم اعمال ما در حال نوشتن و مکتوب هستند .
,
 
,
 
,
وی افزود: ما در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۷ ساعت می توانیم از خوردن و آشامیدن پرهیز کنیم پس در ماههای دیگر نیز می توان از کارهای حرام دوری کرد و این حجت خدا بر ماست .
,
 
,
آیت الله شعبانی گفت؛ به مسولین دانشگاهها در سطح استان توصیه می کنیم مدیریت قوی تر داشته باشند به خصوص در دانشگاه مادر بوعلی سینا و نباید عظمت علمی دانشگاه دچار آسیب شود .
,
 
,
وی تاکید کرد؛در فضای رسانه ای استان جذب  مدیران بومی و غیر بومی به یک مساله تبدیل شده است که مسولین باید توجه کنند تا تبدیل به یک چالش نشود.
,
 
,
استان کردستان
, استان کردستان, استان کردستان,
 
,
پیروی از نصایح و فرامین رهبری سبب «تقویت وحدت شیعه و سنی و تداوم انقلاب اسلامی» می‌شود
, پیروی از نصایح و فرامین رهبری سبب «تقویت وحدت شیعه و سنی و تداوم انقلاب اسلامی» می‌شود,
 
,
ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال با فضل و کرم خود مشکلات همه مردم و نیازمندان را برطرف کند.
 
وی با تاکید بر پیروی از فرموده پیامبرگرامی اسلام(ص) و قرآن افزود: «ای مسلمانان از دستورات و یاد خداوند غافل نشوید»؛ در این ماه مبارک با تلاوت قرآن، راز و نیاز، نماز و رزوه، کمک به نیازمندان و توبه از گناهان این فرصت گرانبها را از دست ندهید.
 
 
امام جمعه سنندج با اشاره به فرموده حضرت رسول‌اکرم(ص) خاطرنشان کرد: «روزه گرفتن و شب‌بیداری در ماه مبارک رمضان فرض و سنت است» و کسانیکه از این امر پیروی و به فرائض دینی باور و ایمان داشته باشند، حق‌تعالی در روز قیامت به آنان رحم می‌کند.
 
 
وی خطاب به مسلمانان تاکید کرد: در این ماه مبارک رمضان «بخشش، کمک به نیازمندان و پرداخت زکات به مستضعفین» را فراموش نکنید، مطمئناً پاداش این اقدام خیرخواهانه و مبارک نزد حق‌تعالی ذخیره می‌شود.
 
 
ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به برگزاری جشن گلریزان در یکم خردادماه در سینما بهمن سنندج اشاره کرد و گفت: امیدواریم مردم خیر و نیک‌اندیش کردستان امسال نیز همانند سال‌های گذشته در این کار خداپسندانه شرکت کرده و زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند.
 
وی با اشاره به آثار و برکات صدقه از دیدگاه قرآن اظهار کرد: صدقه باعث رحمت خداوند، برکت و ازدیاد مال و انسان را از بلا و مصیبت دور می‌کند.
 
 
امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های خود با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت و انسجام مسلمانان شیعه و سنی تصریح کرد: امیدواریم مردم ایمان‌دار، باشهامت و انقلابی با پیروی از نصایح و فرامین رهبر دلسوز فرزانه انقلاب اسلامی وحدت‌کلمه، انسجام فکر و عقیده خود را در جهت تداوم انقلاب اسلامی حفظ کنند.
 
 
ماموستا خدایی گفت: به حول قوه الهی از تمام ترفندها و دسیسه‌های دشمنان ناپاک آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب نجات پیدا کرده و مسلمانان روز به روز به عزت و ترقی می‌رسند.
 
قزوین
,
ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان اظهار داشت: امیدوارم خداوند متعال با فضل و کرم خود مشکلات همه مردم و نیازمندان را برطرف کند.
,
 
,
وی با تاکید بر پیروی از فرموده پیامبرگرامی اسلام(ص) و قرآن افزود: «ای مسلمانان از دستورات و یاد خداوند غافل نشوید»؛ در این ماه مبارک با تلاوت قرآن، راز و نیاز، نماز و رزوه، کمک به نیازمندان و توبه از گناهان این فرصت گرانبها را از دست ندهید.
,
 
,
 
,
امام جمعه سنندج با اشاره به فرموده حضرت رسول‌اکرم(ص) خاطرنشان کرد: «روزه گرفتن و شب‌بیداری در ماه مبارک رمضان فرض و سنت است» و کسانیکه از این امر پیروی و به فرائض دینی باور و ایمان داشته باشند، حق‌تعالی در روز قیامت به آنان رحم می‌کند.
,
 
,
 
,
وی خطاب به مسلمانان تاکید کرد: در این ماه مبارک رمضان «بخشش، کمک به نیازمندان و پرداخت زکات به مستضعفین» را فراموش نکنید، مطمئناً پاداش این اقدام خیرخواهانه و مبارک نزد حق‌تعالی ذخیره می‌شود.
,
 
,
 
,
ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به برگزاری جشن گلریزان در یکم خردادماه در سینما بهمن سنندج اشاره کرد و گفت: امیدواریم مردم خیر و نیک‌اندیش کردستان امسال نیز همانند سال‌های گذشته در این کار خداپسندانه شرکت کرده و زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند.
,
 
,
وی با اشاره به آثار و برکات صدقه از دیدگاه قرآن اظهار کرد: صدقه باعث رحمت خداوند، برکت و ازدیاد مال و انسان را از بلا و مصیبت دور می‌کند.
,
 
,
 
,
امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های خود با تاکید بر ضرورت تقویت وحدت و انسجام مسلمانان شیعه و سنی تصریح کرد: امیدواریم مردم ایمان‌دار، باشهامت و انقلابی با پیروی از نصایح و فرامین رهبر دلسوز فرزانه انقلاب اسلامی وحدت‌کلمه، انسجام فکر و عقیده خود را در جهت تداوم انقلاب اسلامی حفظ کنند.
,
 
,
 
,
ماموستا خدایی گفت: به حول قوه الهی از تمام ترفندها و دسیسه‌های دشمنان ناپاک آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب نجات پیدا کرده و مسلمانان روز به روز به عزت و ترقی می‌رسند.
,
 
,
قزوین
, قزوین, قزوین,
 
,
امریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد/ دشمن به‌دنبال مانوری برای ترساندن غرب‌زدگان وابسته است
 
امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد، گفت: اقدامات آمریکا مانوری برای ترساندن غرب‌زدگان وابسته به خودشان است.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار می شود، با اشاره به سالروز انجام عقد اخوت و برادری بین رسول اکرم (ص) و امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: همه ما در صف نماز جماعت دستان یکدیگر را به برادری بفشاریم و هر کجا که به یکدیگر سلام می کنیم احساس کنیم که حق برادری به گردنمان می آید و آبرو و مصلحت برادر خود را در نظر می گیریم.
 
وی ادامه داد: قرآن فرمود بین مؤمنین اخوت وجود دارد و اگر برادران دینی و خواهران ایمانی بینشان کدورت و دلخوری باشد، پیش قدم می شویم و آن را حل می کنیم؛ مخصوصاً در ماه مبارک رمضان که «اصلاح ذات البین» از یک سال نماز و روزه بالاتر است.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: تلاش کنیم ارتباطمان را با نزدیکان به خاطر رضایت دل پیغمبر (ص) صادقانه، صمیمانه و محکم‌تر کنیم چرا که حضرت این گونه از ما خواسته‌اند.
 
امام جمعه قزوین افزود: امام صادق (ع) می فرمایند مؤمن برادر مؤمن است و آنها یک جسم هستند و باید برای درد و مشکلات برادران مؤمن بی قراری کنند، بی تفاوت نباشند و نسبت به سختی، فقر، معیشت و آبروی دیگران حساس باشند.
 
وی یادآور شد: باید نسبت به یکدیگر دلسوز باشیم و اینکه یمنی ها را به خاک و خون می شکند، نمی توانیم بی تفاوت باشیم. در شهرمان خیلی ها گرسنه هستند، یتیم و بی سرپرست شده اند و ما نسبت به آنها نباید بی تفاوت باشیم.
 
عابدینی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: وجود نازنین امام حسن مجتبی (ع) در وسط ماه رمضان، درخشیدن گرفته و می باید کلام حضرت را مورد توجه قرار دهیم چرا که سرمایه اصلی ماه رمضان به حساب می آید.
 
خطیب جمعه قزوین در ادامه به احادیثی از امام حسن (ع) اشاره کرد و یادآور شد: امام حسن مجتبی (ع) می فرمایند: خدای متعال ماه مبارک رمضان را زمین مسابقه برای مخلوقات خود قرار داده است، آنها که هوشیار هستند و بنده خوب خدا هستند مسابقه را می بینند و در آن شرکت می کنند که موضوع آن اطاعت خداوند برای رسیدن به رضایت است و آنقدر این مسیر را می روند تا خداوند بگوید من از شما راضی هستم.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: زمانی که خدای متعال ما را با "یا ایهالناس" خطاب می کند یعنی هنوز مورد توجه او قرار نگرفته ایم زمانی که خطاب خداوند تبدیل به "یا بنی آدم" می شود یعنی کمی ما را تحویل گرفته است و زمانی که "یا ایها الانسان" می گوید یعنی توجه خداوند به ما افزایش یافته اما زمانی که می گوید یا "ایهاالذین آمنوا" یعنی مورد توجه ویژه او قرار گرفته ایم، و زمانی که پروردگار عالم از ما راضی شود به بنده اش می گوید "یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِى إِلَى‏ رَبِّکَ رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً فَادْخُلِى فِى عِبَادِى وَادْخُلِى جَنَّتِى".
 
امام جمعه قزوین گفت: ماه رمضان فرصتی است که بکوشیم خدای متعال از ما راضی شود. در ماه رمضان عده ای با شب زنده داری و عبادت و انس با قرآن و مناجات از بقیه جلو افتادند و پیشتاز شدند و عده ای هم کوتاهی کرده و فرصت از دست داده اند.
 
خدا دهان حامیان برجام را ببندد
 
وی عنوان کرد: امام علی(ع) می فرمایند؛ قرآن نور و چراغ های فروزانی است که هر آیه آن می درخشد و شفایی برای دل های ماست که تاریکی و استرس و ناراحتی ها را برطرف می کند. در حدیث دیگری نیز فرمودند: تعجب می کنیم از کسی که برای غذای خود فکر می کند و زمان می گذارد چرا برای عقل و سعادت و دل و آخرتش فکر و زمان نمی گذارد. آنچه برای بدنش ضرر دارد نمی خورد، اما از آنچه که عامل آلودگی دلش می شود غافل است.
 
عابدینی با اشاره به مناسبت معراج حضرت رسول اکرم(ص) گفت: در سوره اسرا می خوانیم که این پیامبری که بناست جهان را تحت تاثیر قرار دهد به یک سفر معنوی الهی و یک ضیافت عرشی از سوی خداوند دعوت می شود و حقایق عالم را در ساحت رحمت خداوند مشاهده می کند.
 
خطیب نماز جمعه قزوین با اشاره به مناسبت روز بهره وری و مصرف بهینه بیان کرد: ما در مصرف خود در حوزه های مختلف بی انضباتی های زیادی داریم، اسراف در مصرف مواد غذایی به وفور دیده می شود که نعمت خدا را نادیده می گیریم. خداوند می فرماید اسراف کنندگان برادران شیاطین هستند. ما در هر فضایی که مرتکب اسراف می شویم باید بدانیم که در دسته شیاطین قرار می گیریم.
 
‌وی با اشاره به تهدیدات امریکا و القای جنگ از سوی مزدوران غرب گفت: حواسمان باشد هیچ گونه علامتی که امریکا قصد جنگ با ما را داشته باشد وجود ندارد، آن روزی که امریکا ابرقدرت بود ما با دست خالی در مقابل شاه پهلوی ایستادیم اما امریکا جرات حمله به خود نداد و امروز که امریکا به قدرت پوشالی تبدیل شده و در کشورهای کوچک هم دچار شکست شده، توانایی جنگ با ایران قدرتمند را ندارد.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: هرچقدر که رئیس جمهور امریکا دیوانه باشد اما اینقدر می فهمد که توانایی رویارویی با ایران اسلامی را ندارد و فقط درحال مانور دادن روی مسئله جنگ هستند و غرب زدگان وابسته به خود را می ترسانند.
 
امام جمعه قزوین ادامه داد: امثال این وابستگان که از تهدیدات دشمن می ترسند همین حامیان برجام هستند. خدا دهان غرب زدگانی که کلمه مذاکره از آن نمی افتد را ببندد، چرا که چقدر صدمه و آسیب با همین بهانه به کشور ما وارد کردند.
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: آنهایی که بتی به نام برجام را تراشیدند و هنوز سجده ذلت و حقارت خود را در برابر این بت تمام نمی کنند، آنهایی که به بت برجام سجده کردند حسابشان از ملت سربلند ایران که فقط در پیشگاه خدا سجده می کنند، جداست.
 
امام جمعه قزوین ابراز کرد: حامیان برجام در حمایت از دشمن سخنرانی می کنند اما ملت مومن و قرآنی و ولایتی و کربلایی و نجفی ایران فرهنگ متفاوتی با حامیان غرب دارند. این ملت بار خود را در لیله القدر می بندد و فقط به خدا تکیه دارد.
 
وی  ابراز کرد: این وعده الهی است که هرکس یاریگر خدای متعال باشد خداوند او را حمایت خواهد کرد و زمانی که خدای متعال ما را یاری کند هیچ کس هیچ غلطی نمی تواند کند. این یاری خدا نیز فقط مخصوص کسانی است که دشمنان از آنها سخن محکم و درشتی ببینند، آنهایی که به دشمن لبخند می زنند و به ملت خود توهین میکند لیاقت نصرت الهی را ندارد.
 
عابدینی گفت: رهبر فرزانه انقلاب که برای ملت خود رحمت و عطوفت است و به دشمن خود می گوید اگر غلطی بکنید تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم شامل حال نصرت الهی می شود و ما یقین داریم که خداوند دست از حمایت دین خود برنمی دارد.
 
بوشهر
 
نظارت بر ساختار اداری و بودجه وجود ندارد/ مردم نسبت به شرایط اقتصادی گلایه مند هستند
,
امریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد/ دشمن به‌دنبال مانوری برای ترساندن غرب‌زدگان وابسته است
, امریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد/ دشمن به‌دنبال مانوری برای ترساندن غرب‌زدگان وابسته است, امریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد/ دشمن به‌دنبال مانوری برای ترساندن غرب‌زدگان وابسته است,
 
,
امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارد، گفت: اقدامات آمریکا مانوری برای ترساندن غرب‌زدگان وابسته به خودشان است.
,
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار می شود، با اشاره به سالروز انجام عقد اخوت و برادری بین رسول اکرم (ص) و امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: همه ما در صف نماز جماعت دستان یکدیگر را به برادری بفشاریم و هر کجا که به یکدیگر سلام می کنیم احساس کنیم که حق برادری به گردنمان می آید و آبرو و مصلحت برادر خود را در نظر می گیریم.
,
 
,
وی ادامه داد: قرآن فرمود بین مؤمنین اخوت وجود دارد و اگر برادران دینی و خواهران ایمانی بینشان کدورت و دلخوری باشد، پیش قدم می شویم و آن را حل می کنیم؛ مخصوصاً در ماه مبارک رمضان که «اصلاح ذات البین» از یک سال نماز و روزه بالاتر است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: تلاش کنیم ارتباطمان را با نزدیکان به خاطر رضایت دل پیغمبر (ص) صادقانه، صمیمانه و محکم‌تر کنیم چرا که حضرت این گونه از ما خواسته‌اند.
,
 
,
امام جمعه قزوین افزود: امام صادق (ع) می فرمایند مؤمن برادر مؤمن است و آنها یک جسم هستند و باید برای درد و مشکلات برادران مؤمن بی قراری کنند، بی تفاوت نباشند و نسبت به سختی، فقر، معیشت و آبروی دیگران حساس باشند.
,
 
,
وی یادآور شد: باید نسبت به یکدیگر دلسوز باشیم و اینکه یمنی ها را به خاک و خون می شکند، نمی توانیم بی تفاوت باشیم. در شهرمان خیلی ها گرسنه هستند، یتیم و بی سرپرست شده اند و ما نسبت به آنها نباید بی تفاوت باشیم.
,
 
,
عابدینی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: وجود نازنین امام حسن مجتبی (ع) در وسط ماه رمضان، درخشیدن گرفته و می باید کلام حضرت را مورد توجه قرار دهیم چرا که سرمایه اصلی ماه رمضان به حساب می آید.
,
 
,
خطیب جمعه قزوین در ادامه به احادیثی از امام حسن (ع) اشاره کرد و یادآور شد: امام حسن مجتبی (ع) می فرمایند: خدای متعال ماه مبارک رمضان را زمین مسابقه برای مخلوقات خود قرار داده است، آنها که هوشیار هستند و بنده خوب خدا هستند مسابقه را می بینند و در آن شرکت می کنند که موضوع آن اطاعت خداوند برای رسیدن به رضایت است و آنقدر این مسیر را می روند تا خداوند بگوید من از شما راضی هستم.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: زمانی که خدای متعال ما را با "یا ایهالناس" خطاب می کند یعنی هنوز مورد توجه او قرار نگرفته ایم زمانی که خطاب خداوند تبدیل به "یا بنی آدم" می شود یعنی کمی ما را تحویل گرفته است و زمانی که "یا ایها الانسان" می گوید یعنی توجه خداوند به ما افزایش یافته اما زمانی که می گوید یا "ایهاالذین آمنوا" یعنی مورد توجه ویژه او قرار گرفته ایم، و زمانی که پروردگار عالم از ما راضی شود به بنده اش می گوید "یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِى إِلَى‏ رَبِّکَ رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً فَادْخُلِى فِى عِبَادِى وَادْخُلِى جَنَّتِى".
,
 
,
امام جمعه قزوین گفت: ماه رمضان فرصتی است که بکوشیم خدای متعال از ما راضی شود. در ماه رمضان عده ای با شب زنده داری و عبادت و انس با قرآن و مناجات از بقیه جلو افتادند و پیشتاز شدند و عده ای هم کوتاهی کرده و فرصت از دست داده اند.
,
 
,
خدا دهان حامیان برجام را ببندد
,
 
,
وی عنوان کرد: امام علی(ع) می فرمایند؛ قرآن نور و چراغ های فروزانی است که هر آیه آن می درخشد و شفایی برای دل های ماست که تاریکی و استرس و ناراحتی ها را برطرف می کند. در حدیث دیگری نیز فرمودند: تعجب می کنیم از کسی که برای غذای خود فکر می کند و زمان می گذارد چرا برای عقل و سعادت و دل و آخرتش فکر و زمان نمی گذارد. آنچه برای بدنش ضرر دارد نمی خورد، اما از آنچه که عامل آلودگی دلش می شود غافل است.
,
 
,
عابدینی با اشاره به مناسبت معراج حضرت رسول اکرم(ص) گفت: در سوره اسرا می خوانیم که این پیامبری که بناست جهان را تحت تاثیر قرار دهد به یک سفر معنوی الهی و یک ضیافت عرشی از سوی خداوند دعوت می شود و حقایق عالم را در ساحت رحمت خداوند مشاهده می کند.
,
 
,
خطیب نماز جمعه قزوین با اشاره به مناسبت روز بهره وری و مصرف بهینه بیان کرد: ما در مصرف خود در حوزه های مختلف بی انضباتی های زیادی داریم، اسراف در مصرف مواد غذایی به وفور دیده می شود که نعمت خدا را نادیده می گیریم. خداوند می فرماید اسراف کنندگان برادران شیاطین هستند. ما در هر فضایی که مرتکب اسراف می شویم باید بدانیم که در دسته شیاطین قرار می گیریم.
,
 
,
‌وی با اشاره به تهدیدات امریکا و القای جنگ از سوی مزدوران غرب گفت: حواسمان باشد هیچ گونه علامتی که امریکا قصد جنگ با ما را داشته باشد وجود ندارد، آن روزی که امریکا ابرقدرت بود ما با دست خالی در مقابل شاه پهلوی ایستادیم اما امریکا جرات حمله به خود نداد و امروز که امریکا به قدرت پوشالی تبدیل شده و در کشورهای کوچک هم دچار شکست شده، توانایی جنگ با ایران قدرتمند را ندارد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: هرچقدر که رئیس جمهور امریکا دیوانه باشد اما اینقدر می فهمد که توانایی رویارویی با ایران اسلامی را ندارد و فقط درحال مانور دادن روی مسئله جنگ هستند و غرب زدگان وابسته به خود را می ترسانند.
,
 
,
امام جمعه قزوین ادامه داد: امثال این وابستگان که از تهدیدات دشمن می ترسند همین حامیان برجام هستند. خدا دهان غرب زدگانی که کلمه مذاکره از آن نمی افتد را ببندد، چرا که چقدر صدمه و آسیب با همین بهانه به کشور ما وارد کردند.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان کرد: آنهایی که بتی به نام برجام را تراشیدند و هنوز سجده ذلت و حقارت خود را در برابر این بت تمام نمی کنند، آنهایی که به بت برجام سجده کردند حسابشان از ملت سربلند ایران که فقط در پیشگاه خدا سجده می کنند، جداست.
,
 
,
امام جمعه قزوین ابراز کرد: حامیان برجام در حمایت از دشمن سخنرانی می کنند اما ملت مومن و قرآنی و ولایتی و کربلایی و نجفی ایران فرهنگ متفاوتی با حامیان غرب دارند. این ملت بار خود را در لیله القدر می بندد و فقط به خدا تکیه دارد.
,
 
,
وی  ابراز کرد: این وعده الهی است که هرکس یاریگر خدای متعال باشد خداوند او را حمایت خواهد کرد و زمانی که خدای متعال ما را یاری کند هیچ کس هیچ غلطی نمی تواند کند. این یاری خدا نیز فقط مخصوص کسانی است که دشمنان از آنها سخن محکم و درشتی ببینند، آنهایی که به دشمن لبخند می زنند و به ملت خود توهین میکند لیاقت نصرت الهی را ندارد.
,
 
,
عابدینی گفت: رهبر فرزانه انقلاب که برای ملت خود رحمت و عطوفت است و به دشمن خود می گوید اگر غلطی بکنید تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم شامل حال نصرت الهی می شود و ما یقین داریم که خداوند دست از حمایت دین خود برنمی دارد.
,
 
,
بوشهر
, بوشهر, بوشهر,
 
,
نظارت بر ساختار اداری و بودجه وجود ندارد/ مردم نسبت به شرایط اقتصادی گلایه مند هستند
, نظارت بر ساختار اداری و بودجه وجود ندارد/ مردم نسبت به شرایط اقتصادی گلایه مند هستند,
 
,
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه شهر بوشهر در خطبه های این هفته خود با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان و کارگزاران نظام، گفت: گزینه قطعی ملت ایران مقاومت در برابر تعرضات دشمن است و همه ملت ایران بدانند قطعا مذاکره سم و جنگ رخ نخواهد داد.
,
 
,
امام جمعه شهر بوشهر اظهار کرد: همه پیشرفت هایی که امروز شاهد هستیم به واسطه مقاومت است و مهمترین موضوعی که باید الویت قرار گیرد اقتصاد و حمایت از تولید داخلی است.
,
 
,
صفایی بوشهری با بیان اینکه باید بر ساختار اداری و بودجه نظارت بیشتر شود، افزود: امروز مردم برای گرفتن وام، ایجاد شغل و حتی یک امضاء دارای مشکلات بسیاری هستند به گونه ای که هم مردم و هم دستگاه ها از این روند خسته شده اند که باید نظارتی بر ساختار اداری بودجه صورت گیرد.
,
 
,
نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر ادامه داد: تا کی مردم باید پشت درب ادارات انتظار موافقت داشته باشند، کار ساده ای که می توان در یک اتاق انجام شود به 10 نفر باید مراجعه شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه مردم امروز قدرت خرید ندارند، خاطرنشان کرد: نظارت و مدیریت بر بازار نیست و مردم از وضعیت اقتصادی به ویژه کالاهای مورد نیاز خانواده به شدت گلایه مند هستند.
,
 
,
امام جمعه شهر بوشهر تصریح کرد: گرانی کاذب است، چرا باید یکباره در ماه مبارک رمضان قیمت خرما افزایش داشته باشد، از مسئولین انتظار داریم قاطع و محکم باشند و اگر درست عمل کنند مردم آنها را حمایت خواهند کرد.
,
 
,
صفایی بوشهری با اشاره به وضعیت اشتغال در استان بوشهر تاکید کرد: با برنامه ریزی صحیح می توان وضعیت اشتغال را مدیریت کرد، اما دیده می شود اشتغال ایجاد نمی شود و جوانانی هم که مشغول به کار هستند اخراج می شوند.
,
 
,
نماینده مقام معظم رهبری در استان عنوان کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا فردی اخراج نشود و همه مردم طعم شیرین انقلاب بچشند، مردم رهبری و انقلاب را فراموش نخواهند کرد اما از همه مسئولین توقع دارند.
,
 
,
 
,
کهکیلویه و بویراحمد
, کهکیلویه و بویراحمد, کهکیلویه و بویراحمد,
 
,
بوی خیانت عده ای در تنظیم بازار به مشام می رسد/مشکلات امروزمردم با مذاکره حل نمی شود
 
,
بوی خیانت عده ای در تنظیم بازار به مشام می رسد/مشکلات امروزمردم با مذاکره حل نمی شود
, بوی خیانت عده ای در تنظیم بازار به مشام می رسد/مشکلات امروزمردم با مذاکره حل نمی شود,
 
,
حجت الاسلام حسینی در خطبه عبادی سیاسی جمعه این هفته یاسوج گفت: فصل خوبی است که خداوند شما مومنین را دعوت کرده است قدرخود را دراین ماه بدانید و سه مطلب تاریخی را تذکر می دهم مطلب اول عقد اخوت میان رسول خدا وامام امیرالمومنین(ع) است علاوه براینکه امام امیرالمومنین(ع) از نظر نسب پسرعمو ووصلت داماد ایشان واز نظر معنویت برادر ایشان است
برادران سعی کنید برادران هم باشید برنامه اخوت وبرادری اگر اجرا شود ایران همیشه سرافراز است .
 
 
وی در ادامه افزود: مسئله بعد پیامبراکرم(ص) که معجزه پیامبر است از مسجدالاقصی به مدینه وازمدینه به عرش الاعلا رسید که پیامبرگفت: ای جبرئیل اگر یک قدم جلو تر روم می سوزم که ازمعجزات پیامبراکرم است  وسوم ولادت دومین اختر تابناک اسمان امامت امام حسن است درماه رمضان خانه امام به این نور منور شد.
 
 
خطیب جمعه یاسوج تصریح کرد: یکی از صفت ها در افراد برجسته می شود امام حسن بسیار سخاوتمند بود گفتند من شرم می کنم که سائل باشم انتظار داشته باشم از خدا وخودم دیگران را رد کنم به یاد مستضعفین دراین ماه باشید به وئژه برای ایام گلریزان که تلاش می شود تا زندانیان آزاد شوند تا توانی دلی به دست آور.
 
 
وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران ومسئولان عالی نظام  مطالبی را بیان کردند که اگر این رهنمودها مورد عمل قرارگیرند مشکلات مملکت بسیار کم می شود نکته ای که بسیار مهم است که ناخدای کشتی انقلاب فرمودند درمقابل دشمنان اسلام باید مقاومت کرد.
 
 
وی تاکیدکرد: آن هایی که ایمان آوردند وبه یگانگی خدا شهادت دادند ودربرابر وسوسه های نفسانی ایستادند این ها مورد لطف خدا قرار دادند انسانی که می ترسد قطعا شکست می خورد وقتی نمی ترسد می تواند پیروز شود اگر دستورات وبرنامه های مقام معظم رهبری مورد عمل قراربگیرد .
 
 
حسینی گفت: در تلویزیون بحث این است که جلو قاچاق درکشور گرفته شود وجلوی محتکرین گرفته شودافرادی برای بهره برداری از مردم احتکار می کنند ومطلب سوم برخورد با گرانی است که بلاخره مسئولین ما فکر نمی کنند که ضعیف هستند که چرا این ۳ مورد در کشور بیداد میکند.
 
 
وی تاکیدکرد: مسئولین پای کار باشید شمارا به خدا از کشور تااستان به فکر مردم باشید دراستان ما افرادی هستند که در مضیقه هستند ازاینکه نان خالی را تهیه کنند هم مردم ومسئولین مساعدت کنند تا این مشکلات ازبین رود.
,
حجت الاسلام حسینی در خطبه عبادی سیاسی جمعه این هفته یاسوج گفت: فصل خوبی است که خداوند شما مومنین را دعوت کرده است قدرخود را دراین ماه بدانید و سه مطلب تاریخی را تذکر می دهم مطلب اول عقد اخوت میان رسول خدا وامام امیرالمومنین(ع) است علاوه براینکه امام امیرالمومنین(ع) از نظر نسب پسرعمو ووصلت داماد ایشان واز نظر معنویت برادر ایشان است
,
برادران سعی کنید برادران هم باشید برنامه اخوت وبرادری اگر اجرا شود ایران همیشه سرافراز است .
,
 
,
 
,
وی در ادامه افزود: مسئله بعد پیامبراکرم(ص) که معجزه پیامبر است از مسجدالاقصی به مدینه وازمدینه به عرش الاعلا رسید که پیامبرگفت: ای جبرئیل اگر یک قدم جلو تر روم می سوزم که ازمعجزات پیامبراکرم است  وسوم ولادت دومین اختر تابناک اسمان امامت امام حسن است درماه رمضان خانه امام به این نور منور شد.
,
 
,
 
,
خطیب جمعه یاسوج تصریح کرد: یکی از صفت ها در افراد برجسته می شود امام حسن بسیار سخاوتمند بود گفتند من شرم می کنم که سائل باشم انتظار داشته باشم از خدا وخودم دیگران را رد کنم به یاد مستضعفین دراین ماه باشید به وئژه برای ایام گلریزان که تلاش می شود تا زندانیان آزاد شوند تا توانی دلی به دست آور.
,
 
,
 
,
وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران ومسئولان عالی نظام  مطالبی را بیان کردند که اگر این رهنمودها مورد عمل قرارگیرند مشکلات مملکت بسیار کم می شود نکته ای که بسیار مهم است که ناخدای کشتی انقلاب فرمودند درمقابل دشمنان اسلام باید مقاومت کرد.
,
 
,
 
,
وی تاکیدکرد: آن هایی که ایمان آوردند وبه یگانگی خدا شهادت دادند ودربرابر وسوسه های نفسانی ایستادند این ها مورد لطف خدا قرار دادند انسانی که می ترسد قطعا شکست می خورد وقتی نمی ترسد می تواند پیروز شود اگر دستورات وبرنامه های مقام معظم رهبری مورد عمل قراربگیرد .
,
 
,
 
,
حسینی گفت: در تلویزیون بحث این است که جلو قاچاق درکشور گرفته شود وجلوی محتکرین گرفته شودافرادی برای بهره برداری از مردم احتکار می کنند ومطلب سوم برخورد با گرانی است که بلاخره مسئولین ما فکر نمی کنند که ضعیف هستند که چرا این ۳ مورد در کشور بیداد میکند.
,
 
,
 
,
وی تاکیدکرد: مسئولین پای کار باشید شمارا به خدا از کشور تااستان به فکر مردم باشید دراستان ما افرادی هستند که در مضیقه هستند ازاینکه نان خالی را تهیه کنند هم مردم ومسئولین مساعدت کنند تا این مشکلات ازبین رود.
,

استان هرمزگان

, استان هرمزگان, استان هرمزگان,

انسان ناامید مانند مرده ای متحرک است

, انسان ناامید مانند مرده ای متحرک است,
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته با بیان اینکه انسان ناامید مانند مرده ای متحرک است، اظهار کرد: جامعه را باید به سوی امید و آرزو ها سوق داد زیرا ناامید کردن جامعه مرگ آن را به دنبال دارد.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز روابط عمومی و ارتباطات عنوان کرد: مسئولان روابط عمومی باید خلع ها دسترسی به مدیران را پر کرده و با خوشرویی لازم با ارباب روجوع ها برخورد کنند.
,
 
,
نعیم آبادی با بیان اینکه کمیته امداد یکی از برکات انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: کشورهای مختلف از ساختار کمیته امداد انقلاب اسلامی برای تشکیل نهاد کمک به نیازمندان الگو برداری می کنند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه آمریکا بزرگترین استکبار جهانی است، گفت: آمریکا به هیچ کس رحم نمی کند به طوری که خون آلوده به ایدز را از زندان ها و معتادانش جمع آوری و برای انگلستان فرستاده است و جان چند هزار نفر را به خطر انداخته است.
,
 
,
خطیب جمعه بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: پانزدهم رمضان مصادف با ولادت کریم اهل بیت(ع) است.
,
 
,
نعیم آبادی با اشاره به شب های قدر و ضربت خوردن مولای متقیان امام علی(ع) خاطر نشان کرد: همه ما باید از زندگانی پر خیر و برکت امام علی(ع) الهام بگیریم.
,
 
,
استان اصفهان
, استان اصفهان, استان اصفهان,
 
,
 
,
مذاکره برای آب‌وهوای نیست و برای موشک‌هاست
, مذاکره برای آب‌وهوای نیست و برای موشک‌هاست,
 
,
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه نماز شب آثار زیادی برای انسان دارد و خواندن این نماز در شب‌های ماه رمضان اثرات زیادی دارد، اظهار کرد: شب و روز ماه‌ رمضان فرصت طلایی است، خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه برای خلق قرار داده است و امیدواریم‌ از این ماه پرعظمت بهره کافی را ببریم.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان گفت: همان‌گونه که مکان در خصوص انسان شهادت می‌دهند، روز‌ها نیز شهادت می‌دهند که انسان در شب و روز ماه رمضان چه اعمالی انجام داده است و فرد روزه باشد اما مانند قبل گناه انجام دهد، فایده‌ای ندارد.
,
 
,
وی افزود: به‌جا آوردن روزه ماه رمضان به این معنی قرار گفت انسان در مسیر خدا است و ماه رمضان با سایر ماه‌ها فرق دارد و باید روز‌های انسان در این ماه با بقیه روز‌ها فرق داشته باشد.
,
 
,
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تأکید کرد: در موضوع بچه‌دار شدن اشتباه کردیم و به سمت غرب رفتیم، جمعیت جوان کشور در حال کاهش است و خلاف قرآن است که به خاطر ترس از فقر بچه‌دار نشویم.
,
 
,
وی با بیان اینکه گاهی از مرحله دینی پرت هستیم، اگر کسی بخواهد حرف دینی بزند، صحبت‌هایی را نسبت به وی انجام می‌دهند، تصریح کرد: باید از دادستان بابت دستورالعمل برای جلوگیری از برخی مفاسد اجتماعی مانند مسئله دوچرخه‌سواری زنان، داشتن سگ یا بی‌حجابی تشکر کنم و جالب است که در کشور اسلامی وقتی دستور درست داده شده، نسبت به وی حرف‌های بدی زده شود.
,
 
,
امام‌جمعه اصفهان اضافه کرد: اگر روز قیامت را قبول دارید بدانید که در آن روز با همان محشور می‌شوید، مرد است اما دادش برای بی‌حجابی بلند است؛ برخی مردان فاسد هستند و برای سوءاستفاده صحبت می‌کنند، اگر انسان باخدا نباشد، اسیر و ذلیل است.
,
 
,
وی با اشاره به 12 رمضان روز عقد اخوت بین پیامبر و امیرالمؤمنین، بیان کرد: دوست و برادری مسلمانان با یکدیگر، فلسفه این عقد بود و مسلمانان باید همواره حق برادری را نسبت به همسایه‌ها، هم‌کیشان و خانواده ادا کنیم؛ سفارش به پرداخت صدقه بیشتر در روز عادی در میلاد امام حسن (ع) شده است.
,
 
,
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به رفتارهای اخیر ترامپ، گفت: دیوانگی حدی دارد، فکر می‌کنند حضور ناو‌ها در خلیج‌فارس ما را می‌ترساند، این‌ها شوخی نمی‌کنند بلکه ایران را نمی‌شناسند، آن‌ها مؤمن را نمی‌شناسند؛ کسی که دین نداشته باشد، ترسو است مانند افرادی که در کشور سنگ آن‌ها را به سینه می‌زنند.
,
 
,
وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب با قاطعیت گفتند مذاکره با آمریکایی‌ها سم است، مذاکره برای آب‌وهوای کشور ما نیست و راجع به موشک‌های ما است.
,
 
,
امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه می‌خواهند برد موشک‌ها کم شود تا نتوانیم به آن‌ها ضربه بزنیم، تأکید کرد: ببینید چند احمق پیدا می‌شود اگر این مذاکره را قبول کنیم؛ یکی دیگر موضوع ارزش پیدا کردن ما در سایر کشور‌ها است، حرف ما آزادی، استقلال، صداقت و عمل به تعهد است که کسی نباید با آن مخالف باشد.
,
 
,
وی در پایان گفت: کشوری که نفوذ نداشته باشد به درد نمی‌خورد، دشمن اگر قدرت پیدا کند دیگر به نزدیکان خودش نیز رحم نمی‌کند.
,
 
,
استان کرمان
, استان کرمان, استان کرمان,
 
,
دولت باید ساختارهای خود را اصلاح کند و تفکر جهادی بگیرد
, دولت باید ساختارهای خود را اصلاح کند و تفکر جهادی بگیرد,
 
,
حجت‌السلام‌والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در دومین جمعه ماه مبارک رمضان در خطبه های نماز جمعه شهر کرمان با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام گفت: افرادی که حرف حق را نمی شنوند و نسبت به منهیات خالق حساسیت ندارند  و مطابق میل خود رفتار می کنند عاقبت مجرمان در روز رستاخیز است.
,
 
,
وی بیان کرد: مجرمان در روز قیامت بسیار اندوهگین هستند و مال و ثروتی که داشتند در راه خدا از آن استفاده نکردند به این واسطه در رستاخیز مأیوس هستند.
,
 
,
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه در قیامت در صف کسی قرار می گیریم که در دنیا به او اقتدا کرده ایم و هر قومی با پیشوای خود محشور می شود.
,
 
,
امام جمعه شهر کرمان ادامه داد: امسال انتخابات را پیش رو داریم؛ احزاب و گروه های سیاسی بدانند که کسانی که نفوذ بیشتری در بین مردم دارند وظیفه سنگین‌تری برعهده دارند و افرادی که در گروهی قرار می گیرند؛ در روز قیامت باید نسبت به  اقدامات و اعمالی که این گروه‌ها در دنیا انجام دادند هم پاسخگو باشند.
,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی عنوان کرد: هر ظلم در دنیا منشأ ظلمی دیگر می‌شود و اگر ظلمی را مرتکب شدیم زیر دست ما هم مرتکب جرم و گناه می‌شود.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در آدمی در روز قیامت دو پرونده داریم، تصریح کرد: ابتدا از پرونده شخصی ما سوال می شود و پرونده دوم ما مربوط به سوالات شخصیتی است که چگونه رفتار کرده ایم.
,
 
,
امام جمعه شهر کرمان ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام ابراز کرد: سخنان مقام معظم رهبری در هفته گذشته شفاف بود که حجت را همگان تمام کرد و امروز دشمنان ما در سه عرص علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می جنگند.
,
 
,
این مقام مسئول ادامه داد: یکی از عرصه های، جنگ اقتصادی است که دشمن با تمام توان ایران اسلامی را تحت فشار قرار داده و ما را تحریم کرده اند؛ ترامپ رئیس جمهور آمریکا ترسو تر از آن است که با ایران بجنگد.
,
 
,
وی اظهار کرد: جنگ روانی یکی دیگر از عرصه هایی است که امروزه کشورمان درگیر آن است و دشمنان ما به دنبال این هستند تا متشنج کردن فضای کشور و عربده‌کشی به اهداف شوم خود برسند که موفق نخواهند شد.
,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به جنگ در عرصه فرهنگی عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب حاکم کردن تفکر جهادی بر مردم مسئولان نظام را از راهکارهای مقابله با این هجمه‌ها دانستند.
,
 
,
این مقام مسئول با تأکید بر اینکه دولت باید ساختارهای خود را اصلاح کند و تفکر جهادی بگیرد، گفت: امروز دیگر وقت مذاکره نیست، وقت مقابله و مقاومت است و حواس مسئولان کشور فقط باید در این حوزه باشد.
,
 
,
چهار محال و بختیاری
, چهار محال و بختیاری, چهار محال و بختیاری,
 
,
برخی می خواهند با طرح موضوع جنگ برجام های دیگر را تصویب کنند
, برخی می خواهند با طرح موضوع جنگ برجام های دیگر را تصویب کنند,
 
,
خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: انتظار نیست در درون، عده‌ای بر طبل جنگ بکوبند اما برخی می‌خواهند با طرح این موضوع که جنگ می‌شود با برجام‌های دیگر را تصویب کنند.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر خطیب نماز جمعه شهرکرد با شاره به اینکه آمریکا هیچ گاه با ایران همراهی نکرده است  اظهار کرد:  اول خرداد سالروز آغاز حصر اقتصادی آمریکا در سال ۵۹ است، و این نشان دهنده آن است که آمریکا  از همان ابتدا مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دشمنان مایوس هستند و شما نباید نگران چیزی باشید تصریح کرد: گزینه مقاومت تا کنون جواب داده و از این پس نیز جواب خواهد داد .
,
 
,
حجت السلام نکونام بیان داشت: اصلاح الگوی مصرف باید صورت گیرد و با این وضعیت مصرف زیاد نمی‌توانیم اقتصادی پویا داشته باشیم.
,
 
,
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های دولت بسیار مهم است، اینکه بخواهند همه مشکلات را به برجام وصل کرده و صحبت از جنگ شود درست نیست، زمانی همه چیز را به قطعنامه و جنگ وصل می‌کردند تا برجام محقق شود.
,
 
,
نکونام  با اشاره به اینکه عده ای در درون می خواهند بگویند جنگ می شود  عنوان کرد:  انتظار نیست در درون ، عده‌ای بر طبل جنگ بکوبند اما برخی می‌خواهند با طرح این موضوع که جنگ می‌شود با برجام‌های دیگر را تصویب کنند،
,
 
,
وی اذعان داشت: : همه تحلیل‌های عقلانی بر این تاکید دارد که آمریکا نمی‌خواهد با ایران مواجه نظامی داشته باشد لذا به جای پرداختن به این‌گونه موارد به رفع مشکلات اقتصادی و توجه به توانمندی درون کشور بپردازند.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به مناسبت‌های پیش‌رو همچون روز ارتباطات و روابط عمومی، سالروز شکل‌گیری بسیج عشایر، روز جهانی موزه و میراث فرهنگی، روز ملی جمعیت، نیمه ماه رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی ( ع)، آغاز هفته اکرام ایتام، روز نسیم مهر، روز اهدا عضو و... اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم کشور عشایر هستند که مولد و تلاشگر بوده و با فرهنگی غنی و ساده‌زیستی که دارند پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند.
,
 
,
وی عنوان کرد: باید بدانیم که عده در شیعه و پیروان اهل بیت (ع) بسیار مهم است و برخی‌ها در تلاش‌اند از راه‌های مختلف تعداد شیعان روز به روز کم‌تر شود.
,
 
,
نکونام با اشاره به نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن ( ع)، افزود: ایشان امامی بزرگوار، جهادگر و مبارز اما تنها بودند، آنقدر تنها که حتی در میان لشکریان خود نیز مورد هجوم و حمله قرار گرفت.
,
 
,
نکونام بیان کرد: باید به فقرا، ایتام و نهادهایی که به این افراد کمک می‌کنند یاری برسانیم چراکه امام بزرگوار امام حسن (ع) نیز بر همین طریق حرکت می‌کردند.
,
 
,
خطیب نماز جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه روز نسیم مهر نیز در همین راستا و کمک به خانواده‌های زندانیان است، خاطر نشان کرد: این خانواده‌ها نیازمند هدایت و کمک هستند بنابراین انجمن حمایت از زندانیان را یاری کنید، برای آزادسازی زندانیان غیرعمد هرآنچه در توان است باید کمک کرد.
,
 
,
استان لرستان
, استان لرستان, استان لرستان,
 
,
هدف دشمن از جنگ روانی غفلت ایران از مسئله اقتصاد است/اقتصاد مقاومتی چاره حل مشکلات
 
 آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) شیعیان را به سه جمله سفارش می‌کند، اول فرمودند ای شیعیان و فرزندان بنی‌آدم نسبت به نعمات الهی عفیف و پاک‌دامن باشید تا بنده خدا باشید، نشانه بندگی خدا پاک‌دامنی است؛ دوم نسبت به آنچه خداوند متعال برای شما مقدر کرده راضی باشید تا غنی و بی‌نیاز باشید.
 
 
وی افزود: نشانه بی‌نیازی این است که انسان راضی به مقدرات الهی باشد، سوم فرمود نسبت به همسایگان و دوستان نیکی کنید تا مسلمان باشید و نشانه مسلمانی نیکی به همسایه است.
 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: سفارش امیرالمؤمنین(ع) این است که شمارا به خدا نسبت به‌حق همسایه کوتاهی نکنید و اگر می‌خواهید مسلمان باشید به فکر همسایه باشید.
 
 
وی بیان کرد: نیمه ماه مبارک رمضان بیت نبوت و امامت با مولودی روشن شد که با قدومش قلب رسول خدا(ص)، علی مرتضی(ع) و  فاطمه زهرا(س) را شاد و خوشحال نمود، ولادت باسعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) است.
 
 
میرعمادی عنوان کرد: ذکر فضائل امام حسن مجتبی(ع) از حد توان ما خارج است، اول شبیه‌ترین انسان‌ها به رسول خدا امام حسن مجتبی(ع) است و سید جوانان اهل بهشت امام حسن مجتبی(ع) است.
 
 
وی گفت: عاقل‌ترین افراد اهل زمان خود امام حسن مجتبی(ع) و کریم آل طاها و مظهر بردباری و اخلال حسنه امام حسن مجتبی(ع) است.
 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: کرم، سخاوت، بخشش از امام حسن مجتبی(ع) باید آموخت، هیچ‌گاه نیازمندی به در خانه امام حسن مجتبی(ع) نیامد مگر اینکه حضرت او را بی‌نیاز کرد و دست رد به او نداد.
 
 
وی خاطرنشان کرد: امام مجتبی(ع) فرمود بهترین روزهای یک جوانمرد آن روزی است که افراد نیازمند به او مراجعه می‌کنند و او نیاز نیازمندان را برطرف می‌کند، جوانمردی در بخشش، احسان و نیکی کردن است و ولادت باسعادت کریم اهل‌بیت(ع) را به همه تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.
 
 
میرعمادی اظهار داشت: هفته آینده، هفته کمک به نیازمندان است؛ توجه به نیازمندان وظیفه همه مسلمانان است، ما وظیفه‌داریم به نیازمندان کمک کنیم؛ باید توجه به فقرا، نیازمندان، برهنگان و یتیمان داشته باشیم.
 
 
وی عنوان کرد: یتیمان و نیازمندان را فراموش نکنیم و بدانیم سیره ائمه(ع) کمک به نیازمندان بوده است، باید کمک به نیازمندان را به یک عادت همیشگی خودمان تبدیل کنیم، عادت کنیم دستمان در جیبمان باشد و به فقرا و نیازمندان کمک کنیم مخصوصاً امسال که تعدادی از هم‌وطنان و هم استانی‌های ما دچار سیل‌زدگی هستند.
 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: این افراد در دمای 40 درجه پل‌دختر و معمولان در چادر هستند و روزه می‌گیرند؛ به فکر سیل‌زدگان باشیم و آن‌ها را فراموش نکنیم.
 
 
وی خاطرنشان کرد: مسئولان به امر رسیدگی به سیل‌زدگان سرعت ببخشند؛ چقدر باید مشکل و دردسر بکشند؟ باید تیم‌هایی را تشکیل دهند تا به‌سرعت مشکلات سیل‌زدگان را حل کنند.
 
 
میرعمادی گفت: باید به فقرا کمک و به نیازمندان رسیدگی شود تا مشکلی نداشته باشند؛ یکی از دستوارت دین مقدس اسلام تقویت پیوند اجتماعی است، اسلام فاصله طبقاتی را نمی‌پذیرد.
 
 
وی افزود: باید پیوند بین فقیر و غنی برقرار باشد، یکی از مباحث پیوند اجتماعی عقد اخوت و برادری است که پیامبر اکرم(ص) در 12ماه مبارک رمضان بین مسلمان عقد اخوت برقرار کرد و خودش با علی(ع) عقد اخوت برقرار کرد.
 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: این سنت رسول خدا(ص) باید در میان مسلمین رواج پیدا کند و با یکدیگر عقد اخوت ببندیم، عقد اخوت میان مسلمین راهکار اساسی و برای مشارکت مؤمنانه در حل مشکلات جامعه است، عقد اخوت آثار و برکات فراوانی دارد ازجمله سبب می‌شود که مؤمنان احساس پشتوانه قوی کنند؛ احساس کنند کسی از آن‌ها حمایت می‌کند و بر مشکلات غلبه پیدا کنند.
 
 
وی اظهار داشت: عقد اخوت مشارکت اجتماعی را بالا می‌برد همان چیزی که در حادثه سیل اتفاق افتاد؛ نگذارید پیوند اجتماعی در جامعه کاهش یابد، اقتدار جامعه به پیوند اجتماعی است و این سرمایه باید حفظ شود.
 
 
میرعمادی افزود: مهم‌ترین وظیفه سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان و کارگزاران است که در مراسم افطاری ایشان به مدت یک ساعت و 25 دقیقه صحبت کردند، مقام معظم رهبری در این سخنان تکلیف همه را روشن کرد.
 
 
وی عنوان کرد: مردم، دولت، قوا سه‌گانه چه وظیفه‌ای دارند و همچنین ما در قبال دشمان چه وظیفه‌ای داریم، همه این وظایف را به‌خوبی ترسیم کردند.
 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی که داشتند تکلیف دو موضوع را برای همیشه روشن کردند، موضوع اول این بوده است که فرمودند مطمئن باشید جنگی در کار نیست، جنگ نظامی در کار نیست؛ نه ما اهل جنگیم و نه آمریکا حال جنگیدن دارند.
 
 
وی تصریح کرد: بیخود بعضی‌ها دل مردم را خالی نکنند؛ جنگی نیست، مطلب دوم فرمودند از مذاکره خبری نیست و با آمریکا مذاکره نداریم و مذاکره با آمریکا سم است، مذاکره با دولتمردان آمریکا سم مضاعف است چراکه مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود.
 
 
میرعمادی خاطرنشان کرد: می‌خواهند ما را وادار کنند از نقاط قوتمان دست بکشیم، آن‌ها می‌گویند هسته‌ای و موشک نباشد و توان نظامی نداشته باشیم و در منطقه حضور نداشته باشیم، این‌ها نقاط قوت ما است و نمی‌توانیم دست بکشیم.
 
 
وی بیان کرد: مهم اینجا است که چرا از جنگ خبری نیست به چند دلیل امکان رویارویی آمریکا با ملت ایران نیست، برای اینکه ایران لقمه کوچکی نیست که دردهان آمریکا قرار بگیرد؛ اگر هم بگیرد این لقمه در گلوی آمریکایی‌ها گیر می‌کند و آن‌ها را خفته می‌کند؛ دشمن به قدرت توان نظامی ایران واقف است و می‌داند ایران از چه موقعیتی برخوردار است.
 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: آمریکایی‌ها فراموش نکردند گریه‌های نظامی‌های آمریکا در خلیج‌فارس را، هنوز اشک چشم نظامیان آمریکا در خلیج‌فارس خشک نشده است، هنوز بوی تعفن خراب کردن نظامیان آمریکا از بین نرفته است.
 
 
وی افزود: آمریکایی‌ها خوب می‌دانند، آمریکایی‌ها به‌خوبی می‌دانند تمام پایگاه‌های نظامی اسرائیل در حیطه برد موشکی ایران است، آمریکایی‌ها می‌دانند تمام تأسیسات نفتی عربستان و امارات با کوچک‌ترین حرکت درخطر است.
 
 
میرعمادی اظهار داشت: این نوچه‌های آمریکا، عربستان و امارات باید بدانند اگر خلیج‌فارس برای ایران امن نباشد برای هیچ کشوری امن نخواهد بود.
 
وی تصریح کرد: درست است که خیلی از محاسبات آن‌ها غلط است اما آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که در جنگ بیشترین آسیب را آمریکایی‌ها خواهند دید و نظامیان آمریکا در امان نخواهند بود.
 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: امروز دنیا به قدرت جمهوری اسلامی واقف است؛ امروز طرفداران جمهوری اسلامی در دنیا فراوان هستند، امروز مبارزان ضد استکباری در دنیا فراوان هستند و امروز مقابله با آمریکا و اسرائیل خواسته تمام مسلمانان آزاده دنیا است.
 
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن به تعبیر مقام معظم رهبری سروصدا می‌کند، فشار می‌آورد اما وقتی‌که ما در برابرشان محکم بایستیم عقب‌نشینی می‌کنند، نمونه آن‌یک قدم از سوی شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفته شد آمریکایی‌ها ناوهایشان را حرکت دادند متوقف کردند و دیدند ایران جدی است.
 
 
میرعمادی گفت: آمریکایی‌ها باید این مطلب را در گوششان فروکنند که ایران هر حرفی بزند عمل می‌کند و تا آخر در برابر تجاوزات آن‌ها ایستادگی خواهند کرد.
 
 
وی افزود: آنچه امروز وظیفه همه است توجه به مشکلات اقتصادی است، دولت باید برنامه‌ریزی جدی و عملی نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم داشته باشد، باید مردم توجه داشته باشند بارونق تولید، کسب‌وکار، کار و تلاش در مسئله اقتصاد و مشکلات اقتصادی ترقی پیدا کنیم.
 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: مبادا دشمن ما را از اهداف اصلی باز بدارد، دشمن می‌خواهد با جنگ روانی و امثال این‌ها ما از مسئله اصلی کشور که مسئله اقتصاد است غافل شویم، باید حواسمان جمع باشد و با اقتصاد مقاومتی در جهت حل مشکلات اقتصادی قدم برداریم.
,
هدف دشمن از جنگ روانی غفلت ایران از مسئله اقتصاد است/اقتصاد مقاومتی چاره حل مشکلات
, هدف دشمن از جنگ روانی غفلت ایران از مسئله اقتصاد است/اقتصاد مقاومتی چاره حل مشکلات,
 
,
 آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) شیعیان را به سه جمله سفارش می‌کند، اول فرمودند ای شیعیان و فرزندان بنی‌آدم نسبت به نعمات الهی عفیف و پاک‌دامن باشید تا بنده خدا باشید، نشانه بندگی خدا پاک‌دامنی است؛ دوم نسبت به آنچه خداوند متعال برای شما مقدر کرده راضی باشید تا غنی و بی‌نیاز باشید.
,
 
,
 
,
وی افزود: نشانه بی‌نیازی این است که انسان راضی به مقدرات الهی باشد، سوم فرمود نسبت به همسایگان و دوستان نیکی کنید تا مسلمان باشید و نشانه مسلمانی نیکی به همسایه است.
,
 
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: سفارش امیرالمؤمنین(ع) این است که شمارا به خدا نسبت به‌حق همسایه کوتاهی نکنید و اگر می‌خواهید مسلمان باشید به فکر همسایه باشید.
,
 
,
 
,
وی بیان کرد: نیمه ماه مبارک رمضان بیت نبوت و امامت با مولودی روشن شد که با قدومش قلب رسول خدا(ص)، علی مرتضی(ع) و  فاطمه زهرا(س) را شاد و خوشحال نمود، ولادت باسعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) است.
,
 
,
 
,
میرعمادی عنوان کرد: ذکر فضائل امام حسن مجتبی(ع) از حد توان ما خارج است، اول شبیه‌ترین انسان‌ها به رسول خدا امام حسن مجتبی(ع) است و سید جوانان اهل بهشت امام حسن مجتبی(ع) است.
,
 
,
 
,
وی گفت: عاقل‌ترین افراد اهل زمان خود امام حسن مجتبی(ع) و کریم آل طاها و مظهر بردباری و اخلال حسنه امام حسن مجتبی(ع) است.
,
 
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: کرم، سخاوت، بخشش از امام حسن مجتبی(ع) باید آموخت، هیچ‌گاه نیازمندی به در خانه امام حسن مجتبی(ع) نیامد مگر اینکه حضرت او را بی‌نیاز کرد و دست رد به او نداد.
,
 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: امام مجتبی(ع) فرمود بهترین روزهای یک جوانمرد آن روزی است که افراد نیازمند به او مراجعه می‌کنند و او نیاز نیازمندان را برطرف می‌کند، جوانمردی در بخشش، احسان و نیکی کردن است و ولادت باسعادت کریم اهل‌بیت(ع) را به همه تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.
,
 
,
 
,
میرعمادی اظهار داشت: هفته آینده، هفته کمک به نیازمندان است؛ توجه به نیازمندان وظیفه همه مسلمانان است، ما وظیفه‌داریم به نیازمندان کمک کنیم؛ باید توجه به فقرا، نیازمندان، برهنگان و یتیمان داشته باشیم.
,
 
,
 
,
وی عنوان کرد: یتیمان و نیازمندان را فراموش نکنیم و بدانیم سیره ائمه(ع) کمک به نیازمندان بوده است، باید کمک به نیازمندان را به یک عادت همیشگی خودمان تبدیل کنیم، عادت کنیم دستمان در جیبمان باشد و به فقرا و نیازمندان کمک کنیم مخصوصاً امسال که تعدادی از هم‌وطنان و هم استانی‌های ما دچار سیل‌زدگی هستند.
,
 
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: این افراد در دمای 40 درجه پل‌دختر و معمولان در چادر هستند و روزه می‌گیرند؛ به فکر سیل‌زدگان باشیم و آن‌ها را فراموش نکنیم.
,
 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: مسئولان به امر رسیدگی به سیل‌زدگان سرعت ببخشند؛ چقدر باید مشکل و دردسر بکشند؟ باید تیم‌هایی را تشکیل دهند تا به‌سرعت مشکلات سیل‌زدگان را حل کنند.
,
 
,
 
,
میرعمادی گفت: باید به فقرا کمک و به نیازمندان رسیدگی شود تا مشکلی نداشته باشند؛ یکی از دستوارت دین مقدس اسلام تقویت پیوند اجتماعی است، اسلام فاصله طبقاتی را نمی‌پذیرد.
,
 
,
 
,
وی افزود: باید پیوند بین فقیر و غنی برقرار باشد، یکی از مباحث پیوند اجتماعی عقد اخوت و برادری است که پیامبر اکرم(ص) در 12ماه مبارک رمضان بین مسلمان عقد اخوت برقرار کرد و خودش با علی(ع) عقد اخوت برقرار کرد.
,
 
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: این سنت رسول خدا(ص) باید در میان مسلمین رواج پیدا کند و با یکدیگر عقد اخوت ببندیم، عقد اخوت میان مسلمین راهکار اساسی و برای مشارکت مؤمنانه در حل مشکلات جامعه است، عقد اخوت آثار و برکات فراوانی دارد ازجمله سبب می‌شود که مؤمنان احساس پشتوانه قوی کنند؛ احساس کنند کسی از آن‌ها حمایت می‌کند و بر مشکلات غلبه پیدا کنند.
,
 
,
 
,
وی اظهار داشت: عقد اخوت مشارکت اجتماعی را بالا می‌برد همان چیزی که در حادثه سیل اتفاق افتاد؛ نگذارید پیوند اجتماعی در جامعه کاهش یابد، اقتدار جامعه به پیوند اجتماعی است و این سرمایه باید حفظ شود.
,
 
,
 
,
میرعمادی افزود: مهم‌ترین وظیفه سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان و کارگزاران است که در مراسم افطاری ایشان به مدت یک ساعت و 25 دقیقه صحبت کردند، مقام معظم رهبری در این سخنان تکلیف همه را روشن کرد.
,
 
,
 
,
وی عنوان کرد: مردم، دولت، قوا سه‌گانه چه وظیفه‌ای دارند و همچنین ما در قبال دشمان چه وظیفه‌ای داریم، همه این وظایف را به‌خوبی ترسیم کردند.
,
 
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی که داشتند تکلیف دو موضوع را برای همیشه روشن کردند، موضوع اول این بوده است که فرمودند مطمئن باشید جنگی در کار نیست، جنگ نظامی در کار نیست؛ نه ما اهل جنگیم و نه آمریکا حال جنگیدن دارند.
,
 
,
 
,
وی تصریح کرد: بیخود بعضی‌ها دل مردم را خالی نکنند؛ جنگی نیست، مطلب دوم فرمودند از مذاکره خبری نیست و با آمریکا مذاکره نداریم و مذاکره با آمریکا سم است، مذاکره با دولتمردان آمریکا سم مضاعف است چراکه مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود.
,
 
,
 
,
میرعمادی خاطرنشان کرد: می‌خواهند ما را وادار کنند از نقاط قوتمان دست بکشیم، آن‌ها می‌گویند هسته‌ای و موشک نباشد و توان نظامی نداشته باشیم و در منطقه حضور نداشته باشیم، این‌ها نقاط قوت ما است و نمی‌توانیم دست بکشیم.
,
 
,
 
,
وی بیان کرد: مهم اینجا است که چرا از جنگ خبری نیست به چند دلیل امکان رویارویی آمریکا با ملت ایران نیست، برای اینکه ایران لقمه کوچکی نیست که دردهان آمریکا قرار بگیرد؛ اگر هم بگیرد این لقمه در گلوی آمریکایی‌ها گیر می‌کند و آن‌ها را خفته می‌کند؛ دشمن به قدرت توان نظامی ایران واقف است و می‌داند ایران از چه موقعیتی برخوردار است.
,
 
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: آمریکایی‌ها فراموش نکردند گریه‌های نظامی‌های آمریکا در خلیج‌فارس را، هنوز اشک چشم نظامیان آمریکا در خلیج‌فارس خشک نشده است، هنوز بوی تعفن خراب کردن نظامیان آمریکا از بین نرفته است.
,
 
,
 
,
وی افزود: آمریکایی‌ها خوب می‌دانند، آمریکایی‌ها به‌خوبی می‌دانند تمام پایگاه‌های نظامی اسرائیل در حیطه برد موشکی ایران است، آمریکایی‌ها می‌دانند تمام تأسیسات نفتی عربستان و امارات با کوچک‌ترین حرکت درخطر است.
,
 
,
 
,
میرعمادی اظهار داشت: این نوچه‌های آمریکا، عربستان و امارات باید بدانند اگر خلیج‌فارس برای ایران امن نباشد برای هیچ کشوری امن نخواهد بود.
,
 
,
وی تصریح کرد: درست است که خیلی از محاسبات آن‌ها غلط است اما آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که در جنگ بیشترین آسیب را آمریکایی‌ها خواهند دید و نظامیان آمریکا در امان نخواهند بود.
,
 
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: امروز دنیا به قدرت جمهوری اسلامی واقف است؛ امروز طرفداران جمهوری اسلامی در دنیا فراوان هستند، امروز مبارزان ضد استکباری در دنیا فراوان هستند و امروز مقابله با آمریکا و اسرائیل خواسته تمام مسلمانان آزاده دنیا است.
,
 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: دشمن به تعبیر مقام معظم رهبری سروصدا می‌کند، فشار می‌آورد اما وقتی‌که ما در برابرشان محکم بایستیم عقب‌نشینی می‌کنند، نمونه آن‌یک قدم از سوی شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفته شد آمریکایی‌ها ناوهایشان را حرکت دادند متوقف کردند و دیدند ایران جدی است.
,
 
,
 
,
میرعمادی گفت: آمریکایی‌ها باید این مطلب را در گوششان فروکنند که ایران هر حرفی بزند عمل می‌کند و تا آخر در برابر تجاوزات آن‌ها ایستادگی خواهند کرد.
,
 
,
 
,
وی افزود: آنچه امروز وظیفه همه است توجه به مشکلات اقتصادی است، دولت باید برنامه‌ریزی جدی و عملی نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم داشته باشد، باید مردم توجه داشته باشند بارونق تولید، کسب‌وکار، کار و تلاش در مسئله اقتصاد و مشکلات اقتصادی ترقی پیدا کنیم.
,
 
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: مبادا دشمن ما را از اهداف اصلی باز بدارد، دشمن می‌خواهد با جنگ روانی و امثال این‌ها ما از مسئله اصلی کشور که مسئله اقتصاد است غافل شویم، باید حواسمان جمع باشد و با اقتصاد مقاومتی در جهت حل مشکلات اقتصادی قدم برداریم.
,
 
,
استان مرکزی
, استان مرکزی, استان مرکزی,
 
,
رمز موفقیت ملت ایران در قناعت و صرفه‌جویی است/ نباید به وعده‌های دشمنان دل ببندیم
, رمز موفقیت ملت ایران در قناعت و صرفه‌جویی است/ نباید به وعده‌های دشمنان دل ببندیم,
 
,
 
,
 
,
آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک بابیان اینکه ماه رمضان دانشگاه معنویت انسان‌سازی است گفت: روزه مایه افتخار امت اسلام است و هرچقدر انسان از عظمت ماه رمضان سخن بگوید کم است.
,
 
,
امام‌جمعه اراک دین اسلام را کامل‌ترین دین ازهرجهت دانست و افزود: سند زنده دین اسلام قرآن کریم است که معجزه جاودانه پیامبر گرامی اسلام است.
,
 
,
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه روزه در میان امت‌های قبل از اسلام هم بوده ولی روزه دین پیامبر اسلام از همه جهت کامل‌تر و دایره المعارف انسان‌سازی است بیان کرد: دستورات خداوند همه مایه برکت اسلام هستند و آخرین کلاس ایمان، معرفت، خداشناسی و ولایت کلاسی است.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با انتقاد از کسانی که علناً روزه‌خواری و تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند گفت: روزه‌خواری و بی‌توجهی به دستورات الهی سهل‌انگاری در دین است و در جامعه اسلامی نباید شاهد این‌گونه رفتارها باشد و همه موظف به رعایت حرمت این ماه شریف هستند.
,
 
,
امام‌جمعه اراک با تأکید بر اینکه گنجینه نماز ابعاد نورانی بسیار وسیعی دارد افزود: حقیقت نماز دعا و مناجات است که اسلحه مؤمنان محسوب می‌شود و در این ماه رمضان باید توجه ویژه‌ای به دعا و مناجات سحرگاهی داشته باشیم.
,
 
,
ماه رمضان فرصتی مناسب برای کمک به نیازمندان و محرومین است
,
 
,
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع) گفت: از ۱۵ تا ۲۱ این ماه فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان و محرومین فراهم‌شده و هرکس به‌اندازه توان خود به یاد سید جوانان اهل بهشت(ع) از احسان و نیکوکاری دریغ نکند.
,
 
,
وی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران را بسیار راهگشا و حکیمانه دانست و افزود: درس تقوا و هوشیاری در برابر انحراف و آلودگی‌های مختلف از مهم‌ترین سرفصل‌های این دیدار بود که باید به آن‌ها توجه کنیم و همواره در مسیر تقوا باشیم.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی استفاده درست از ظرفیت‌ها و امکانات کشور را از دیگر سرفصل‌های بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: باید همت‌ها و اراده‌ها را به‌جای چاه‌های نفت به کار بگیریم و متأسفانه چاه‌های نفت ما را وابسته‌تر و نیازمندتر کرده است که باید مسیرمان را اصلاح کنیم.
,
 
,
نباید به وعده‌های دشمنان دل ببندیم
,
 
,
امام‌جمعه اراک، تحریم‌های دشمنان را فرصتی مناسب برای برون‌رفت از اقتصاد نفتی دانست و افزود: تحریم‌ها علیرغم ایجاد مشکلات برای کشور از جهتی مفید است، نباید به وعده‌های دشمنان دل ببندیم بلکه باید چشم امیدمان به امکانات داخلی باشد.
,
 
,
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه صادرات غیرنفتی کشور از مرز ۴۰ میلیارد دلار عبور کرده بیان کرد: متأسفانه مشکل اینجاست که نتوانستیم حدود ۳۰ میلیارد دلار این صادرات را به کشور بازگردانیم و باید تدبیری اندیشیده شود که ارز را به کشور بیاوریم.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بابیان اینکه در استان مرکزی انتظار داریم وضعیت بازار به شکل خوبی تنظیم و مدیریت شود افزود: نباید اجازه دهیم وضع بازار لجام‌گسیخته شود و این درواقع ظلم به کشور است.
,
 
,
فرصت‌طلبان، ارز صادراتی و دولتی را در کشورهای دیگر هزینه می‌کنند
,
 
,
امام‌جمعه اراک با تأکید بر اینکه فرصت‌طلبان، ارز صادراتی و دولتی را در کشورهای دیگر هزینه می‌کنند گفت: اگر از ابتدای انقلاب تاکنون ارزها به کشور برمی‌گشت امروز وضعیتمان بهتر بود و وابستگی ارزی در کشور کمتر می‌شد.
,
 
,
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه جنگ نمی‌شود و ما اهل جنگ نیستیم بیان کرد: قطعاً ما شروع‌کننده جنگ نخواهیم بود و آمریکائی‌ها هم باوجوداینکه ۶ هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده‌اند و چیزی نصیبشان نشده قادر به هزینه کردن دیگر برای جنگ با ایران نخواهند بود.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه امروز جنگ دشمن جنگ روانی است افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز جنگ اراده‌هاست و دشمن در مقابل اراده‌های ملت ایران و به‌خصوص جوانان ضعیف و ناتوان است.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بابیان اینکه قدرت الهی انقلاب اسلامی اجازه تعرض و تجاوز به کشور را نخواهد داد گفت: آمریکائی‌ها لگد زیر میز مذاکره زدند و بدعهدی‌های آن‌ها برای ملت ایران در طول این چهل سال آشکارشده است و تا زمان که قدرت الهی پشتیبان این ملت است دشمنان هیچ غلطی انجام نخواهند داد.
,
 
,
اروپائی‌ها یک سال است که با وعده‌های کاغذی ما را بازی می‌دهند
,
 
,
امام‌جمعه اراک با انتقاد از وعده‌های اروپائی‌ها اظهار کرد: اروپائی‌ها یک سال است که با وعده‌های کاغذی ما را بازی می‌دهند و نباید چشم امیدمان به آن‌ها باشد.
,
 
,
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه منطقه خلیج‌فارس در اختیار ماست افزود: اگر بنا باشد نفت ما به فروش نرسد قطعاً نفت دیگران هم به فروش نخواهد رسید.
,
 
,
رمز موفقیت ملت ایران در قناعت، صرفه‌جویی و مبارزه با اسراف است
,
 
,
وی رمز موفقیت ملت ایران را در قناعت، صرفه‌جویی و مبارزه با اسراف دانست و افزود: ملت ایران در این شرایط باید حفظ وحدت و انسجام ملی خود را تقویت کنند تا بتوانیم از این پیچ سخت و تاریخی عبور کنیم.
,
 
,
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بابیان اینکه نرخ جمعیتی استان مرکزی منفی است گفت: استان مرکزی باید وضع اسف‌بار خود را در حوزه جمعیتی تحول دهد و نرخ زادوولد را افزایش و نرخ طلاق را کاهش و نرخ باروری را از ۱.۵ به ۲.۳ برساند چراکه در غیر این صورت رشد جمعیت منفی خواهد بود.
,
 
,
استان گلستان
, استان گلستان, استان گلستان,
 
,
حجت الاسلام سید محمد دلبری ضمن توصیه خود و نمازگزاران جمعه گالیکش به رعایت تقوا الهی و ترک گناهان و محرمات گفت: مقاومت گزینه اصلی ملت ایران در مواجهه با دشمن است.
 
وی افزود: آمریکا به دنبال شیطنت است و با اقدامات فریب کارانه می‌خواهد تغییر و تحولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهد و بین مردم و مسئولین فاصله بیندازد؛ تنها کار ما فقط و فقط باید مقاومت همگانی باشد.
 
خطیب جمعه گالیکش افزود: بی ثمر بودن مذاکره، نیت پلید آمریکا، غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، مأموریت آمریکا برای تأمین امنیت رژیم منحوس صهیونیستی و حماقت دولت فعلی آمریکا از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری برای عدم مذاکره با دولت آمریکا است.
 
 
امام جمعه گالیکش گفت: مقام معظم رهبری هفته جاری در دیدار مسئولین کشور بر لزوم جدید تر شدن مدیریت‌ها و برنامه ریزی‌ها برای مقابله با مشکلات اقتصادی، در دستور کار قرار دادن رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، درمان بیماری‌های اقتصاد کشور، اصلاح ساختاری بودجه کشور، اصلاح نظام بانکی کشور، مدیریت شجاعانه، امیدوارانه و جهادی همراه با اشراف میدانی بر مشکلات، شرطی نکردن اقتصاد به مسائل خارج و استفاده از ظرفیت بالای مردمی تاکید کردند.
 
حجت الاسلام دلبری گفت: رهبری همچنین رفع موانع رونق تولید، اعتماد به جوانان، رفع نیازهای واحدهای تولیدی تعطیل شده، رسیدن به اصل خودکفایی در خیلی از بخش‌ها، سهولت کسب و کار، اولویت بخشی به بخش کشاورزی، استفاده از خلاقیت نیروی انسانی کشور، رونق بخشیدن به تولید و راه اندازی کارخانه های تعطیل شده، مسکن سازی به عنوان ایجاد اقتصاد، مقاوم سازی اقتصاد و اینکه برای ادامه امور نباید چشم به خارج دوخت را نیز از وظایفی سران قوا عنوان کردند.
 
وی گفت: خرید محصولات داخلی و حمایت از کالاهای ایرانی، پرهیز از اسراف و توجه نکردن به شایعات فضای مجازی، زیاده‌روی نکردن در خرید و کمک به رونق تولید انتظار رهبری از ملت است.
 
امام جمعه گالیکش با اشاره به اینکه چرا برخی مردم را از سایه خیالی جنگ می‌ترسانند گفت: در روزهای اخیر یک جریان خاص سیاسی در کشور به دنبال این بودند مردم را از سایه خیالی جنگ بترسانند و به آن‌ها بگویند تنها راه امن، مذاکره و سازش با دشمنان است.
 
وی با اشاره به اینکه این افراد به دنبال خواسته های خودشان هستند گفت: این‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند خودشان وضعیت بد اقتصادی مردم را رقم زدند و برای سرگرمی مردم این حواشی را ایجاد می‌کنند.
 
به گفته وی اگر چه مدت‌هاست کشتی برجام به گل نشسته و امید های واهی به آن از یاد رفته ولی برخی از مسئولین نمی‌خواهند از کشتی به گل نشسته برجام پیاده شوند، مردم همه فهمیدند اما این‌ها نفهمیدند یا خودشان را به نفهمیدن زدند.
 
خطیب جمعه گالیکش اضافه کرد: هنوز برخی در صدد دستاورد تراشی برای برجام هستند، زمانی اعلام می‌کردند برجام جنگ را از سر ما دور کرد، در حالی که دروغ بود و جنگی وجود نداشت طبق فرمایش مقام معظم رهبری، الآن هم دست از این خیالات بر نمی‌دارند، برخی فکر می‌کنند تنها راه مقابله با مشکلات اقتصادی مذاکره با آمریکا است، می‌ترسند و شجاع نیستند که بگویند مقابل انواع مشکلات و فتنه‌ها خواهند ایستاد.
 
وی خطاب به آن‌هایی که خودشان را به خواب زده‌اند و فکر می‌کنند مردم خواب هستند گفت: اگر عرضه دارید بیکاری و مشکلات اقتصادی و مشکلات و انحرافات جامعه را برطرف کنید.
 
امام جمعه گالیکش با اشاره به اینکه زن خطرناک‌ترین دام‌های شیطان است گفت: به قول خود ابلیس مهم‌ترین و خطرناک‌ترین دام شیطان جنس زن است؛ مگر زن‌هایی که عمری با ابلیس مردانه مبارزه کرده باشند.
 
حجت الاسلام دلبری افزود: البته اکثر بانوان جامعه ما زنانی پاک‌دامن، باحجاب، باتقوا و عفیفه هستند؛ عده کمی هم که هستند باید مواظب باشند به دام شیطان گرفتار نشوند.
 
وی با اشاره به اینکه این مطالب اهانتی به جامعه بزرگ بانوان نیست گفت: زنان بزرگ ما در تمامی عرصه‌ها بودند؛ اما باید مراقب و مواظب باشیم یکی از دام‌های شیطان دام زن‌ها هستند؛ شنیده می‌شود برخی افراد نامحرم با زنان نامحرم مصافحه می‌کنند و دست می‌دهند، این عمل حرام است.
 
 
 
,
حجت الاسلام سید محمد دلبری ضمن توصیه خود و نمازگزاران جمعه گالیکش به رعایت تقوا الهی و ترک گناهان و محرمات گفت: مقاومت گزینه اصلی ملت ایران در مواجهه با دشمن است.
,
 
,
وی افزود: آمریکا به دنبال شیطنت است و با اقدامات فریب کارانه می‌خواهد تغییر و تحولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهد و بین مردم و مسئولین فاصله بیندازد؛ تنها کار ما فقط و فقط باید مقاومت همگانی باشد.
,
 
,
خطیب جمعه گالیکش افزود: بی ثمر بودن مذاکره، نیت پلید آمریکا، غیر قابل اعتماد بودن آمریکا، مأموریت آمریکا برای تأمین امنیت رژیم منحوس صهیونیستی و حماقت دولت فعلی آمریکا از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری برای عدم مذاکره با دولت آمریکا است.
,
 
,
 
,
امام جمعه گالیکش گفت: مقام معظم رهبری هفته جاری در دیدار مسئولین کشور بر لزوم جدید تر شدن مدیریت‌ها و برنامه ریزی‌ها برای مقابله با مشکلات اقتصادی، در دستور کار قرار دادن رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، درمان بیماری‌های اقتصاد کشور، اصلاح ساختاری بودجه کشور، اصلاح نظام بانکی کشور، مدیریت شجاعانه، امیدوارانه و جهادی همراه با اشراف میدانی بر مشکلات، شرطی نکردن اقتصاد به مسائل خارج و استفاده از ظرفیت بالای مردمی تاکید کردند.
,
 
,
حجت الاسلام دلبری گفت: رهبری همچنین رفع موانع رونق تولید، اعتماد به جوانان، رفع نیازهای واحدهای تولیدی تعطیل شده، رسیدن به اصل خودکفایی در خیلی از بخش‌ها، سهولت کسب و کار، اولویت بخشی به بخش کشاورزی، استفاده از خلاقیت نیروی انسانی کشور، رونق بخشیدن به تولید و راه اندازی کارخانه های تعطیل شده، مسکن سازی به عنوان ایجاد اقتصاد، مقاوم سازی اقتصاد و اینکه برای ادامه امور نباید چشم به خارج دوخت را نیز از وظایفی سران قوا عنوان کردند.
,
 
,
وی گفت: خرید محصولات داخلی و حمایت از کالاهای ایرانی، پرهیز از اسراف و توجه نکردن به شایعات فضای مجازی، زیاده‌روی نکردن در خرید و کمک به رونق تولید انتظار رهبری از ملت است.
,
 
,
امام جمعه گالیکش با اشاره به اینکه چرا برخی مردم را از سایه خیالی جنگ می‌ترسانند گفت: در روزهای اخیر یک جریان خاص سیاسی در کشور به دنبال این بودند مردم را از سایه خیالی جنگ بترسانند و به آن‌ها بگویند تنها راه امن، مذاکره و سازش با دشمنان است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه این افراد به دنبال خواسته های خودشان هستند گفت: این‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند خودشان وضعیت بد اقتصادی مردم را رقم زدند و برای سرگرمی مردم این حواشی را ایجاد می‌کنند.
,
 
,
به گفته وی اگر چه مدت‌هاست کشتی برجام به گل نشسته و امید های واهی به آن از یاد رفته ولی برخی از مسئولین نمی‌خواهند از کشتی به گل نشسته برجام پیاده شوند، مردم همه فهمیدند اما این‌ها نفهمیدند یا خودشان را به نفهمیدن زدند.
,
 
,
خطیب جمعه گالیکش اضافه کرد: هنوز برخی در صدد دستاورد تراشی برای برجام هستند، زمانی اعلام می‌کردند برجام جنگ را از سر ما دور کرد، در حالی که دروغ بود و جنگی وجود نداشت طبق فرمایش مقام معظم رهبری، الآن هم دست از این خیالات بر نمی‌دارند، برخی فکر می‌کنند تنها راه مقابله با مشکلات اقتصادی مذاکره با آمریکا است، می‌ترسند و شجاع نیستند که بگویند مقابل انواع مشکلات و فتنه‌ها خواهند ایستاد.
,
 
,
وی خطاب به آن‌هایی که خودشان را به خواب زده‌اند و فکر می‌کنند مردم خواب هستند گفت: اگر عرضه دارید بیکاری و مشکلات اقتصادی و مشکلات و انحرافات جامعه را برطرف کنید.
,
 
,
امام جمعه گالیکش با اشاره به اینکه زن خطرناک‌ترین دام‌های شیطان است گفت: به قول خود ابلیس مهم‌ترین و خطرناک‌ترین دام شیطان جنس زن است؛ مگر زن‌هایی که عمری با ابلیس مردانه مبارزه کرده باشند.
,
 
,
حجت الاسلام دلبری افزود: البته اکثر بانوان جامعه ما زنانی پاک‌دامن، باحجاب، باتقوا و عفیفه هستند؛ عده کمی هم که هستند باید مواظب باشند به دام شیطان گرفتار نشوند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه این مطالب اهانتی به جامعه بزرگ بانوان نیست گفت: زنان بزرگ ما در تمامی عرصه‌ها بودند؛ اما باید مراقب و مواظب باشیم یکی از دام‌های شیطان دام زن‌ها هستند؛ شنیده می‌شود برخی افراد نامحرم با زنان نامحرم مصافحه می‌کنند و دست می‌دهند، این عمل حرام است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
ایلام
, ایلام, ایلام,

اراده ملت ایران و نظام اسلامی قوی تر از دشمن است

,
,

اراده ملت ایران و نظام اسلامی قوی تر از دشمن است

,

اراده ملت ایران و نظام اسلامی قوی تر از دشمن است

, اراده ملت ایران و نظام اسلامی قوی تر از دشمن است,
 
,
حجت‌الاسلام "الله نور کریمی تبار"، امام جمعه ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با مسئولان و کارگزاران نظام، اظهار کرد: معظم له فرمودند گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه‌ زمینه‌ها است، چراکه مذاکره با دولت کنونی آمریکا سم مضاعف است.

وی، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند جنگی نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده‌ها است و در این زمینه، اراده‌ ملت ایران و نظام اسلامی قوی‌تر از دشمن است و به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد.

امام‌جمعه ایلام، با تأکید بر اینکه آمریکا توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد، یادآور شد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، در حال حاضر فشارهای همه‌جانبه برعلیه نظام جمهوری اسلامی وارد می‌کنند که مقاومت و ایستادگی ملت مسئولان نظام اسلامی را برابر نظام سلطه کاهش دهند.

حجت‌الاسلام کریمی تبار، بابیان اینکه سران استکبار و در رأس آن‌ها آمریکایی‌ها به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: آن‌ها با تحریم و جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‌ای و روانی به دنبال چالش در انسجام ملی، تغییر محاسبات مسئولان و تسلیم و جدا کردن مردم از نظام هستند.

وی، تصریح کرد: نظارت و کنترل بر اقتصاد و بازار، برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم، وحدت و برادری و تقویت آن، دوری از تشریفات مسئولان و حضور در میان مردم و انتخاب سبک زندگی مسئولان و مدیران با سبک زندگی قشر ضعیف جامعه ازجمله مهم‌ترین راهبردهای مقابله با جنگ اقتصادی و روانی دشمنان است.

خطیب نماز جمعه ایلام، با تأکید بر اینکه دشمن نمی‌تواند وارد جنگ با ایران اسلامی شود، یادآور شد: به‌طورقطع و با توجه به تدابیر و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و روحیه انقلابی ملت ایران تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

امام‌جمعه ایلام، به مواضع قدرتمند مسئولان نظام در مقابل کشورهای عضو برجام اشاره کرد و افزود: موضع دولتمردان ما در برابر گروه ۱+۵ عزتمندانه بود، چراکه برای آن‌ها خط‌ونشان کشیدند که پایبند برجام باشند در غیر این صورت ایران اسلامی نیز تعهدات خود به برجام را کاهش می‌دهد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای خدا و دین اسلام اتفاق افتاد و در این راه خداوند همیشه یار و یاور نظام اسلامی خواهد بود، آمریکایی‌ها اگر معجزه طبس را فراموش کرده‌اند برای یادآوری به تاریخ رجوع کنند.

وی، در ادامه و با اشاره به بیان آثار و ثمرات به تقوی و تأثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی و اُخروی، ابراز کرد: روشن‌بینی و بصیرت از نشانه‌های تقوی در زندگی فردی، اجتماعی و اُخروی است و تحقق اتحاد و همبستگی، دوری از التقاط، کاهش بزهکاری‌های اجتماعی، حسن عاقبت و پاداش بهشتی از نتایج اُخروی تقوی است.

خطیب نماز جمعه ایلام، یادآور شد: امروز در بین ملت ایران روشن‌بینی و تقوی عیان است که آثار آن تبعیت و پیروی از امر ولایت و حرکت و همگام با کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است که جهان را به حیرت وا‌داشته است.

امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود خواستار رعایت عدالت در توزیع سوخت توسط مسئولان شد و افزود: در این خصوص اقشار مرفه و ضعیف به‌طور مساوی از یارانه بنزین استفاده می‌کنند که این بی‌عدالتی است و باید این تبعیض برطرف شود.

وی، اصلاح الگوی مصرف و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی را زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه کشور دانست و گفت: ملت ما با تمام توان در مقابل تهدید و تحریم‌های استکبار جهانی ایستاده است و به‌هیچ‌عنوان از لطف خداوند و حل مشکلات اقتصادی ناامید نمی‌شود.

امام‌جمعه ایلام، همچنین با اشاره به این‌که در ماه مبارک رمضان اطعام و حمایت از فقرا، مستمندان، ایتام و همه نیازمندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: این ماه بهترین فرصت جهت کمک به مستمندان و محرومان است.

 

البرز

پشت پرده القا حمله نظامی فرار از پاسخگویی و سوء مدیریت است/ هیچ ایرانی با شعوری به دنبال مذاکره ای که سم است نمی رود

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه در زمان امام حسن مجتبی (ع)، ضعف نفسانی اطرافیان، وادادگی، نگاه سازشکارانه به قدرت دروغین معاویه که برای او نامه تسلیم می نوشتند، تقاضای مذاکره کرده و نقاط ضعف سیستم مدیریتی امام حسن مجتبی (ع) را به دشمن اطلاع می دادند گفت: امروز عده ای غرب گرا به دشمن می گویند اگر می خواهید بر ایران مسلط شوید آن را تحریم اقتصادی کنید. 

آیت الله حسینی همدانی رویکرد فتنه 88 را روند مذکور دانست و افزود: امام حسن مجتبی (ع) به ناچار وارد مذاکره شد و صلح را برای روشنگری های بعدی پذیرفتند اما دائما تذکر می دانند که معاویه به تعهداتش عمل نمی کند، اگر تسلیم شویم قصه تمام نمی شود و به من خواهند گفت دین جدت را کنار بگذار. 
 
وی اظهار داشت: امروز در مسئله برجام عده ای به ما فشار اوردند که تسلیم شویم زیرا معاویه زمان به تعهدات خود پایبند بوده و امضای آن معتبر است اما اتفاقا باید بدانیم که معاویه نیز در زمان امام حسن مجتبی (ع) پس از صلح بلافاصله برگه را پاره کرد و پیش بینی های امام اتفاق افتاد. 
 
امام جمعه کرج با طرح این سوال که آیا نباید از تاریخ درس بگیریم؟ تصریح کرد: زمانیکه کار دست افراد انقلابی نباشد رهبر و فرمانده امام حسن مجتبی (ع) نیز باشد نتیجه آن عزت سوزی خواهد بود، در زمانی که انقلابیون خانه نشین شده اند و عده ای لیبرال، ترسو و منفعت طلب که ارزشی برای مردم قائل نیستند کار را به دست گرفته اند آیا باید تقصیر را به گردن امام انداخت؟ 
 
آیت الله حسینی همدانی گفت: عده ای با رسانه، غوغاسالاری و ... این باور را در اذهان به وجود آورده اند که اگر با کدخدا مذاکره کنیم مشکلات اقتصادی حل می شود، رهبری هشدار دادند، غیر قابل اعتماد بودن دشمن را تذکر دادند و دعوت به عبرت گرفتن از تاریخ کردند. 
 
وی افزود: عده ای با عبور از خطوط قرمز مذاکره کردند اما اگر مذاکره صورت نمی گرفت قطعا عده ای سر و صدا می کردند و سجاده از زیر پای امام می کشیدند مبنی بر اینکه ما می خواستیم مشکلات مردم را حل کنیم شما نگذاشتید. 
 
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رهبری درصدد بودند اتمام حجت شده و چهره دشمن برای همه آشکار شود، اظهار داشت: امروز مدافعان مذاکره حرفی برای دفاع ندارند و همه مشاهده کردند چه خسارتی به جامعه زده شد، خسارتی که جبران آن طول می کشد. 
 
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: متاسفانه عده ای با روشن شدن دشمنی آمریکا باز هم بر طبل مذاکره با شیطان خبیث و دوستی با دشمن عنود و لجوج می کوبند در حالی که این روند تکرار اشتباه دوران امام حسن مجتبی (ع) است. 
 
وی گفت: عده ای لیبرال، از خدا بی خبر، کج فهم و گرگ کاری کرده اند که اگر کسی شعارهای اول انقلاب را تکرار کند و از استکبار ستیزی و مستضعفین بگوید و جلوی زراندوزی ها را بگیرد متهم به افراطی گری می شود مبنی بر اینکه اهل تعامل نیست و تندرو است.
 
آیت الله حسینی همدانی افزود: ما از امروز با تاکید دلسوزان نظام و فرمایشات صریح رهبری هر گونه اصرارو پافشاری برای ارتباط گرفتن با شیطان بزرگ را خیانت به ملت و ضربه به نظام اسلامی می دانیم و از مسئولین می خواهیم در عرصه بین المللی و دیپلماسی برای رسیدن به هر چه که مصلحت ملت است عزت و اقتدار را از دست ندهند. 
 
امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه رهبری راه پیروزی را مقاومت در برابر استکبار می دانند، اظهار داشت: عده ای از سایه جنگ سخن می گویند تا به این بهانه مذاکره کنند در حالی که پیش از این نیز ایران با همین سایه جنگ توان هسته ای را از خود دور کرد و بجای آن چند برابر تحریم شد و سپاه را تروریست اعلام کردند. 
 
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: عده ای درباره القا جنگ نظامی علیه ایران احمقانه فکر می کنند زیرا دشمن اذعان دارند که قصد جنگ ندارد در حالی که برخی گروه های خبری از حمله امریکا سخن می گویند.
 
خطیب جمعه کرج گفت: عده ای برای فرار از پاسخگویی و سوء مدیریت ترس از جنگ را ترویج می دهند در حالی که رهبر معظم انقلاب مذاکره را در این شرایط سم خواندند و فرمودند هیچ ایرانی با شعوری به دنبال مذاکره نمی رود. 
 
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه به فضل پروردگار به زودی شاهد مفتضح شدن امریکا و عربستان در حمله به یمن خواهیم بود، افزود: عده ای در ایران از روی جهل و خیانت چراغ هایی برای بیگانگان خاموش و روشن می کنند، زمانی که مسئولی در افطار سفارت انگلیس شرکت می کند ناچار است دستورهای دیتکه شده آنها را نیز در لحظات خاص به مردم القا کند. 
 
امام جمعه کرج اظهار داشت: آمریکا بداند ملت ایران نه اهل ترس هستند و نه اهل سازش با بیگانگان، در نتیجه اگر کج خیالی کند با حملات برق آسا و پی در پی غیورمندان رشیدمان هستی تان را به باد خواهید داد. 
 
وی تصریح کرد: عده ای پیشنهاد می کنند ریاست جمهوری و رهبری با یکدیگر ادغام شوند یا حرف از بیشتر شدن اختیارات رئیس جمهور می زنند تا اختلافات حل شود در حالی که گویندگان این سخن تا کنون معنای مفاهیم اسلامی را درک نکرده اند و قانون اساسی را نمی دانند، باید گفت زمانی که سو مدیریت وجود دارد و نداشتن برنامه برای برطرف کردن مشکلات مردم را آزار می دهد اختیار بیشتر ثمره ای ندارد.
 
ایت الله حسینی همدانی در خاتمه گفت: آن چیزی که امروز برای نظام لازم است عزم جدی برای برطرف کردن مشکلات مردم است و باید با دل بریدن از بیگانه وارد میدان خدمت به مردم شد تا با بکار گرفتن جوانان و منابع داخلی از این مسیر عبور کنیم. 
 


 

,

وی، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کردند جنگی نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده‌ها است و در این زمینه، اراده‌ ملت ایران و نظام اسلامی قوی‌تر از دشمن است و به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد.

,

امام‌جمعه ایلام، با تأکید بر اینکه آمریکا توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد، یادآور شد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، در حال حاضر فشارهای همه‌جانبه برعلیه نظام جمهوری اسلامی وارد می‌کنند که مقاومت و ایستادگی ملت مسئولان نظام اسلامی را برابر نظام سلطه کاهش دهند.

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار، بابیان اینکه سران استکبار و در رأس آن‌ها آمریکایی‌ها به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: آن‌ها با تحریم و جنگ اقتصادی و جنگ رسانه‌ای و روانی به دنبال چالش در انسجام ملی، تغییر محاسبات مسئولان و تسلیم و جدا کردن مردم از نظام هستند.

,

وی، تصریح کرد: نظارت و کنترل بر اقتصاد و بازار، برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم، وحدت و برادری و تقویت آن، دوری از تشریفات مسئولان و حضور در میان مردم و انتخاب سبک زندگی مسئولان و مدیران با سبک زندگی قشر ضعیف جامعه ازجمله مهم‌ترین راهبردهای مقابله با جنگ اقتصادی و روانی دشمنان است.

,

خطیب نماز جمعه ایلام، با تأکید بر اینکه دشمن نمی‌تواند وارد جنگ با ایران اسلامی شود، یادآور شد: به‌طورقطع و با توجه به تدابیر و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و روحیه انقلابی ملت ایران تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

,

امام‌جمعه ایلام، به مواضع قدرتمند مسئولان نظام در مقابل کشورهای عضو برجام اشاره کرد و افزود: موضع دولتمردان ما در برابر گروه ۱+۵ عزتمندانه بود، چراکه برای آن‌ها خط‌ونشان کشیدند که پایبند برجام باشند در غیر این صورت ایران اسلامی نیز تعهدات خود به برجام را کاهش می‌دهد.

,

حجت‌الاسلام کریمی تبار، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای خدا و دین اسلام اتفاق افتاد و در این راه خداوند همیشه یار و یاور نظام اسلامی خواهد بود، آمریکایی‌ها اگر معجزه طبس را فراموش کرده‌اند برای یادآوری به تاریخ رجوع کنند.

,

وی، در ادامه و با اشاره به بیان آثار و ثمرات به تقوی و تأثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی و اُخروی، ابراز کرد: روشن‌بینی و بصیرت از نشانه‌های تقوی در زندگی فردی، اجتماعی و اُخروی است و تحقق اتحاد و همبستگی، دوری از التقاط، کاهش بزهکاری‌های اجتماعی، حسن عاقبت و پاداش بهشتی از نتایج اُخروی تقوی است.

,

خطیب نماز جمعه ایلام، یادآور شد: امروز در بین ملت ایران روشن‌بینی و تقوی عیان است که آثار آن تبعیت و پیروی از امر ولایت و حرکت و همگام با کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی است که جهان را به حیرت وا‌داشته است.

,

امام‌جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود خواستار رعایت عدالت در توزیع سوخت توسط مسئولان شد و افزود: در این خصوص اقشار مرفه و ضعیف به‌طور مساوی از یارانه بنزین استفاده می‌کنند که این بی‌عدالتی است و باید این تبعیض برطرف شود.

,

وی، اصلاح الگوی مصرف و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی را زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه کشور دانست و گفت: ملت ما با تمام توان در مقابل تهدید و تحریم‌های استکبار جهانی ایستاده است و به‌هیچ‌عنوان از لطف خداوند و حل مشکلات اقتصادی ناامید نمی‌شود.

,

امام‌جمعه ایلام، همچنین با اشاره به این‌که در ماه مبارک رمضان اطعام و حمایت از فقرا، مستمندان، ایتام و همه نیازمندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: این ماه بهترین فرصت جهت کمک به مستمندان و محرومان است.

,

 

,

البرز

, البرز, البرز,

پشت پرده القا حمله نظامی فرار از پاسخگویی و سوء مدیریت است/ هیچ ایرانی با شعوری به دنبال مذاکره ای که سم است نمی رود

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه در زمان امام حسن مجتبی (ع)، ضعف نفسانی اطرافیان، وادادگی، نگاه سازشکارانه به قدرت دروغین معاویه که برای او نامه تسلیم می نوشتند، تقاضای مذاکره کرده و نقاط ضعف سیستم مدیریتی امام حسن مجتبی (ع) را به دشمن اطلاع می دادند گفت: امروز عده ای غرب گرا به دشمن می گویند اگر می خواهید بر ایران مسلط شوید آن را تحریم اقتصادی کنید. 

, پشت پرده القا حمله نظامی فرار از پاسخگویی و سوء مدیریت است/ هیچ ایرانی با شعوری به دنبال مذاکره ای که سم است نمی رود,
,
,
آیت الله حسینی همدانی رویکرد فتنه 88 را روند مذکور دانست و افزود: امام حسن مجتبی (ع) به ناچار وارد مذاکره شد و صلح را برای روشنگری های بعدی پذیرفتند اما دائما تذکر می دانند که معاویه به تعهداتش عمل نمی کند، اگر تسلیم شویم قصه تمام نمی شود و به من خواهند گفت دین جدت را کنار بگذار. 
,
 
,
وی اظهار داشت: امروز در مسئله برجام عده ای به ما فشار اوردند که تسلیم شویم زیرا معاویه زمان به تعهدات خود پایبند بوده و امضای آن معتبر است اما اتفاقا باید بدانیم که معاویه نیز در زمان امام حسن مجتبی (ع) پس از صلح بلافاصله برگه را پاره کرد و پیش بینی های امام اتفاق افتاد. 
,
 
,
امام جمعه کرج با طرح این سوال که آیا نباید از تاریخ درس بگیریم؟ تصریح کرد: زمانیکه کار دست افراد انقلابی نباشد رهبر و فرمانده امام حسن مجتبی (ع) نیز باشد نتیجه آن عزت سوزی خواهد بود، در زمانی که انقلابیون خانه نشین شده اند و عده ای لیبرال، ترسو و منفعت طلب که ارزشی برای مردم قائل نیستند کار را به دست گرفته اند آیا باید تقصیر را به گردن امام انداخت؟ 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: عده ای با رسانه، غوغاسالاری و ... این باور را در اذهان به وجود آورده اند که اگر با کدخدا مذاکره کنیم مشکلات اقتصادی حل می شود، رهبری هشدار دادند، غیر قابل اعتماد بودن دشمن را تذکر دادند و دعوت به عبرت گرفتن از تاریخ کردند. 
,
 
,
وی افزود: عده ای با عبور از خطوط قرمز مذاکره کردند اما اگر مذاکره صورت نمی گرفت قطعا عده ای سر و صدا می کردند و سجاده از زیر پای امام می کشیدند مبنی بر اینکه ما می خواستیم مشکلات مردم را حل کنیم شما نگذاشتید. 
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رهبری درصدد بودند اتمام حجت شده و چهره دشمن برای همه آشکار شود، اظهار داشت: امروز مدافعان مذاکره حرفی برای دفاع ندارند و همه مشاهده کردند چه خسارتی به جامعه زده شد، خسارتی که جبران آن طول می کشد. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: متاسفانه عده ای با روشن شدن دشمنی آمریکا باز هم بر طبل مذاکره با شیطان خبیث و دوستی با دشمن عنود و لجوج می کوبند در حالی که این روند تکرار اشتباه دوران امام حسن مجتبی (ع) است. 
,
 
,
وی گفت: عده ای لیبرال، از خدا بی خبر، کج فهم و گرگ کاری کرده اند که اگر کسی شعارهای اول انقلاب را تکرار کند و از استکبار ستیزی و مستضعفین بگوید و جلوی زراندوزی ها را بگیرد متهم به افراطی گری می شود مبنی بر اینکه اهل تعامل نیست و تندرو است.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: ما از امروز با تاکید دلسوزان نظام و فرمایشات صریح رهبری هر گونه اصرارو پافشاری برای ارتباط گرفتن با شیطان بزرگ را خیانت به ملت و ضربه به نظام اسلامی می دانیم و از مسئولین می خواهیم در عرصه بین المللی و دیپلماسی برای رسیدن به هر چه که مصلحت ملت است عزت و اقتدار را از دست ندهند. 
,
 
,
امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه رهبری راه پیروزی را مقاومت در برابر استکبار می دانند، اظهار داشت: عده ای از سایه جنگ سخن می گویند تا به این بهانه مذاکره کنند در حالی که پیش از این نیز ایران با همین سایه جنگ توان هسته ای را از خود دور کرد و بجای آن چند برابر تحریم شد و سپاه را تروریست اعلام کردند. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: عده ای درباره القا جنگ نظامی علیه ایران احمقانه فکر می کنند زیرا دشمن اذعان دارند که قصد جنگ ندارد در حالی که برخی گروه های خبری از حمله امریکا سخن می گویند.
,
 
,
خطیب جمعه کرج گفت: عده ای برای فرار از پاسخگویی و سوء مدیریت ترس از جنگ را ترویج می دهند در حالی که رهبر معظم انقلاب مذاکره را در این شرایط سم خواندند و فرمودند هیچ ایرانی با شعوری به دنبال مذاکره نمی رود. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه به فضل پروردگار به زودی شاهد مفتضح شدن امریکا و عربستان در حمله به یمن خواهیم بود، افزود: عده ای در ایران از روی جهل و خیانت چراغ هایی برای بیگانگان خاموش و روشن می کنند، زمانی که مسئولی در افطار سفارت انگلیس شرکت می کند ناچار است دستورهای دیتکه شده آنها را نیز در لحظات خاص به مردم القا کند. 
,
 
,
امام جمعه کرج اظهار داشت: آمریکا بداند ملت ایران نه اهل ترس هستند و نه اهل سازش با بیگانگان، در نتیجه اگر کج خیالی کند با حملات برق آسا و پی در پی غیورمندان رشیدمان هستی تان را به باد خواهید داد. 
,
 
,
وی تصریح کرد: عده ای پیشنهاد می کنند ریاست جمهوری و رهبری با یکدیگر ادغام شوند یا حرف از بیشتر شدن اختیارات رئیس جمهور می زنند تا اختلافات حل شود در حالی که گویندگان این سخن تا کنون معنای مفاهیم اسلامی را درک نکرده اند و قانون اساسی را نمی دانند، باید گفت زمانی که سو مدیریت وجود دارد و نداشتن برنامه برای برطرف کردن مشکلات مردم را آزار می دهد اختیار بیشتر ثمره ای ندارد.
,
 
,
ایت الله حسینی همدانی در خاتمه گفت: آن چیزی که امروز برای نظام لازم است عزم جدی برای برطرف کردن مشکلات مردم است و باید با دل بریدن از بیگانه وارد میدان خدمت به مردم شد تا با بکار گرفتن جوانان و منابع داخلی از این مسیر عبور کنیم. 
,
 
,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه