اخبار داغ

ائمه جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه مطرح کردند؛

مسئولان به مشکلات مردم اشراف میدانی داشته باشند/التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه جنگ مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد

مسئولان به مشکلات مردم اشراف میدانی داشته باشند/التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه جنگ مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد
آیین عبادی _ سیاسی نماز جمعه ظهر امروز با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه در خطبه‌های امروز نیز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به موضوعاتی همچون اشاره کردند که در ادامه مشروح خطبه‌ها را با هم می‌خوانیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئولان به مشکلات مردم اشراف میدانی داشته باشند

, مسئولان به مشکلات مردم اشراف میدانی داشته باشند,

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه برکت و نعمت افضل همه ماه‌ها است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: تا آنجایی که می‌توانیم باید از نسیم‌های الهی همچون ماه مبارک رمضان و مهمانی خداوند متعال بهره برد.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه فلسفه روزه برای تکریم نفس و آشنایی با ملکوت خدا است، عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای بندگی معبود است و خوشا به حال آنان که این ماه را درک و از آن بهره کافی می‌برند.

,

وی با اشاره به اینکه تقوا پناهگاه است گفت: اگر می‌خواهیم محفوظ بمانیم باید به تقوا چنگ بزنیم چرا که آن بهترین پناهگاه است و در دین ما بسیار به این مقوله تاکید شده است.

,

لزوم تقویت بنیه اقتصادی کشور

, لزوم تقویت بنیه اقتصادی کشور,

آیت الله علما با گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت سالروز رحلت آیت الله بهجت عنوان کرد: آنچه در این مدت از این مرد بزرگ مشاهده کردیم بندگی و عبودیت خداوند متعال بود و هر کاری که انجام می‌داد برای خدا و رضای او بود و از جمله افرادی بود که ملکوت عالم را درک کرد.

,

وی با گرامیداشت ۱۵ ماه مبارک رمضان سالروز ولادت حضرت امام حسن (ع) و روز کمک به ضعفا و فقرا ادامه داد: از ویژگی‌های امام مجتبی (ع) دستگیری و کمک به فقرا و ضعفا بود.

,

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره فرمایشات رهبری در جمع کارگزاران نظام تصریح کرد: ایشان در این دیدار بر لزوم تقویت بنیه اقتصادی کشور تاکید کردند.

,

باید از ثروت کشور به درستی استفاده کرد / ‏‬ به هیاهو و تهدید دشمن نباید توجه کرد

, باید از ثروت کشور به درستی استفاده کرد / ‏‬ به هیاهو و تهدید دشمن نباید توجه کرد,

وی عنوان کرد: کشور ما کشور ثروت مندی است و در مجموع نفت و گاز حرف اول را در دنیا می زنیم و از این ثروت باید به درستی استفاده شود.

,

آیت الله علما با اشاره به اقدامات اخیر امریکا علیه کشورمان بیان داشت: باید در مقابل دشمن مقاومت کرد همان گونه که ۴۰ سال مقاومت کردیم و دشمن از راهی برای فشار آوردن به ملت ما استفاده کرد و در همه زمینه‌ها با شکست مواجه شد.

,

وی تصریح کرد: اصلی ترین کار دشمن امروز هیاهو و تهدید است که باید به این موارد توجه نکرد و می‌خواهند با هیاهو ایران را تسلیم کنند ولی کور خواندند ملت ما پایدارتر و بیدارتر از قبل ایستادگی می‌کند.

,

امام جمعه کرمانشاه با بچگانه خواندن رفتار رئیس جمهور امریکا گفت: در زمانی که برجام در حال مذاکره بود اوباما ما را تحریم می‌کرد و این امر نشان می‌دهد اینها قابل اعتماد نیستند.

,

باید در جهت مقابله با مشکلات اقتصادی مدیریت و برنامه ریزی شود

, باید در جهت مقابله با مشکلات اقتصادی مدیریت و برنامه ریزی شود,

وی با اشاره به سفارشات رهبری به دولت در زمینه مقابله با امریکا عنوان کرد: خیلی چیزها ارتباطی با تحریم ندارد و باید در جهت مقابله با مشکلات اقتصادی مدیریت و برنامه ریزی شود و این وظیفه دولت است.

,

آیت الله علما با اشاره به تاکید رهبری در زمینه اصلاح نظام بانکی افزود: مدیریت باید در کشور ما جهادی و انقلابی باشد و همه مسئولان باید به مشکلات مردم اشراف میدانی داشته باشند و در دل مردم باشند.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر عدم انفعال در مقابل دشمن و به ویژه امریکا اظهار داشت:امریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و این را ثابت کرده است.

,

وی همچنین بر برخورد قاطع با قاچاقچیان و احتکار کنندگان تاکید و تصریح کرد: در کشوری با این همه ظرفیت احتکار و قاچاق معنایی ندارد.

,

آیت الله علما همچنین با بیان اینکه باید زیرساخت‌های رونق تولید را دولت فراهم کند و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند، بیان داشت: کرمانشاه ۹۰۰ هزار هکتار زمین دیم دارد باید زیرساخت‌ها فراهم شود و به دست جوانان داده شود تا شاهد ایجاد اشتغال در استان باشیم.

,

 

,

التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه جنگ مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد

, التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه جنگ مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از  اسلام آباد خبر، حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به فرمایشات رهبری اظهار کرد:  رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار با مسؤولان و کار گزاران نظام با اشاره به اقدامات خبیثانه آمریکا براى «تغییر محاسبات و تسلیم شدن مسؤولان» و نیز «فاصله گرفتن مردم از نظام» فرمودند: گزینه قطعى ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه‌هاست، چراکه مذاکره با دولت کنونى آمریکا سمّ مضاعف است، البته جنگى نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده‌هاست و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامى قوى‌تر از دشمن است و به فضل الهى این بار هم پیروز خواهیم شد.

وی افزود: معظم له در تبیین توطئه فعلى هیأت حاکمه آمریکا به ابعاد و اهداف طرح آمریکا اشاره کرده و در بیان علل شکست این طرح، دلایل زیر را برشمردند: ۱- آن‌که شدت دشمنى و خصومت سران آمریکا نسبت به جمهورى اسلامى، آنان را دچار خطا در محاسبات کرده است و باعث شده درک درستى از مسائل ایران نداشته باشند.

۲-       اصلى‌ترین ابزار آن‌ها هیاهو و تهدید است که مردم ایران هراسى از این تهدیدهاى توخالى ندارند. آمریکایى‌ها به‌طور تصاعدى بر شدت عربده‌هاى خود مى‌افزایند اما توجه ندارند این عربده‌ها فقط ضعف آن‌ها را آشکارتر مى‌کند. باید بدانیم، کسى‌که با صداى بلند تهدید مى‌کند، قدرت و توانایى او به اندازه‌ى آن صداى بلند نیست.

۳-       آمریکا آنچنان که برخى مدعى هستند، پر هیبت و قدرت نیست و از ضعف‌هاى زیاد و مهمى رنج مى‌برد و نباید مرعوب آن شد.

امام جمعه شهرستان گفت: مقام معظم رهبرى در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، موضوع مذاکره با آمریکا را سم دانسته و مذاکره با دولت فعلى را سم مضاعف توصیف کردند و در بیان علل سم بودن مذاکره با آمریکا به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱-بى‌ثمر بودن مذاکره براى ملت ایران‌۲- نیت پلید آمریکا از مذاکره‌۳- غیر قابل اعتماد بودن آمریکا براى مذاکره‌۴- ماموریت آمریکا در خدمت به رژیم صهیونیستى ۵- محاسبات غلط دولت آمریکا از ملت ایران‌۶- حماقت دولت فعلى آمریکا.

وی خاطرنشان کرد: معظم له در ادامه، وظایف دولت براى مقابله با آمریکا را به شرح زیر برشمردند: ۱- لزوم جدى‌تر شدن مدیریت‌ها و برنامه‌ریزى‌ها جهت مقابله با مشکلات اقتصادى ۲- در دستور کار قرار دادن جدى حل مسائل و مشکلات اقتصادى ۳- درمان بیمارى‌هاى اقتصاد کشور۴- اصلاح ساختارى بودجه کشور۵- اصلاح نظام بانکى که باید انجام شوند۶- مدیریت شجاعانه، امیدوارانه، جهادى، همراه با اشراف میدانى بر مشکلات‌۷- عدم انفعال در برابر دشمن و شرطى نکردن اقتصاد به مسائل خارج ۸- استفاده از ظرفیت وسیع مردمى کشور۹- برخورد قاطع با قاچاق، دلالى‌ها، خریدهاى خیانت‌کارانه‌ى ارزاق عمومى و احتکار۱۰- حمایت همگانى از دولت در این عرصه‌ها.

حجت الاسلام مهری عنوان کرد:  رهبر معظم انقلاب جهت مقابله با طرح آمریکا، وظایف را متوجه قواى سه گانه دانسته و به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱- رفع موانع «رونق تولید» به‌عنوان کلید حل بسیارى از مشکلات کشور۲- «اعتماد به جوانان» به‌عنوان راه‌حل اصلى مشکلات کشور۳- رفع نیازهاى واحدهاى تولیدى تعطیل شده‌۴- تلاش برنامه‌ریزى شده وبى‌وقفه براى خودکفایى به‌ویژه در زمینه‌ى کشاورزى ۵- «سهولت کسب‌وکار» به‌عنوان دستور کار عمومى قوا ۶- اولویت بخشى به بخش کشاورزى ۷- استفاده از خلاقیت نیروى انسانى کشور۸- رونق بخشیدن به تولید و راه اندازى کارخانه‌ها۹ - مسکن‌سازى به‌عنوان رشته‌اى کارآفرین‌۱۰- مقاوم‌سازى اقتصاد۱۱- براى اصلاح امور نباید چشم به خارج دوخت.

وی تصریح کرد:  وظایف مردم در راستاى مقابله با طرح آمریکا نیز آخرین موضوعى بود که رهبر معظم انقلاب در قالب مواردى مانند؛ ۱- خرید محصولات داخلى و استمرار حمایت از کالاى ایرانى ۲- پرهیز از اسراف‌۳- توجه نکردن به شایعات در فضاى مجازى ۴- زیاده‌روى نکردن در خرید۵- کمک به رونق تولید مورد اشاره قرار دادند.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: طى روزهاى اخیر یک جریان خاص سیاسى در کشور، مردم را از سایه خیالى جنگ مى‌ترساند و آدرس مذاکره و سازش مى‌دهد. این ارعاب عمومى چهار دلیل عمده دارد که عبارت است از؛

*یک) ارعاب کنندگان مسببین اصلى شرایط اقتصادى فعلى هستند. التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه خیالى یک جنگ موهوم و ادعایى، مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد. وقتى مردم نگران امنیت خود باشند، جاى چندانى براى پرسش از قیمت فضایى پراید و پیاز نخواهد بود و افکار عمومى حداقل براى مدتى سرگرم سایه خیالى جنگ و پیگیرى اخبار ناو آمریکایى و طول و عرض زیاد آن خواهند بود!

* دو) اگرچه مدت‌هاست کشتى برجام به گل نشسته است و امیدهاى واهى به آن نیز از میان رفته است، اما عده‌اى خیال ندارند از این کشتى به گل نشسته پیاده شوند و هنوز درصدد دستاوردتراشى براى آن هستند. آنان پیش از این نیز مدعى بودند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است و حال نیز با کوبیدن بر طبل جنگ خیالى، مى‌خواهند به مردم چنین القا کنند که از بین رفتن برجام، مساوى با جنگ و درگیرى خواهد بود.

* سه) مسأله بعدى به خط مذاکره و سازش برمى گردد. عده‌اى در کشور تنها راه حلى که مى‌شناسند مذاکره و سازش با دشمن است. این جماعت کلید حل همه مشکلات را در مذاکره و امتیاز دادن به حریف مى‌دانند. چند سال پیش با وعده رفع تحریم‌ها و حل مشکلات این‌راه حل را به مردم فروختند و حال که نتیجه‌اى نگرفته و مذاکره گره‌اى از مشکلات کشور نگشوده، بجاى عبرت گرفتن، مى‌خواهند راه حل خود را از طریقى دیگر به مردم تحمیل کنند.

* چهار) نکته پایانى به روحیه خاص این جماعت بازمى گردد که بدون پرده مى‌توان آن‌را روحیه ترس و وحشت از دشمن نامید. ذهن این دسته، تنها عوامل مادى را مى‌بیند و از این منظر آمریکا قدرتى بزرگ و غیرقابل مهار است و عقل حکم مى‌کند که از آن ترسید. ترس از آمریکا در ذهن و تحلیل‌هاى این جماعت نهادینه شده و چنان رسوب کرده است که مقاومت و ایستادگى در برابر استکبار را غیرمنطقى و ضدمنافع ملى تصور مى کنند.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های امروز در تذکری از استاندار کرمانشاه خواست تکلیف انتصاب فرماندار و بخشدار اسلام آبادغرب را روشن کند.

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از  اسلام آباد خبر، حجت الاسلام محمدطه مهری امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به فرمایشات رهبری اظهار کرد:  رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار با مسؤولان و کار گزاران نظام با اشاره به اقدامات خبیثانه آمریکا براى «تغییر محاسبات و تسلیم شدن مسؤولان» و نیز «فاصله گرفتن مردم از نظام» فرمودند: گزینه قطعى ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه‌هاست، چراکه مذاکره با دولت کنونى آمریکا سمّ مضاعف است، البته جنگى نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده‌هاست و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامى قوى‌تر از دشمن است و به فضل الهى این بار هم پیروز خواهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, اسلام آباد خبر,

وی افزود: معظم له در تبیین توطئه فعلى هیأت حاکمه آمریکا به ابعاد و اهداف طرح آمریکا اشاره کرده و در بیان علل شکست این طرح، دلایل زیر را برشمردند: ۱- آن‌که شدت دشمنى و خصومت سران آمریکا نسبت به جمهورى اسلامى، آنان را دچار خطا در محاسبات کرده است و باعث شده درک درستى از مسائل ایران نداشته باشند.

۲-       اصلى‌ترین ابزار آن‌ها هیاهو و تهدید است که مردم ایران هراسى از این تهدیدهاى توخالى ندارند. آمریکایى‌ها به‌طور تصاعدى بر شدت عربده‌هاى خود مى‌افزایند اما توجه ندارند این عربده‌ها فقط ضعف آن‌ها را آشکارتر مى‌کند. باید بدانیم، کسى‌که با صداى بلند تهدید مى‌کند، قدرت و توانایى او به اندازه‌ى آن صداى بلند نیست.

۳-       آمریکا آنچنان که برخى مدعى هستند، پر هیبت و قدرت نیست و از ضعف‌هاى زیاد و مهمى رنج مى‌برد و نباید مرعوب آن شد.

امام جمعه شهرستان گفت: مقام معظم رهبرى در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، موضوع مذاکره با آمریکا را سم دانسته و مذاکره با دولت فعلى را سم مضاعف توصیف کردند و در بیان علل سم بودن مذاکره با آمریکا به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱-بى‌ثمر بودن مذاکره براى ملت ایران‌۲- نیت پلید آمریکا از مذاکره‌۳- غیر قابل اعتماد بودن آمریکا براى مذاکره‌۴- ماموریت آمریکا در خدمت به رژیم صهیونیستى ۵- محاسبات غلط دولت آمریکا از ملت ایران‌۶- حماقت دولت فعلى آمریکا.

وی خاطرنشان کرد: معظم له در ادامه، وظایف دولت براى مقابله با آمریکا را به شرح زیر برشمردند: ۱- لزوم جدى‌تر شدن مدیریت‌ها و برنامه‌ریزى‌ها جهت مقابله با مشکلات اقتصادى ۲- در دستور کار قرار دادن جدى حل مسائل و مشکلات اقتصادى ۳- درمان بیمارى‌هاى اقتصاد کشور۴- اصلاح ساختارى بودجه کشور۵- اصلاح نظام بانکى که باید انجام شوند۶- مدیریت شجاعانه، امیدوارانه، جهادى، همراه با اشراف میدانى بر مشکلات‌۷- عدم انفعال در برابر دشمن و شرطى نکردن اقتصاد به مسائل خارج ۸- استفاده از ظرفیت وسیع مردمى کشور۹- برخورد قاطع با قاچاق، دلالى‌ها، خریدهاى خیانت‌کارانه‌ى ارزاق عمومى و احتکار۱۰- حمایت همگانى از دولت در این عرصه‌ها.

حجت الاسلام مهری عنوان کرد:  رهبر معظم انقلاب جهت مقابله با طرح آمریکا، وظایف را متوجه قواى سه گانه دانسته و به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱- رفع موانع «رونق تولید» به‌عنوان کلید حل بسیارى از مشکلات کشور۲- «اعتماد به جوانان» به‌عنوان راه‌حل اصلى مشکلات کشور۳- رفع نیازهاى واحدهاى تولیدى تعطیل شده‌۴- تلاش برنامه‌ریزى شده وبى‌وقفه براى خودکفایى به‌ویژه در زمینه‌ى کشاورزى ۵- «سهولت کسب‌وکار» به‌عنوان دستور کار عمومى قوا ۶- اولویت بخشى به بخش کشاورزى ۷- استفاده از خلاقیت نیروى انسانى کشور۸- رونق بخشیدن به تولید و راه اندازى کارخانه‌ها۹ - مسکن‌سازى به‌عنوان رشته‌اى کارآفرین‌۱۰- مقاوم‌سازى اقتصاد۱۱- براى اصلاح امور نباید چشم به خارج دوخت.

وی تصریح کرد:  وظایف مردم در راستاى مقابله با طرح آمریکا نیز آخرین موضوعى بود که رهبر معظم انقلاب در قالب مواردى مانند؛ ۱- خرید محصولات داخلى و استمرار حمایت از کالاى ایرانى ۲- پرهیز از اسراف‌۳- توجه نکردن به شایعات در فضاى مجازى ۴- زیاده‌روى نکردن در خرید۵- کمک به رونق تولید مورد اشاره قرار دادند.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: طى روزهاى اخیر یک جریان خاص سیاسى در کشور، مردم را از سایه خیالى جنگ مى‌ترساند و آدرس مذاکره و سازش مى‌دهد. این ارعاب عمومى چهار دلیل عمده دارد که عبارت است از؛

*یک) ارعاب کنندگان مسببین اصلى شرایط اقتصادى فعلى هستند. التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه خیالى یک جنگ موهوم و ادعایى، مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد. وقتى مردم نگران امنیت خود باشند، جاى چندانى براى پرسش از قیمت فضایى پراید و پیاز نخواهد بود و افکار عمومى حداقل براى مدتى سرگرم سایه خیالى جنگ و پیگیرى اخبار ناو آمریکایى و طول و عرض زیاد آن خواهند بود!

* دو) اگرچه مدت‌هاست کشتى برجام به گل نشسته است و امیدهاى واهى به آن نیز از میان رفته است، اما عده‌اى خیال ندارند از این کشتى به گل نشسته پیاده شوند و هنوز درصدد دستاوردتراشى براى آن هستند. آنان پیش از این نیز مدعى بودند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است و حال نیز با کوبیدن بر طبل جنگ خیالى، مى‌خواهند به مردم چنین القا کنند که از بین رفتن برجام، مساوى با جنگ و درگیرى خواهد بود.

* سه) مسأله بعدى به خط مذاکره و سازش برمى گردد. عده‌اى در کشور تنها راه حلى که مى‌شناسند مذاکره و سازش با دشمن است. این جماعت کلید حل همه مشکلات را در مذاکره و امتیاز دادن به حریف مى‌دانند. چند سال پیش با وعده رفع تحریم‌ها و حل مشکلات این‌راه حل را به مردم فروختند و حال که نتیجه‌اى نگرفته و مذاکره گره‌اى از مشکلات کشور نگشوده، بجاى عبرت گرفتن، مى‌خواهند راه حل خود را از طریقى دیگر به مردم تحمیل کنند.

* چهار) نکته پایانى به روحیه خاص این جماعت بازمى گردد که بدون پرده مى‌توان آن‌را روحیه ترس و وحشت از دشمن نامید. ذهن این دسته، تنها عوامل مادى را مى‌بیند و از این منظر آمریکا قدرتى بزرگ و غیرقابل مهار است و عقل حکم مى‌کند که از آن ترسید. ترس از آمریکا در ذهن و تحلیل‌هاى این جماعت نهادینه شده و چنان رسوب کرده است که مقاومت و ایستادگى در برابر استکبار را غیرمنطقى و ضدمنافع ملى تصور مى کنند.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های امروز در تذکری از استاندار کرمانشاه خواست تکلیف انتصاب فرماندار و بخشدار اسلام آبادغرب را روشن کند.

,

وی افزود: معظم له در تبیین توطئه فعلى هیأت حاکمه آمریکا به ابعاد و اهداف طرح آمریکا اشاره کرده و در بیان علل شکست این طرح، دلایل زیر را برشمردند: ۱- آن‌که شدت دشمنى و خصومت سران آمریکا نسبت به جمهورى اسلامى، آنان را دچار خطا در محاسبات کرده است و باعث شده درک درستى از مسائل ایران نداشته باشند.

۲-       اصلى‌ترین ابزار آن‌ها هیاهو و تهدید است که مردم ایران هراسى از این تهدیدهاى توخالى ندارند. آمریکایى‌ها به‌طور تصاعدى بر شدت عربده‌هاى خود مى‌افزایند اما توجه ندارند این عربده‌ها فقط ضعف آن‌ها را آشکارتر مى‌کند. باید بدانیم، کسى‌که با صداى بلند تهدید مى‌کند، قدرت و توانایى او به اندازه‌ى آن صداى بلند نیست.

۳-       آمریکا آنچنان که برخى مدعى هستند، پر هیبت و قدرت نیست و از ضعف‌هاى زیاد و مهمى رنج مى‌برد و نباید مرعوب آن شد.

امام جمعه شهرستان گفت: مقام معظم رهبرى در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، موضوع مذاکره با آمریکا را سم دانسته و مذاکره با دولت فعلى را سم مضاعف توصیف کردند و در بیان علل سم بودن مذاکره با آمریکا به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱-بى‌ثمر بودن مذاکره براى ملت ایران‌۲- نیت پلید آمریکا از مذاکره‌۳- غیر قابل اعتماد بودن آمریکا براى مذاکره‌۴- ماموریت آمریکا در خدمت به رژیم صهیونیستى ۵- محاسبات غلط دولت آمریکا از ملت ایران‌۶- حماقت دولت فعلى آمریکا.

وی خاطرنشان کرد: معظم له در ادامه، وظایف دولت براى مقابله با آمریکا را به شرح زیر برشمردند: ۱- لزوم جدى‌تر شدن مدیریت‌ها و برنامه‌ریزى‌ها جهت مقابله با مشکلات اقتصادى ۲- در دستور کار قرار دادن جدى حل مسائل و مشکلات اقتصادى ۳- درمان بیمارى‌هاى اقتصاد کشور۴- اصلاح ساختارى بودجه کشور۵- اصلاح نظام بانکى که باید انجام شوند۶- مدیریت شجاعانه، امیدوارانه، جهادى، همراه با اشراف میدانى بر مشکلات‌۷- عدم انفعال در برابر دشمن و شرطى نکردن اقتصاد به مسائل خارج ۸- استفاده از ظرفیت وسیع مردمى کشور۹- برخورد قاطع با قاچاق، دلالى‌ها، خریدهاى خیانت‌کارانه‌ى ارزاق عمومى و احتکار۱۰- حمایت همگانى از دولت در این عرصه‌ها.

حجت الاسلام مهری عنوان کرد:  رهبر معظم انقلاب جهت مقابله با طرح آمریکا، وظایف را متوجه قواى سه گانه دانسته و به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱- رفع موانع «رونق تولید» به‌عنوان کلید حل بسیارى از مشکلات کشور۲- «اعتماد به جوانان» به‌عنوان راه‌حل اصلى مشکلات کشور۳- رفع نیازهاى واحدهاى تولیدى تعطیل شده‌۴- تلاش برنامه‌ریزى شده وبى‌وقفه براى خودکفایى به‌ویژه در زمینه‌ى کشاورزى ۵- «سهولت کسب‌وکار» به‌عنوان دستور کار عمومى قوا ۶- اولویت بخشى به بخش کشاورزى ۷- استفاده از خلاقیت نیروى انسانى کشور۸- رونق بخشیدن به تولید و راه اندازى کارخانه‌ها۹ - مسکن‌سازى به‌عنوان رشته‌اى کارآفرین‌۱۰- مقاوم‌سازى اقتصاد۱۱- براى اصلاح امور نباید چشم به خارج دوخت.

وی تصریح کرد:  وظایف مردم در راستاى مقابله با طرح آمریکا نیز آخرین موضوعى بود که رهبر معظم انقلاب در قالب مواردى مانند؛ ۱- خرید محصولات داخلى و استمرار حمایت از کالاى ایرانى ۲- پرهیز از اسراف‌۳- توجه نکردن به شایعات در فضاى مجازى ۴- زیاده‌روى نکردن در خرید۵- کمک به رونق تولید مورد اشاره قرار دادند.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: طى روزهاى اخیر یک جریان خاص سیاسى در کشور، مردم را از سایه خیالى جنگ مى‌ترساند و آدرس مذاکره و سازش مى‌دهد. این ارعاب عمومى چهار دلیل عمده دارد که عبارت است از؛

*یک) ارعاب کنندگان مسببین اصلى شرایط اقتصادى فعلى هستند. التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه خیالى یک جنگ موهوم و ادعایى، مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد. وقتى مردم نگران امنیت خود باشند، جاى چندانى براى پرسش از قیمت فضایى پراید و پیاز نخواهد بود و افکار عمومى حداقل براى مدتى سرگرم سایه خیالى جنگ و پیگیرى اخبار ناو آمریکایى و طول و عرض زیاد آن خواهند بود!

* دو) اگرچه مدت‌هاست کشتى برجام به گل نشسته است و امیدهاى واهى به آن نیز از میان رفته است، اما عده‌اى خیال ندارند از این کشتى به گل نشسته پیاده شوند و هنوز درصدد دستاوردتراشى براى آن هستند. آنان پیش از این نیز مدعى بودند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است و حال نیز با کوبیدن بر طبل جنگ خیالى، مى‌خواهند به مردم چنین القا کنند که از بین رفتن برجام، مساوى با جنگ و درگیرى خواهد بود.

* سه) مسأله بعدى به خط مذاکره و سازش برمى گردد. عده‌اى در کشور تنها راه حلى که مى‌شناسند مذاکره و سازش با دشمن است. این جماعت کلید حل همه مشکلات را در مذاکره و امتیاز دادن به حریف مى‌دانند. چند سال پیش با وعده رفع تحریم‌ها و حل مشکلات این‌راه حل را به مردم فروختند و حال که نتیجه‌اى نگرفته و مذاکره گره‌اى از مشکلات کشور نگشوده، بجاى عبرت گرفتن، مى‌خواهند راه حل خود را از طریقى دیگر به مردم تحمیل کنند.

* چهار) نکته پایانى به روحیه خاص این جماعت بازمى گردد که بدون پرده مى‌توان آن‌را روحیه ترس و وحشت از دشمن نامید. ذهن این دسته، تنها عوامل مادى را مى‌بیند و از این منظر آمریکا قدرتى بزرگ و غیرقابل مهار است و عقل حکم مى‌کند که از آن ترسید. ترس از آمریکا در ذهن و تحلیل‌هاى این جماعت نهادینه شده و چنان رسوب کرده است که مقاومت و ایستادگى در برابر استکبار را غیرمنطقى و ضدمنافع ملى تصور مى کنند.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های امروز در تذکری از استاندار کرمانشاه خواست تکلیف انتصاب فرماندار و بخشدار اسلام آبادغرب را روشن کند.

,

وی افزود: معظم له در تبیین توطئه فعلى هیأت حاکمه آمریکا به ابعاد و اهداف طرح آمریکا اشاره کرده و در بیان علل شکست این طرح، دلایل زیر را برشمردند: ۱- آن‌که شدت دشمنى و خصومت سران آمریکا نسبت به جمهورى اسلامى، آنان را دچار خطا در محاسبات کرده است و باعث شده درک درستى از مسائل ایران نداشته باشند.

۲-       اصلى‌ترین ابزار آن‌ها هیاهو و تهدید است که مردم ایران هراسى از این تهدیدهاى توخالى ندارند. آمریکایى‌ها به‌طور تصاعدى بر شدت عربده‌هاى خود مى‌افزایند اما توجه ندارند این عربده‌ها فقط ضعف آن‌ها را آشکارتر مى‌کند. باید بدانیم، کسى‌که با صداى بلند تهدید مى‌کند، قدرت و توانایى او به اندازه‌ى آن صداى بلند نیست.

۳-       آمریکا آنچنان که برخى مدعى هستند، پر هیبت و قدرت نیست و از ضعف‌هاى زیاد و مهمى رنج مى‌برد و نباید مرعوب آن شد.

امام جمعه شهرستان گفت: مقام معظم رهبرى در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، موضوع مذاکره با آمریکا را سم دانسته و مذاکره با دولت فعلى را سم مضاعف توصیف کردند و در بیان علل سم بودن مذاکره با آمریکا به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱-بى‌ثمر بودن مذاکره براى ملت ایران‌۲- نیت پلید آمریکا از مذاکره‌۳- غیر قابل اعتماد بودن آمریکا براى مذاکره‌۴- ماموریت آمریکا در خدمت به رژیم صهیونیستى ۵- محاسبات غلط دولت آمریکا از ملت ایران‌۶- حماقت دولت فعلى آمریکا.

وی خاطرنشان کرد: معظم له در ادامه، وظایف دولت براى مقابله با آمریکا را به شرح زیر برشمردند: ۱- لزوم جدى‌تر شدن مدیریت‌ها و برنامه‌ریزى‌ها جهت مقابله با مشکلات اقتصادى ۲- در دستور کار قرار دادن جدى حل مسائل و مشکلات اقتصادى ۳- درمان بیمارى‌هاى اقتصاد کشور۴- اصلاح ساختارى بودجه کشور۵- اصلاح نظام بانکى که باید انجام شوند۶- مدیریت شجاعانه، امیدوارانه، جهادى، همراه با اشراف میدانى بر مشکلات‌۷- عدم انفعال در برابر دشمن و شرطى نکردن اقتصاد به مسائل خارج ۸- استفاده از ظرفیت وسیع مردمى کشور۹- برخورد قاطع با قاچاق، دلالى‌ها، خریدهاى خیانت‌کارانه‌ى ارزاق عمومى و احتکار۱۰- حمایت همگانى از دولت در این عرصه‌ها.

حجت الاسلام مهری عنوان کرد:  رهبر معظم انقلاب جهت مقابله با طرح آمریکا، وظایف را متوجه قواى سه گانه دانسته و به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱- رفع موانع «رونق تولید» به‌عنوان کلید حل بسیارى از مشکلات کشور۲- «اعتماد به جوانان» به‌عنوان راه‌حل اصلى مشکلات کشور۳- رفع نیازهاى واحدهاى تولیدى تعطیل شده‌۴- تلاش برنامه‌ریزى شده وبى‌وقفه براى خودکفایى به‌ویژه در زمینه‌ى کشاورزى ۵- «سهولت کسب‌وکار» به‌عنوان دستور کار عمومى قوا ۶- اولویت بخشى به بخش کشاورزى ۷- استفاده از خلاقیت نیروى انسانى کشور۸- رونق بخشیدن به تولید و راه اندازى کارخانه‌ها۹ - مسکن‌سازى به‌عنوان رشته‌اى کارآفرین‌۱۰- مقاوم‌سازى اقتصاد۱۱- براى اصلاح امور نباید چشم به خارج دوخت.

وی تصریح کرد:  وظایف مردم در راستاى مقابله با طرح آمریکا نیز آخرین موضوعى بود که رهبر معظم انقلاب در قالب مواردى مانند؛ ۱- خرید محصولات داخلى و استمرار حمایت از کالاى ایرانى ۲- پرهیز از اسراف‌۳- توجه نکردن به شایعات در فضاى مجازى ۴- زیاده‌روى نکردن در خرید۵- کمک به رونق تولید مورد اشاره قرار دادند.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: طى روزهاى اخیر یک جریان خاص سیاسى در کشور، مردم را از سایه خیالى جنگ مى‌ترساند و آدرس مذاکره و سازش مى‌دهد. این ارعاب عمومى چهار دلیل عمده دارد که عبارت است از؛

*یک) ارعاب کنندگان مسببین اصلى شرایط اقتصادى فعلى هستند. التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه خیالى یک جنگ موهوم و ادعایى، مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد. وقتى مردم نگران امنیت خود باشند، جاى چندانى براى پرسش از قیمت فضایى پراید و پیاز نخواهد بود و افکار عمومى حداقل براى مدتى سرگرم سایه خیالى جنگ و پیگیرى اخبار ناو آمریکایى و طول و عرض زیاد آن خواهند بود!

* دو) اگرچه مدت‌هاست کشتى برجام به گل نشسته است و امیدهاى واهى به آن نیز از میان رفته است، اما عده‌اى خیال ندارند از این کشتى به گل نشسته پیاده شوند و هنوز درصدد دستاوردتراشى براى آن هستند. آنان پیش از این نیز مدعى بودند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است و حال نیز با کوبیدن بر طبل جنگ خیالى، مى‌خواهند به مردم چنین القا کنند که از بین رفتن برجام، مساوى با جنگ و درگیرى خواهد بود.

* سه) مسأله بعدى به خط مذاکره و سازش برمى گردد. عده‌اى در کشور تنها راه حلى که مى‌شناسند مذاکره و سازش با دشمن است. این جماعت کلید حل همه مشکلات را در مذاکره و امتیاز دادن به حریف مى‌دانند. چند سال پیش با وعده رفع تحریم‌ها و حل مشکلات این‌راه حل را به مردم فروختند و حال که نتیجه‌اى نگرفته و مذاکره گره‌اى از مشکلات کشور نگشوده، بجاى عبرت گرفتن، مى‌خواهند راه حل خود را از طریقى دیگر به مردم تحمیل کنند.

* چهار) نکته پایانى به روحیه خاص این جماعت بازمى گردد که بدون پرده مى‌توان آن‌را روحیه ترس و وحشت از دشمن نامید. ذهن این دسته، تنها عوامل مادى را مى‌بیند و از این منظر آمریکا قدرتى بزرگ و غیرقابل مهار است و عقل حکم مى‌کند که از آن ترسید. ترس از آمریکا در ذهن و تحلیل‌هاى این جماعت نهادینه شده و چنان رسوب کرده است که مقاومت و ایستادگى در برابر استکبار را غیرمنطقى و ضدمنافع ملى تصور مى کنند.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های امروز در تذکری از استاندار کرمانشاه خواست تکلیف انتصاب فرماندار و بخشدار اسلام آبادغرب را روشن کند.

,

وی افزود: معظم له در تبیین توطئه فعلى هیأت حاکمه آمریکا به ابعاد و اهداف طرح آمریکا اشاره کرده و در بیان علل شکست این طرح، دلایل زیر را برشمردند: ۱- آن‌که شدت دشمنى و خصومت سران آمریکا نسبت به جمهورى اسلامى، آنان را دچار خطا در محاسبات کرده است و باعث شده درک درستى از مسائل ایران نداشته باشند.

۲-       اصلى‌ترین ابزار آن‌ها هیاهو و تهدید است که مردم ایران هراسى از این تهدیدهاى توخالى ندارند. آمریکایى‌ها به‌طور تصاعدى بر شدت عربده‌هاى خود مى‌افزایند اما توجه ندارند این عربده‌ها فقط ضعف آن‌ها را آشکارتر مى‌کند. باید بدانیم، کسى‌که با صداى بلند تهدید مى‌کند، قدرت و توانایى او به اندازه‌ى آن صداى بلند نیست.

۳-       آمریکا آنچنان که برخى مدعى هستند، پر هیبت و قدرت نیست و از ضعف‌هاى زیاد و مهمى رنج مى‌برد و نباید مرعوب آن شد.

امام جمعه شهرستان گفت: مقام معظم رهبرى در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، موضوع مذاکره با آمریکا را سم دانسته و مذاکره با دولت فعلى را سم مضاعف توصیف کردند و در بیان علل سم بودن مذاکره با آمریکا به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱-بى‌ثمر بودن مذاکره براى ملت ایران‌۲- نیت پلید آمریکا از مذاکره‌۳- غیر قابل اعتماد بودن آمریکا براى مذاکره‌۴- ماموریت آمریکا در خدمت به رژیم صهیونیستى ۵- محاسبات غلط دولت آمریکا از ملت ایران‌۶- حماقت دولت فعلى آمریکا.

وی خاطرنشان کرد: معظم له در ادامه، وظایف دولت براى مقابله با آمریکا را به شرح زیر برشمردند: ۱- لزوم جدى‌تر شدن مدیریت‌ها و برنامه‌ریزى‌ها جهت مقابله با مشکلات اقتصادى ۲- در دستور کار قرار دادن جدى حل مسائل و مشکلات اقتصادى ۳- درمان بیمارى‌هاى اقتصاد کشور۴- اصلاح ساختارى بودجه کشور۵- اصلاح نظام بانکى که باید انجام شوند۶- مدیریت شجاعانه، امیدوارانه، جهادى، همراه با اشراف میدانى بر مشکلات‌۷- عدم انفعال در برابر دشمن و شرطى نکردن اقتصاد به مسائل خارج ۸- استفاده از ظرفیت وسیع مردمى کشور۹- برخورد قاطع با قاچاق، دلالى‌ها، خریدهاى خیانت‌کارانه‌ى ارزاق عمومى و احتکار۱۰- حمایت همگانى از دولت در این عرصه‌ها.

حجت الاسلام مهری عنوان کرد:  رهبر معظم انقلاب جهت مقابله با طرح آمریکا، وظایف را متوجه قواى سه گانه دانسته و به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱- رفع موانع «رونق تولید» به‌عنوان کلید حل بسیارى از مشکلات کشور۲- «اعتماد به جوانان» به‌عنوان راه‌حل اصلى مشکلات کشور۳- رفع نیازهاى واحدهاى تولیدى تعطیل شده‌۴- تلاش برنامه‌ریزى شده وبى‌وقفه براى خودکفایى به‌ویژه در زمینه‌ى کشاورزى ۵- «سهولت کسب‌وکار» به‌عنوان دستور کار عمومى قوا ۶- اولویت بخشى به بخش کشاورزى ۷- استفاده از خلاقیت نیروى انسانى کشور۸- رونق بخشیدن به تولید و راه اندازى کارخانه‌ها۹ - مسکن‌سازى به‌عنوان رشته‌اى کارآفرین‌۱۰- مقاوم‌سازى اقتصاد۱۱- براى اصلاح امور نباید چشم به خارج دوخت.

وی تصریح کرد:  وظایف مردم در راستاى مقابله با طرح آمریکا نیز آخرین موضوعى بود که رهبر معظم انقلاب در قالب مواردى مانند؛ ۱- خرید محصولات داخلى و استمرار حمایت از کالاى ایرانى ۲- پرهیز از اسراف‌۳- توجه نکردن به شایعات در فضاى مجازى ۴- زیاده‌روى نکردن در خرید۵- کمک به رونق تولید مورد اشاره قرار دادند.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: طى روزهاى اخیر یک جریان خاص سیاسى در کشور، مردم را از سایه خیالى جنگ مى‌ترساند و آدرس مذاکره و سازش مى‌دهد. این ارعاب عمومى چهار دلیل عمده دارد که عبارت است از؛

*یک) ارعاب کنندگان مسببین اصلى شرایط اقتصادى فعلى هستند. التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه خیالى یک جنگ موهوم و ادعایى، مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد. وقتى مردم نگران امنیت خود باشند، جاى چندانى براى پرسش از قیمت فضایى پراید و پیاز نخواهد بود و افکار عمومى حداقل براى مدتى سرگرم سایه خیالى جنگ و پیگیرى اخبار ناو آمریکایى و طول و عرض زیاد آن خواهند بود!

* دو) اگرچه مدت‌هاست کشتى برجام به گل نشسته است و امیدهاى واهى به آن نیز از میان رفته است، اما عده‌اى خیال ندارند از این کشتى به گل نشسته پیاده شوند و هنوز درصدد دستاوردتراشى براى آن هستند. آنان پیش از این نیز مدعى بودند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است و حال نیز با کوبیدن بر طبل جنگ خیالى، مى‌خواهند به مردم چنین القا کنند که از بین رفتن برجام، مساوى با جنگ و درگیرى خواهد بود.

* سه) مسأله بعدى به خط مذاکره و سازش برمى گردد. عده‌اى در کشور تنها راه حلى که مى‌شناسند مذاکره و سازش با دشمن است. این جماعت کلید حل همه مشکلات را در مذاکره و امتیاز دادن به حریف مى‌دانند. چند سال پیش با وعده رفع تحریم‌ها و حل مشکلات این‌راه حل را به مردم فروختند و حال که نتیجه‌اى نگرفته و مذاکره گره‌اى از مشکلات کشور نگشوده، بجاى عبرت گرفتن، مى‌خواهند راه حل خود را از طریقى دیگر به مردم تحمیل کنند.

* چهار) نکته پایانى به روحیه خاص این جماعت بازمى گردد که بدون پرده مى‌توان آن‌را روحیه ترس و وحشت از دشمن نامید. ذهن این دسته، تنها عوامل مادى را مى‌بیند و از این منظر آمریکا قدرتى بزرگ و غیرقابل مهار است و عقل حکم مى‌کند که از آن ترسید. ترس از آمریکا در ذهن و تحلیل‌هاى این جماعت نهادینه شده و چنان رسوب کرده است که مقاومت و ایستادگى در برابر استکبار را غیرمنطقى و ضدمنافع ملى تصور مى کنند.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های امروز در تذکری از استاندار کرمانشاه خواست تکلیف انتصاب فرماندار و بخشدار اسلام آبادغرب را روشن کند.

,

وی افزود: معظم له در تبیین توطئه فعلى هیأت حاکمه آمریکا به ابعاد و اهداف طرح آمریکا اشاره کرده و در بیان علل شکست این طرح، دلایل زیر را برشمردند: ۱- آن‌که شدت دشمنى و خصومت سران آمریکا نسبت به جمهورى اسلامى، آنان را دچار خطا در محاسبات کرده است و باعث شده درک درستى از مسائل ایران نداشته باشند.

۲-       اصلى‌ترین ابزار آن‌ها هیاهو و تهدید است که مردم ایران هراسى از این تهدیدهاى توخالى ندارند. آمریکایى‌ها به‌طور تصاعدى بر شدت عربده‌هاى خود مى‌افزایند اما توجه ندارند این عربده‌ها فقط ضعف آن‌ها را آشکارتر مى‌کند. باید بدانیم، کسى‌که با صداى بلند تهدید مى‌کند، قدرت و توانایى او به اندازه‌ى آن صداى بلند نیست.

۳-       آمریکا آنچنان که برخى مدعى هستند، پر هیبت و قدرت نیست و از ضعف‌هاى زیاد و مهمى رنج مى‌برد و نباید مرعوب آن شد.

امام جمعه شهرستان گفت: مقام معظم رهبرى در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، موضوع مذاکره با آمریکا را سم دانسته و مذاکره با دولت فعلى را سم مضاعف توصیف کردند و در بیان علل سم بودن مذاکره با آمریکا به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱-بى‌ثمر بودن مذاکره براى ملت ایران‌۲- نیت پلید آمریکا از مذاکره‌۳- غیر قابل اعتماد بودن آمریکا براى مذاکره‌۴- ماموریت آمریکا در خدمت به رژیم صهیونیستى ۵- محاسبات غلط دولت آمریکا از ملت ایران‌۶- حماقت دولت فعلى آمریکا.

وی خاطرنشان کرد: معظم له در ادامه، وظایف دولت براى مقابله با آمریکا را به شرح زیر برشمردند: ۱- لزوم جدى‌تر شدن مدیریت‌ها و برنامه‌ریزى‌ها جهت مقابله با مشکلات اقتصادى ۲- در دستور کار قرار دادن جدى حل مسائل و مشکلات اقتصادى ۳- درمان بیمارى‌هاى اقتصاد کشور۴- اصلاح ساختارى بودجه کشور۵- اصلاح نظام بانکى که باید انجام شوند۶- مدیریت شجاعانه، امیدوارانه، جهادى، همراه با اشراف میدانى بر مشکلات‌۷- عدم انفعال در برابر دشمن و شرطى نکردن اقتصاد به مسائل خارج ۸- استفاده از ظرفیت وسیع مردمى کشور۹- برخورد قاطع با قاچاق، دلالى‌ها، خریدهاى خیانت‌کارانه‌ى ارزاق عمومى و احتکار۱۰- حمایت همگانى از دولت در این عرصه‌ها.

حجت الاسلام مهری عنوان کرد:  رهبر معظم انقلاب جهت مقابله با طرح آمریکا، وظایف را متوجه قواى سه گانه دانسته و به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱- رفع موانع «رونق تولید» به‌عنوان کلید حل بسیارى از مشکلات کشور۲- «اعتماد به جوانان» به‌عنوان راه‌حل اصلى مشکلات کشور۳- رفع نیازهاى واحدهاى تولیدى تعطیل شده‌۴- تلاش برنامه‌ریزى شده وبى‌وقفه براى خودکفایى به‌ویژه در زمینه‌ى کشاورزى ۵- «سهولت کسب‌وکار» به‌عنوان دستور کار عمومى قوا ۶- اولویت بخشى به بخش کشاورزى ۷- استفاده از خلاقیت نیروى انسانى کشور۸- رونق بخشیدن به تولید و راه اندازى کارخانه‌ها۹ - مسکن‌سازى به‌عنوان رشته‌اى کارآفرین‌۱۰- مقاوم‌سازى اقتصاد۱۱- براى اصلاح امور نباید چشم به خارج دوخت.

وی تصریح کرد:  وظایف مردم در راستاى مقابله با طرح آمریکا نیز آخرین موضوعى بود که رهبر معظم انقلاب در قالب مواردى مانند؛ ۱- خرید محصولات داخلى و استمرار حمایت از کالاى ایرانى ۲- پرهیز از اسراف‌۳- توجه نکردن به شایعات در فضاى مجازى ۴- زیاده‌روى نکردن در خرید۵- کمک به رونق تولید مورد اشاره قرار دادند.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: طى روزهاى اخیر یک جریان خاص سیاسى در کشور، مردم را از سایه خیالى جنگ مى‌ترساند و آدرس مذاکره و سازش مى‌دهد. این ارعاب عمومى چهار دلیل عمده دارد که عبارت است از؛

*یک) ارعاب کنندگان مسببین اصلى شرایط اقتصادى فعلى هستند. التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه خیالى یک جنگ موهوم و ادعایى، مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد. وقتى مردم نگران امنیت خود باشند، جاى چندانى براى پرسش از قیمت فضایى پراید و پیاز نخواهد بود و افکار عمومى حداقل براى مدتى سرگرم سایه خیالى جنگ و پیگیرى اخبار ناو آمریکایى و طول و عرض زیاد آن خواهند بود!

* دو) اگرچه مدت‌هاست کشتى برجام به گل نشسته است و امیدهاى واهى به آن نیز از میان رفته است، اما عده‌اى خیال ندارند از این کشتى به گل نشسته پیاده شوند و هنوز درصدد دستاوردتراشى براى آن هستند. آنان پیش از این نیز مدعى بودند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است و حال نیز با کوبیدن بر طبل جنگ خیالى، مى‌خواهند به مردم چنین القا کنند که از بین رفتن برجام، مساوى با جنگ و درگیرى خواهد بود.

* سه) مسأله بعدى به خط مذاکره و سازش برمى گردد. عده‌اى در کشور تنها راه حلى که مى‌شناسند مذاکره و سازش با دشمن است. این جماعت کلید حل همه مشکلات را در مذاکره و امتیاز دادن به حریف مى‌دانند. چند سال پیش با وعده رفع تحریم‌ها و حل مشکلات این‌راه حل را به مردم فروختند و حال که نتیجه‌اى نگرفته و مذاکره گره‌اى از مشکلات کشور نگشوده، بجاى عبرت گرفتن، مى‌خواهند راه حل خود را از طریقى دیگر به مردم تحمیل کنند.

* چهار) نکته پایانى به روحیه خاص این جماعت بازمى گردد که بدون پرده مى‌توان آن‌را روحیه ترس و وحشت از دشمن نامید. ذهن این دسته، تنها عوامل مادى را مى‌بیند و از این منظر آمریکا قدرتى بزرگ و غیرقابل مهار است و عقل حکم مى‌کند که از آن ترسید. ترس از آمریکا در ذهن و تحلیل‌هاى این جماعت نهادینه شده و چنان رسوب کرده است که مقاومت و ایستادگى در برابر استکبار را غیرمنطقى و ضدمنافع ملى تصور مى کنند.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های امروز در تذکری از استاندار کرمانشاه خواست تکلیف انتصاب فرماندار و بخشدار اسلام آبادغرب را روشن کند.

,

وی افزود: معظم له در تبیین توطئه فعلى هیأت حاکمه آمریکا به ابعاد و اهداف طرح آمریکا اشاره کرده و در بیان علل شکست این طرح، دلایل زیر را برشمردند: ۱- آن‌که شدت دشمنى و خصومت سران آمریکا نسبت به جمهورى اسلامى، آنان را دچار خطا در محاسبات کرده است و باعث شده درک درستى از مسائل ایران نداشته باشند.

۲-       اصلى‌ترین ابزار آن‌ها هیاهو و تهدید است که مردم ایران هراسى از این تهدیدهاى توخالى ندارند. آمریکایى‌ها به‌طور تصاعدى بر شدت عربده‌هاى خود مى‌افزایند اما توجه ندارند این عربده‌ها فقط ضعف آن‌ها را آشکارتر مى‌کند. باید بدانیم، کسى‌که با صداى بلند تهدید مى‌کند، قدرت و توانایى او به اندازه‌ى آن صداى بلند نیست.

۳-       آمریکا آنچنان که برخى مدعى هستند، پر هیبت و قدرت نیست و از ضعف‌هاى زیاد و مهمى رنج مى‌برد و نباید مرعوب آن شد.

امام جمعه شهرستان گفت: مقام معظم رهبرى در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، موضوع مذاکره با آمریکا را سم دانسته و مذاکره با دولت فعلى را سم مضاعف توصیف کردند و در بیان علل سم بودن مذاکره با آمریکا به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱-بى‌ثمر بودن مذاکره براى ملت ایران‌۲- نیت پلید آمریکا از مذاکره‌۳- غیر قابل اعتماد بودن آمریکا براى مذاکره‌۴- ماموریت آمریکا در خدمت به رژیم صهیونیستى ۵- محاسبات غلط دولت آمریکا از ملت ایران‌۶- حماقت دولت فعلى آمریکا.

وی خاطرنشان کرد: معظم له در ادامه، وظایف دولت براى مقابله با آمریکا را به شرح زیر برشمردند: ۱- لزوم جدى‌تر شدن مدیریت‌ها و برنامه‌ریزى‌ها جهت مقابله با مشکلات اقتصادى ۲- در دستور کار قرار دادن جدى حل مسائل و مشکلات اقتصادى ۳- درمان بیمارى‌هاى اقتصاد کشور۴- اصلاح ساختارى بودجه کشور۵- اصلاح نظام بانکى که باید انجام شوند۶- مدیریت شجاعانه، امیدوارانه، جهادى، همراه با اشراف میدانى بر مشکلات‌۷- عدم انفعال در برابر دشمن و شرطى نکردن اقتصاد به مسائل خارج ۸- استفاده از ظرفیت وسیع مردمى کشور۹- برخورد قاطع با قاچاق، دلالى‌ها، خریدهاى خیانت‌کارانه‌ى ارزاق عمومى و احتکار۱۰- حمایت همگانى از دولت در این عرصه‌ها.

حجت الاسلام مهری عنوان کرد:  رهبر معظم انقلاب جهت مقابله با طرح آمریکا، وظایف را متوجه قواى سه گانه دانسته و به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱- رفع موانع «رونق تولید» به‌عنوان کلید حل بسیارى از مشکلات کشور۲- «اعتماد به جوانان» به‌عنوان راه‌حل اصلى مشکلات کشور۳- رفع نیازهاى واحدهاى تولیدى تعطیل شده‌۴- تلاش برنامه‌ریزى شده وبى‌وقفه براى خودکفایى به‌ویژه در زمینه‌ى کشاورزى ۵- «سهولت کسب‌وکار» به‌عنوان دستور کار عمومى قوا ۶- اولویت بخشى به بخش کشاورزى ۷- استفاده از خلاقیت نیروى انسانى کشور۸- رونق بخشیدن به تولید و راه اندازى کارخانه‌ها۹ - مسکن‌سازى به‌عنوان رشته‌اى کارآفرین‌۱۰- مقاوم‌سازى اقتصاد۱۱- براى اصلاح امور نباید چشم به خارج دوخت.

وی تصریح کرد:  وظایف مردم در راستاى مقابله با طرح آمریکا نیز آخرین موضوعى بود که رهبر معظم انقلاب در قالب مواردى مانند؛ ۱- خرید محصولات داخلى و استمرار حمایت از کالاى ایرانى ۲- پرهیز از اسراف‌۳- توجه نکردن به شایعات در فضاى مجازى ۴- زیاده‌روى نکردن در خرید۵- کمک به رونق تولید مورد اشاره قرار دادند.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: طى روزهاى اخیر یک جریان خاص سیاسى در کشور، مردم را از سایه خیالى جنگ مى‌ترساند و آدرس مذاکره و سازش مى‌دهد. این ارعاب عمومى چهار دلیل عمده دارد که عبارت است از؛

*یک) ارعاب کنندگان مسببین اصلى شرایط اقتصادى فعلى هستند. التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه خیالى یک جنگ موهوم و ادعایى، مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد. وقتى مردم نگران امنیت خود باشند، جاى چندانى براى پرسش از قیمت فضایى پراید و پیاز نخواهد بود و افکار عمومى حداقل براى مدتى سرگرم سایه خیالى جنگ و پیگیرى اخبار ناو آمریکایى و طول و عرض زیاد آن خواهند بود!

* دو) اگرچه مدت‌هاست کشتى برجام به گل نشسته است و امیدهاى واهى به آن نیز از میان رفته است، اما عده‌اى خیال ندارند از این کشتى به گل نشسته پیاده شوند و هنوز درصدد دستاوردتراشى براى آن هستند. آنان پیش از این نیز مدعى بودند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است و حال نیز با کوبیدن بر طبل جنگ خیالى، مى‌خواهند به مردم چنین القا کنند که از بین رفتن برجام، مساوى با جنگ و درگیرى خواهد بود.

* سه) مسأله بعدى به خط مذاکره و سازش برمى گردد. عده‌اى در کشور تنها راه حلى که مى‌شناسند مذاکره و سازش با دشمن است. این جماعت کلید حل همه مشکلات را در مذاکره و امتیاز دادن به حریف مى‌دانند. چند سال پیش با وعده رفع تحریم‌ها و حل مشکلات این‌راه حل را به مردم فروختند و حال که نتیجه‌اى نگرفته و مذاکره گره‌اى از مشکلات کشور نگشوده، بجاى عبرت گرفتن، مى‌خواهند راه حل خود را از طریقى دیگر به مردم تحمیل کنند.

* چهار) نکته پایانى به روحیه خاص این جماعت بازمى گردد که بدون پرده مى‌توان آن‌را روحیه ترس و وحشت از دشمن نامید. ذهن این دسته، تنها عوامل مادى را مى‌بیند و از این منظر آمریکا قدرتى بزرگ و غیرقابل مهار است و عقل حکم مى‌کند که از آن ترسید. ترس از آمریکا در ذهن و تحلیل‌هاى این جماعت نهادینه شده و چنان رسوب کرده است که مقاومت و ایستادگى در برابر استکبار را غیرمنطقى و ضدمنافع ملى تصور مى کنند.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های امروز در تذکری از استاندار کرمانشاه خواست تکلیف انتصاب فرماندار و بخشدار اسلام آبادغرب را روشن کند.

,

وی افزود: معظم له در تبیین توطئه فعلى هیأت حاکمه آمریکا به ابعاد و اهداف طرح آمریکا اشاره کرده و در بیان علل شکست این طرح، دلایل زیر را برشمردند: ۱- آن‌که شدت دشمنى و خصومت سران آمریکا نسبت به جمهورى اسلامى، آنان را دچار خطا در محاسبات کرده است و باعث شده درک درستى از مسائل ایران نداشته باشند.

۲-       اصلى‌ترین ابزار آن‌ها هیاهو و تهدید است که مردم ایران هراسى از این تهدیدهاى توخالى ندارند. آمریکایى‌ها به‌طور تصاعدى بر شدت عربده‌هاى خود مى‌افزایند اما توجه ندارند این عربده‌ها فقط ضعف آن‌ها را آشکارتر مى‌کند. باید بدانیم، کسى‌که با صداى بلند تهدید مى‌کند، قدرت و توانایى او به اندازه‌ى آن صداى بلند نیست.

۳-       آمریکا آنچنان که برخى مدعى هستند، پر هیبت و قدرت نیست و از ضعف‌هاى زیاد و مهمى رنج مى‌برد و نباید مرعوب آن شد.

امام جمعه شهرستان گفت: مقام معظم رهبرى در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، موضوع مذاکره با آمریکا را سم دانسته و مذاکره با دولت فعلى را سم مضاعف توصیف کردند و در بیان علل سم بودن مذاکره با آمریکا به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱-بى‌ثمر بودن مذاکره براى ملت ایران‌۲- نیت پلید آمریکا از مذاکره‌۳- غیر قابل اعتماد بودن آمریکا براى مذاکره‌۴- ماموریت آمریکا در خدمت به رژیم صهیونیستى ۵- محاسبات غلط دولت آمریکا از ملت ایران‌۶- حماقت دولت فعلى آمریکا.

وی خاطرنشان کرد: معظم له در ادامه، وظایف دولت براى مقابله با آمریکا را به شرح زیر برشمردند: ۱- لزوم جدى‌تر شدن مدیریت‌ها و برنامه‌ریزى‌ها جهت مقابله با مشکلات اقتصادى ۲- در دستور کار قرار دادن جدى حل مسائل و مشکلات اقتصادى ۳- درمان بیمارى‌هاى اقتصاد کشور۴- اصلاح ساختارى بودجه کشور۵- اصلاح نظام بانکى که باید انجام شوند۶- مدیریت شجاعانه، امیدوارانه، جهادى، همراه با اشراف میدانى بر مشکلات‌۷- عدم انفعال در برابر دشمن و شرطى نکردن اقتصاد به مسائل خارج ۸- استفاده از ظرفیت وسیع مردمى کشور۹- برخورد قاطع با قاچاق، دلالى‌ها، خریدهاى خیانت‌کارانه‌ى ارزاق عمومى و احتکار۱۰- حمایت همگانى از دولت در این عرصه‌ها.

حجت الاسلام مهری عنوان کرد:  رهبر معظم انقلاب جهت مقابله با طرح آمریکا، وظایف را متوجه قواى سه گانه دانسته و به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱- رفع موانع «رونق تولید» به‌عنوان کلید حل بسیارى از مشکلات کشور۲- «اعتماد به جوانان» به‌عنوان راه‌حل اصلى مشکلات کشور۳- رفع نیازهاى واحدهاى تولیدى تعطیل شده‌۴- تلاش برنامه‌ریزى شده وبى‌وقفه براى خودکفایى به‌ویژه در زمینه‌ى کشاورزى ۵- «سهولت کسب‌وکار» به‌عنوان دستور کار عمومى قوا ۶- اولویت بخشى به بخش کشاورزى ۷- استفاده از خلاقیت نیروى انسانى کشور۸- رونق بخشیدن به تولید و راه اندازى کارخانه‌ها۹ - مسکن‌سازى به‌عنوان رشته‌اى کارآفرین‌۱۰- مقاوم‌سازى اقتصاد۱۱- براى اصلاح امور نباید چشم به خارج دوخت.

وی تصریح کرد:  وظایف مردم در راستاى مقابله با طرح آمریکا نیز آخرین موضوعى بود که رهبر معظم انقلاب در قالب مواردى مانند؛ ۱- خرید محصولات داخلى و استمرار حمایت از کالاى ایرانى ۲- پرهیز از اسراف‌۳- توجه نکردن به شایعات در فضاى مجازى ۴- زیاده‌روى نکردن در خرید۵- کمک به رونق تولید مورد اشاره قرار دادند.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: طى روزهاى اخیر یک جریان خاص سیاسى در کشور، مردم را از سایه خیالى جنگ مى‌ترساند و آدرس مذاکره و سازش مى‌دهد. این ارعاب عمومى چهار دلیل عمده دارد که عبارت است از؛

*یک) ارعاب کنندگان مسببین اصلى شرایط اقتصادى فعلى هستند. التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه خیالى یک جنگ موهوم و ادعایى، مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد. وقتى مردم نگران امنیت خود باشند، جاى چندانى براى پرسش از قیمت فضایى پراید و پیاز نخواهد بود و افکار عمومى حداقل براى مدتى سرگرم سایه خیالى جنگ و پیگیرى اخبار ناو آمریکایى و طول و عرض زیاد آن خواهند بود!

* دو) اگرچه مدت‌هاست کشتى برجام به گل نشسته است و امیدهاى واهى به آن نیز از میان رفته است، اما عده‌اى خیال ندارند از این کشتى به گل نشسته پیاده شوند و هنوز درصدد دستاوردتراشى براى آن هستند. آنان پیش از این نیز مدعى بودند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است و حال نیز با کوبیدن بر طبل جنگ خیالى، مى‌خواهند به مردم چنین القا کنند که از بین رفتن برجام، مساوى با جنگ و درگیرى خواهد بود.

* سه) مسأله بعدى به خط مذاکره و سازش برمى گردد. عده‌اى در کشور تنها راه حلى که مى‌شناسند مذاکره و سازش با دشمن است. این جماعت کلید حل همه مشکلات را در مذاکره و امتیاز دادن به حریف مى‌دانند. چند سال پیش با وعده رفع تحریم‌ها و حل مشکلات این‌راه حل را به مردم فروختند و حال که نتیجه‌اى نگرفته و مذاکره گره‌اى از مشکلات کشور نگشوده، بجاى عبرت گرفتن، مى‌خواهند راه حل خود را از طریقى دیگر به مردم تحمیل کنند.

* چهار) نکته پایانى به روحیه خاص این جماعت بازمى گردد که بدون پرده مى‌توان آن‌را روحیه ترس و وحشت از دشمن نامید. ذهن این دسته، تنها عوامل مادى را مى‌بیند و از این منظر آمریکا قدرتى بزرگ و غیرقابل مهار است و عقل حکم مى‌کند که از آن ترسید. ترس از آمریکا در ذهن و تحلیل‌هاى این جماعت نهادینه شده و چنان رسوب کرده است که مقاومت و ایستادگى در برابر استکبار را غیرمنطقى و ضدمنافع ملى تصور مى کنند.

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های امروز در تذکری از استاندار کرمانشاه خواست تکلیف انتصاب فرماندار و بخشدار اسلام آبادغرب را روشن کند.

,

وی افزود: معظم له در تبیین توطئه فعلى هیأت حاکمه آمریکا به ابعاد و اهداف طرح آمریکا اشاره کرده و در بیان علل شکست این طرح، دلایل زیر را برشمردند: ۱- آن‌که شدت دشمنى و خصومت سران آمریکا نسبت به جمهورى اسلامى، آنان را دچار خطا در محاسبات کرده است و باعث شده درک درستى از مسائل ایران نداشته باشند.

,

۲-       اصلى‌ترین ابزار آن‌ها هیاهو و تهدید است که مردم ایران هراسى از این تهدیدهاى توخالى ندارند. آمریکایى‌ها به‌طور تصاعدى بر شدت عربده‌هاى خود مى‌افزایند اما توجه ندارند این عربده‌ها فقط ضعف آن‌ها را آشکارتر مى‌کند. باید بدانیم، کسى‌که با صداى بلند تهدید مى‌کند، قدرت و توانایى او به اندازه‌ى آن صداى بلند نیست.

,

۳-       آمریکا آنچنان که برخى مدعى هستند، پر هیبت و قدرت نیست و از ضعف‌هاى زیاد و مهمى رنج مى‌برد و نباید مرعوب آن شد.

,

امام جمعه شهرستان گفت: مقام معظم رهبرى در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، موضوع مذاکره با آمریکا را سم دانسته و مذاکره با دولت فعلى را سم مضاعف توصیف کردند و در بیان علل سم بودن مذاکره با آمریکا به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱-بى‌ثمر بودن مذاکره براى ملت ایران‌۲- نیت پلید آمریکا از مذاکره‌۳- غیر قابل اعتماد بودن آمریکا براى مذاکره‌۴- ماموریت آمریکا در خدمت به رژیم صهیونیستى ۵- محاسبات غلط دولت آمریکا از ملت ایران‌۶- حماقت دولت فعلى آمریکا.

,

وی خاطرنشان کرد: معظم له در ادامه، وظایف دولت براى مقابله با آمریکا را به شرح زیر برشمردند: ۱- لزوم جدى‌تر شدن مدیریت‌ها و برنامه‌ریزى‌ها جهت مقابله با مشکلات اقتصادى ۲- در دستور کار قرار دادن جدى حل مسائل و مشکلات اقتصادى ۳- درمان بیمارى‌هاى اقتصاد کشور۴- اصلاح ساختارى بودجه کشور۵- اصلاح نظام بانکى که باید انجام شوند۶- مدیریت شجاعانه، امیدوارانه، جهادى، همراه با اشراف میدانى بر مشکلات‌۷- عدم انفعال در برابر دشمن و شرطى نکردن اقتصاد به مسائل خارج ۸- استفاده از ظرفیت وسیع مردمى کشور۹- برخورد قاطع با قاچاق، دلالى‌ها، خریدهاى خیانت‌کارانه‌ى ارزاق عمومى و احتکار۱۰- حمایت همگانى از دولت در این عرصه‌ها.

,

حجت الاسلام مهری عنوان کرد:  رهبر معظم انقلاب جهت مقابله با طرح آمریکا، وظایف را متوجه قواى سه گانه دانسته و به موارد زیر اشاره فرمودند: ۱- رفع موانع «رونق تولید» به‌عنوان کلید حل بسیارى از مشکلات کشور۲- «اعتماد به جوانان» به‌عنوان راه‌حل اصلى مشکلات کشور۳- رفع نیازهاى واحدهاى تولیدى تعطیل شده‌۴- تلاش برنامه‌ریزى شده وبى‌وقفه براى خودکفایى به‌ویژه در زمینه‌ى کشاورزى ۵- «سهولت کسب‌وکار» به‌عنوان دستور کار عمومى قوا ۶- اولویت بخشى به بخش کشاورزى ۷- استفاده از خلاقیت نیروى انسانى کشور۸- رونق بخشیدن به تولید و راه اندازى کارخانه‌ها۹ - مسکن‌سازى به‌عنوان رشته‌اى کارآفرین‌۱۰- مقاوم‌سازى اقتصاد۱۱- براى اصلاح امور نباید چشم به خارج دوخت.

,

وی تصریح کرد:  وظایف مردم در راستاى مقابله با طرح آمریکا نیز آخرین موضوعى بود که رهبر معظم انقلاب در قالب مواردى مانند؛ ۱- خرید محصولات داخلى و استمرار حمایت از کالاى ایرانى ۲- پرهیز از اسراف‌۳- توجه نکردن به شایعات در فضاى مجازى ۴- زیاده‌روى نکردن در خرید۵- کمک به رونق تولید مورد اشاره قرار دادند.

,

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: طى روزهاى اخیر یک جریان خاص سیاسى در کشور، مردم را از سایه خیالى جنگ مى‌ترساند و آدرس مذاکره و سازش مى‌دهد. این ارعاب عمومى چهار دلیل عمده دارد که عبارت است از؛

,

*یک) ارعاب کنندگان مسببین اصلى شرایط اقتصادى فعلى هستند. التهاب آفرینى و ارعاب مردم از سایه خیالى یک جنگ موهوم و ادعایى، مى‌تواند راهى براى فرار از پاسخگویى باشد. وقتى مردم نگران امنیت خود باشند، جاى چندانى براى پرسش از قیمت فضایى پراید و پیاز نخواهد بود و افکار عمومى حداقل براى مدتى سرگرم سایه خیالى جنگ و پیگیرى اخبار ناو آمریکایى و طول و عرض زیاد آن خواهند بود!

,

* دو) اگرچه مدت‌هاست کشتى برجام به گل نشسته است و امیدهاى واهى به آن نیز از میان رفته است، اما عده‌اى خیال ندارند از این کشتى به گل نشسته پیاده شوند و هنوز درصدد دستاوردتراشى براى آن هستند. آنان پیش از این نیز مدعى بودند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است و حال نیز با کوبیدن بر طبل جنگ خیالى، مى‌خواهند به مردم چنین القا کنند که از بین رفتن برجام، مساوى با جنگ و درگیرى خواهد بود.

,

* سه) مسأله بعدى به خط مذاکره و سازش برمى گردد. عده‌اى در کشور تنها راه حلى که مى‌شناسند مذاکره و سازش با دشمن است. این جماعت کلید حل همه مشکلات را در مذاکره و امتیاز دادن به حریف مى‌دانند. چند سال پیش با وعده رفع تحریم‌ها و حل مشکلات این‌راه حل را به مردم فروختند و حال که نتیجه‌اى نگرفته و مذاکره گره‌اى از مشکلات کشور نگشوده، بجاى عبرت گرفتن، مى‌خواهند راه حل خود را از طریقى دیگر به مردم تحمیل کنند.

,

* چهار) نکته پایانى به روحیه خاص این جماعت بازمى گردد که بدون پرده مى‌توان آن‌را روحیه ترس و وحشت از دشمن نامید. ذهن این دسته، تنها عوامل مادى را مى‌بیند و از این منظر آمریکا قدرتى بزرگ و غیرقابل مهار است و عقل حکم مى‌کند که از آن ترسید. ترس از آمریکا در ذهن و تحلیل‌هاى این جماعت نهادینه شده و چنان رسوب کرده است که مقاومت و ایستادگى در برابر استکبار را غیرمنطقى و ضدمنافع ملى تصور مى کنند.

,

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهر شهیدان مرصاد در خطبه های امروز در تذکری از استاندار کرمانشاه خواست تکلیف انتصاب فرماندار و بخشدار اسلام آبادغرب را روشن کند.

,

 

,

مقاومت تنها گزینه مقابله با دشمنی و زیاده خواهی آمریکا است

, مقاومت تنها گزینه مقابله با دشمنی و زیاده خواهی آمریکا است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از  بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت ماه مبارک رمضان علاوه بر عظمت و بزرگی که نزد خداوند دارد رویدادهای مهم تاریخی همچون نزول قرآن و شب قدر رحلت حضرت خدیجه سلام الله علیها مراسم عقد اخوت معراج پیامبر ولادت امام حسن مجتبی با شهادت اول مظلوم عالم حضرت علی علیه السلام نیز در آن رخ داده است

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, بازی دراز,

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب بابیان اینکه عقد اخوت پیامبر (ص) و امیرالمومنین(ع) با انصار و مهاجرین پیامهای مهمی دارد افزود: پیامبر با عقد اخوت خود با امیرالمومنین علیه السلام برتری ایشان را بر همگان ثابت کرد و به همگان فهماند کسی جز امیرالمومنین علیه السلام شایستگی پیشوایی بر مسلمین را ندارد.

,

وی ادامه داد: عقد اخوت پیامبر (ص) نشان می دهد که عهد اخوت میان مسلمین راهکاری برای مشارکت مومنان در حل مشکلات فردی و اجتماعی می باشد.

,

امام جمعه شهرستان درادامه بااشاره به میلاد باسعادت امام حسن مجتبی علیه السلام تصریح کرد : یکی از ویژگی های ارزشمند امام حسن علیه السلام کریم بودن آن حضرت است لذا ۱۵ تا ۲۱ رمضان هفته کمک به محرومان و مستضعفان میباشد ولازم است که روزه داران به نیابت از کریم آل طه اگر توان مالی دارند به فقرا وایتام کمک کرده و قبل از اینکه فقیری از آنها درخواستی داشته باشد به سمت آنها بروند.

,

فاطمی نسب اذعان داشت : رفع فقر ، محرومیت زدایی و رسیدگی به محرومان و مستضعفان یکی از مهمترین فلسفه ها و علت های وجودی انقلاب اسلامی ایران است لذا مسئولین باید در این شرایط نابسامان اقتصادی توجه بیشتری به قشر ضعیف جامعه داشته باشند.

,

وی بااشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) که فقر انسان را به فساد وکفر می کشاند ادامه داد : جامعه ای که در آن فقر، بیکاری، مشکلات معیشتی لاینحل، اختلاف طبقاتی، تبعیض و شکاف طبقاتی وجود داشته باشد حالت آرامش ایمانی پیدا نخواهدکرد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با مسئولین و کارگزاران نظام اشاره کرد وگفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به اقدامات خبیثانه آمریکا جهت تغییر محاسبات و تصمیمات شدن مسئولین با فاصله گرفتن مردم از نظام اشاره کردند و فرمودند گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن مقاومت در همه زمینه ها است.

,

خطیب جمعه شهرستان بابیان اینکه رهبر انقلاب مذاکره با آمریکا را سم می دانند اذعان داشت : علت سم بودن مذاکره با آمریکا بی ثمر بودن مذاکره برای کشور ، نیت پلید آمریکا از مذاکره ، قابل اعتماد بودن در مذاکره و حماقت دولت فعلی آمریکا می باشد.

,

 

,

آمریکا نمی تواند عزت و اقتدار ملت ایران را ببیند

, آمریکا نمی تواند عزت و اقتدار ملت ایران را ببیند,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل ازامروله، حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی در خطبه های نماز جمعه شهرستان صحنه عنوان کرد  : حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها نقش بسیار موثری در دوران حیات پیامبر اکرم صلی الله علیه برای اشاعه دین مبین اسلام داشت.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, امروله,

وی ادامه داد : حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها یک الگو برای تمام زنان و مردان مسلمان است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نه تنها برای ملت ما یک نعمت است بلکه ایشان با هوشمندی و تفکر حکیمانه  خود خیلی از توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : آمریکا میداند که اگر جنگی رخ دهد مرز آن از خاورمیانه عبور می کند و به مرز آن کشور و حامیانش کشیده خواهد شد.

وی تشریح کرد: آمریکا و سران استکبار انقدر با ملت ما دشمنی دارند نمی توانند عزت و اقتدار ملت ما را ببیند.

 

رمضان ماه صبر است/حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از سراب روانسر، ملاعبدالله غفوری در خطبه دومین هفته از ماه مبارک رمضان بعد از حمد و ستایش خداوند رحمان و رحیم و ابلاغ صلوات و سلام بر ارواح همه انبیاء الهی و روح منور رسول گرامی اسلام و حضرت ختمی مرتبت محمد المصطفی آل بیت اطهار و اصحاب ابرار و توصیه مسلمانان نمازگزار بتقوای بیشتر که تقوا بهترین توشه برای اخرت است دعوت نمود و افزود :خارج شدن انسان از راه حق نشان کم تقوای است

 غفوری امام جمعه شهرستان روانسر در ادامه در خصوص فلسفه و حکمت روزه گفت : حکمت روزه یافتن کمال بندگی و رسیدن آدمیت به ابدیت و دوری از دام و دانه شیطان و برتافتن و روح کمال در خود است

ماموستا غفوری افزود: ماه رمضان انقدر بزگ است که قران دراین ماه از اسمان نازل شده است و وطیفه ما این است که اهمیت قران را بیشتر مورد توجه قرار دهیم راه حق و حقیقت را فراموش نکنبم

وی تصریح داشت: ماه رمضان ماه همدردی و ایثار و و دعا است ماهی است که انسانها از حال یکدیگر بیشتر آگاه می شود و با خدا ارتباط می گیرد

ماموستا غفوری در ادامه به فظیلت جمعه اشاره داشت و افزود: جمعه برای انسان واجب است و در این ماه پرخیز و برکت که ماه بینش و تدبر قران است باید قران را هدف قران دهیم

امام جمعه روانسر در بخش دیگر از سخنان خود به حفظ منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: منابع طبیعی برای انسان و استفاده درست از آن خلق شده است و یقینا مراقبت از ان نیز بعهده ما است و بایستی در حفظ و مراقبت این نعمت الهی کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/

 

,

وی ادامه داد : حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها یک الگو برای تمام زنان و مردان مسلمان است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نه تنها برای ملت ما یک نعمت است بلکه ایشان با هوشمندی و تفکر حکیمانه  خود خیلی از توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : آمریکا میداند که اگر جنگی رخ دهد مرز آن از خاورمیانه عبور می کند و به مرز آن کشور و حامیانش کشیده خواهد شد.

وی تشریح کرد: آمریکا و سران استکبار انقدر با ملت ما دشمنی دارند نمی توانند عزت و اقتدار ملت ما را ببیند.

 

رمضان ماه صبر است/حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از سراب روانسر، ملاعبدالله غفوری در خطبه دومین هفته از ماه مبارک رمضان بعد از حمد و ستایش خداوند رحمان و رحیم و ابلاغ صلوات و سلام بر ارواح همه انبیاء الهی و روح منور رسول گرامی اسلام و حضرت ختمی مرتبت محمد المصطفی آل بیت اطهار و اصحاب ابرار و توصیه مسلمانان نمازگزار بتقوای بیشتر که تقوا بهترین توشه برای اخرت است دعوت نمود و افزود :خارج شدن انسان از راه حق نشان کم تقوای است

 غفوری امام جمعه شهرستان روانسر در ادامه در خصوص فلسفه و حکمت روزه گفت : حکمت روزه یافتن کمال بندگی و رسیدن آدمیت به ابدیت و دوری از دام و دانه شیطان و برتافتن و روح کمال در خود است

ماموستا غفوری افزود: ماه رمضان انقدر بزگ است که قران دراین ماه از اسمان نازل شده است و وطیفه ما این است که اهمیت قران را بیشتر مورد توجه قرار دهیم راه حق و حقیقت را فراموش نکنبم

وی تصریح داشت: ماه رمضان ماه همدردی و ایثار و و دعا است ماهی است که انسانها از حال یکدیگر بیشتر آگاه می شود و با خدا ارتباط می گیرد

ماموستا غفوری در ادامه به فظیلت جمعه اشاره داشت و افزود: جمعه برای انسان واجب است و در این ماه پرخیز و برکت که ماه بینش و تدبر قران است باید قران را هدف قران دهیم

امام جمعه روانسر در بخش دیگر از سخنان خود به حفظ منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: منابع طبیعی برای انسان و استفاده درست از آن خلق شده است و یقینا مراقبت از ان نیز بعهده ما است و بایستی در حفظ و مراقبت این نعمت الهی کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/

 

,

وی ادامه داد : حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها یک الگو برای تمام زنان و مردان مسلمان است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نه تنها برای ملت ما یک نعمت است بلکه ایشان با هوشمندی و تفکر حکیمانه  خود خیلی از توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : آمریکا میداند که اگر جنگی رخ دهد مرز آن از خاورمیانه عبور می کند و به مرز آن کشور و حامیانش کشیده خواهد شد.

وی تشریح کرد: آمریکا و سران استکبار انقدر با ملت ما دشمنی دارند نمی توانند عزت و اقتدار ملت ما را ببیند.

 

رمضان ماه صبر است/حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از سراب روانسر، ملاعبدالله غفوری در خطبه دومین هفته از ماه مبارک رمضان بعد از حمد و ستایش خداوند رحمان و رحیم و ابلاغ صلوات و سلام بر ارواح همه انبیاء الهی و روح منور رسول گرامی اسلام و حضرت ختمی مرتبت محمد المصطفی آل بیت اطهار و اصحاب ابرار و توصیه مسلمانان نمازگزار بتقوای بیشتر که تقوا بهترین توشه برای اخرت است دعوت نمود و افزود :خارج شدن انسان از راه حق نشان کم تقوای است

 غفوری امام جمعه شهرستان روانسر در ادامه در خصوص فلسفه و حکمت روزه گفت : حکمت روزه یافتن کمال بندگی و رسیدن آدمیت به ابدیت و دوری از دام و دانه شیطان و برتافتن و روح کمال در خود است

ماموستا غفوری افزود: ماه رمضان انقدر بزگ است که قران دراین ماه از اسمان نازل شده است و وطیفه ما این است که اهمیت قران را بیشتر مورد توجه قرار دهیم راه حق و حقیقت را فراموش نکنبم

وی تصریح داشت: ماه رمضان ماه همدردی و ایثار و و دعا است ماهی است که انسانها از حال یکدیگر بیشتر آگاه می شود و با خدا ارتباط می گیرد

ماموستا غفوری در ادامه به فظیلت جمعه اشاره داشت و افزود: جمعه برای انسان واجب است و در این ماه پرخیز و برکت که ماه بینش و تدبر قران است باید قران را هدف قران دهیم

امام جمعه روانسر در بخش دیگر از سخنان خود به حفظ منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: منابع طبیعی برای انسان و استفاده درست از آن خلق شده است و یقینا مراقبت از ان نیز بعهده ما است و بایستی در حفظ و مراقبت این نعمت الهی کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/

 

,

وی ادامه داد : حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها یک الگو برای تمام زنان و مردان مسلمان است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نه تنها برای ملت ما یک نعمت است بلکه ایشان با هوشمندی و تفکر حکیمانه  خود خیلی از توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : آمریکا میداند که اگر جنگی رخ دهد مرز آن از خاورمیانه عبور می کند و به مرز آن کشور و حامیانش کشیده خواهد شد.

وی تشریح کرد: آمریکا و سران استکبار انقدر با ملت ما دشمنی دارند نمی توانند عزت و اقتدار ملت ما را ببیند.

 

رمضان ماه صبر است/حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از سراب روانسر، ملاعبدالله غفوری در خطبه دومین هفته از ماه مبارک رمضان بعد از حمد و ستایش خداوند رحمان و رحیم و ابلاغ صلوات و سلام بر ارواح همه انبیاء الهی و روح منور رسول گرامی اسلام و حضرت ختمی مرتبت محمد المصطفی آل بیت اطهار و اصحاب ابرار و توصیه مسلمانان نمازگزار بتقوای بیشتر که تقوا بهترین توشه برای اخرت است دعوت نمود و افزود :خارج شدن انسان از راه حق نشان کم تقوای است

 غفوری امام جمعه شهرستان روانسر در ادامه در خصوص فلسفه و حکمت روزه گفت : حکمت روزه یافتن کمال بندگی و رسیدن آدمیت به ابدیت و دوری از دام و دانه شیطان و برتافتن و روح کمال در خود است

ماموستا غفوری افزود: ماه رمضان انقدر بزگ است که قران دراین ماه از اسمان نازل شده است و وطیفه ما این است که اهمیت قران را بیشتر مورد توجه قرار دهیم راه حق و حقیقت را فراموش نکنبم

وی تصریح داشت: ماه رمضان ماه همدردی و ایثار و و دعا است ماهی است که انسانها از حال یکدیگر بیشتر آگاه می شود و با خدا ارتباط می گیرد

ماموستا غفوری در ادامه به فظیلت جمعه اشاره داشت و افزود: جمعه برای انسان واجب است و در این ماه پرخیز و برکت که ماه بینش و تدبر قران است باید قران را هدف قران دهیم

امام جمعه روانسر در بخش دیگر از سخنان خود به حفظ منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: منابع طبیعی برای انسان و استفاده درست از آن خلق شده است و یقینا مراقبت از ان نیز بعهده ما است و بایستی در حفظ و مراقبت این نعمت الهی کوشا باشیم.

 

انتهای پیام/

 

,

وی ادامه داد : حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها یک الگو برای تمام زنان و مردان مسلمان است.

,

حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد الیاسی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نه تنها برای ملت ما یک نعمت است بلکه ایشان با هوشمندی و تفکر حکیمانه  خود خیلی از توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

,

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : آمریکا میداند که اگر جنگی رخ دهد مرز آن از خاورمیانه عبور می کند و به مرز آن کشور و حامیانش کشیده خواهد شد.

,

وی تشریح کرد: آمریکا و سران استکبار انقدر با ملت ما دشمنی دارند نمی توانند عزت و اقتدار ملت ما را ببیند.

,

 

,

رمضان ماه صبر است/حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است

, رمضان ماه صبر است/حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، به نقل از سراب روانسر، ملاعبدالله غفوری در خطبه دومین هفته از ماه مبارک رمضان بعد از حمد و ستایش خداوند رحمان و رحیم و ابلاغ صلوات و سلام بر ارواح همه انبیاء الهی و روح منور رسول گرامی اسلام و حضرت ختمی مرتبت محمد المصطفی آل بیت اطهار و اصحاب ابرار و توصیه مسلمانان نمازگزار بتقوای بیشتر که تقوا بهترین توشه برای اخرت است دعوت نمود و افزود :خارج شدن انسان از راه حق نشان کم تقوای است

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, سراب روانسر,

 غفوری امام جمعه شهرستان روانسر در ادامه در خصوص فلسفه و حکمت روزه گفت : حکمت روزه یافتن کمال بندگی و رسیدن آدمیت به ابدیت و دوری از دام و دانه شیطان و برتافتن و روح کمال در خود است

,

ماموستا غفوری افزود: ماه رمضان انقدر بزگ است که قران دراین ماه از اسمان نازل شده است و وطیفه ما این است که اهمیت قران را بیشتر مورد توجه قرار دهیم راه حق و حقیقت را فراموش نکنبم

,

وی تصریح داشت: ماه رمضان ماه همدردی و ایثار و و دعا است ماهی است که انسانها از حال یکدیگر بیشتر آگاه می شود و با خدا ارتباط می گیرد

,

ماموستا غفوری در ادامه به فظیلت جمعه اشاره داشت و افزود: جمعه برای انسان واجب است و در این ماه پرخیز و برکت که ماه بینش و تدبر قران است باید قران را هدف قران دهیم

,

امام جمعه روانسر در بخش دیگر از سخنان خود به حفظ منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: منابع طبیعی برای انسان و استفاده درست از آن خلق شده است و یقینا مراقبت از ان نیز بعهده ما است و بایستی در حفظ و مراقبت این نعمت الهی کوشا باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه