اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان:

برجام کشتی به گل نشسته است/ کسانی که فکر مذاکره دوباره می کنند قصد هلاکت مردم را دارند

برجام کشتی به گل نشسته است/ کسانی که فکر مذاکره دوباره می کنند قصد هلاکت مردم را دارند
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه آمریکا بزرگترین استکبار جهانی است، گفتند: برجام کشتی به گل نشسته است و کسانی که فکر مذاکره دوباره با آمریکا می کنند قصد هلاکت مردم را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه آمریکا بزرگترین استکبار جهانی است، گفتند: برجام کشتی به گل نشسته است و کسانی که فکر مذاکره دوباره با آمریکا می کنند قصد هلاکت مردم را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

انسان ناامید مانند مرده ای متحرک است

, انسان ناامید مانند مرده ای متحرک است,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته با بیان اینکه انسان ناامید مانند مرده ای متحرک است، اظهار کرد: جامعه را باید به سوی امید و آرزو ها سوق داد زیرا ناامید کردن جامعه مرگ آن را به دنبال دارد.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز روابط عمومی و ارتباطات عنوان کرد: مسئولان روابط عمومی باید خلع ها دسترسی به مدیران را پر کرده و با خوشرویی لازم با ارباب روجوع ها برخورد کنند.

,

نعیم آبادی با بیان اینکه کمیته امداد یکی از برکات انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: کشورهای مختلف از ساختار کمیته امداد انقلاب اسلامی برای تشکیل نهاد کمک به نیازمندان الگو برداری می کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه آمریکا بزرگترین استکبار جهانی است، گفت: آمریکا به هیچ کس رحم نمی کند به طوری که خون آلوده به ایدز را از زندان ها و معتادانش جمع آوری و برای انگلستان فرستاده است و جان چند هزار نفر را به خطر انداخته است.

,

خطیب جمعه بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) بیان کرد: پانزدهم رمضان مصادف با ولادت کریم اهل بیت(ع) است.

,

نعیم آبادی با اشاره به شب های قدر و ضربت خوردن مولای متقیان امام علی(ع) خاطر نشان کرد: همه ما باید از زندگانی پر خیر و برکت امام علی(ع) الهام بگیریم.

,

ایران اسلامی مرکز تربیت شدگان مکتب عاشوراست

, ایران اسلامی مرکز تربیت شدگان مکتب عاشوراست,

حجت الاسلام محمدبارانی، خطیب جمعه توکهور-هشتبندی در جمع نمازگزاران این منطقه ضمن توصیه به مردم در رعایت تقوا حضور در نمازجمعه را از راههای کسب و تقویت تقوا در جامعه معرفی کرد و با اشاره به برکات فردی و اجتماعی این فریضه عبادی و سیاسی گفت:در نمازجمعه روح تقوا در جامعه دمیده و با این اجتماعات باشکوه قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام نیز به رخ دشمنان اسلام کشیده می شود.

,

امام جمعه توکهور و هشتبندی با تبریک میلاد امام مجتبی علیه السلام در ضمن بیان روایتی از این امام همام گفت: باید با استفاده صحیح از برکات ماه رمضان بتوانیم خود را به درگاه قرب ربوبی نزدیک کنیم.

,

بارانی اکرام و کمک به محرومان را از ویژگی های برجسته امام مجتبی علیه السلام معرفی کرد و ضمن بیان فرازهایی از دعای مخصوص ماه رمضان اظهار کرد: پیام این دعا این است که مسلمانان نیز در قبال هم وظایفی دارند و آحاد جامعه اسلامی باید نسبت به فقرا و مستمندان احساس وظیفه و تکلیف بکنند.

,

امام جمعه توکهور-هشتبندی حرکت جوانان مومن و انقلابی درجمع آوری کمک های مردمی برای فقرا را اقدامی مومنانه و تکلیف مدارانه دانست و افزود: امیدوارم منطقه توکهور-هشتبندی در این عمل خیر نیز پیش قدم و در خط مقدم باشد.

,

پای متجاوزان را با قدرت قطع خواهیم کرد

, پای متجاوزان را با قدرت قطع خواهیم کرد,

بارانی با اشاره به جنگ روانی آمریکایی ها در اعزام ناوهای جنگی به خلیج فارس و فشار رسانه ای یک عده ترسوی داخلی در القای جنگ به جامعه گفت:به دلایل مختلف جنگ اتفاق نخواهد افتاد و قطعا آمریکایی ها اینقدر احمق نیستند که با قدرت بزرگی مثل جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ شوند در حالی که به خوبی از قدرت عظیم بازدارندگی دفاعی ایران و جبهه مقاومت اطلاع دارند.

,

بارانی القای ترس در جامعه را با هدف کشاندن جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره ارزیابی نمود و تاکید کرد:هدف از مذاکره گرفتن نقاط قوت از ملت ایران است و الا اگر بهانه آنها موضوع هسته ای بود که به گواهی نهاد های معتبر بین المللی جمهوری اسلامی به تمام تعهدات خود در برجام به درستی عمل کرده است لذا هدف آنها در پله اول گرفتن نقاط قوت ملت ایران و بعد نابودی نظام اسلامی است که خود هم وقیحانه گاهی به آن اعتراف می کنند.

,

وی افزود:نابودی جمهوری اسلامی کابوسی است که به لطف الهی هیچگاه تعبیر نخواهد شد و مسئولان و نیروهای مسلح ما بیدار و هوشیار هستند و اگر بر فرض هم بخواهند دست از پا خطا بکنند تیر خلاص را به سمت خودشان شلیک کرده اند و دشمن بداند ایران اسلامی مرکز تربیت شدگان مکتب عاشوراست ؛شعارش هَیْهاتِ مِنّا الذلَّة است و در صورت هرگونه اشتباه پای متجاوزان رابا قدرت قطع خواهیم کرد.

, هَیْهاتِ مِنّا الذلَّة, مِنّا الذلَّة,

خطیب جمعه توکهور و هشتبندی اوضاع داخلی ایالات متحده و خسارت های باقی مانده از جنگ عراق و افغانستان و سوریه را برای آمریکایی ها دشوار ارزیابی کرد و گفت:با این اوضاع وخیم آمریکا توان آغاز جنگ دیگری را ندارد لذا با فشار اقتصادی و ایجاد فضای روانی در القای جنگ میخواهند ملت ایران را از پا دربیاورند و مردم را در مقابل نظام قرار بدهند که قطعا بازهم در این رابطه دچار اشتباه محاسباتی شده اند و هنوز ملت ایران را نشناخته اند.

,

برجام کشتی به گل نشسته است

, برجام کشتی به گل نشسته است,

بارانی افزود: جوانان امروز پرشورتر و بصیر تر از اول انقلاب پای کار هستند و در مواجهه با خباثت دشمن شعار ملت ایران مقاومت است و تجربه چهل ساله این را ثابت کرده که هر چقدر عقب برویم دشمنِ وقیح جلوتر می آید و امتیازات بیشتری می خواهد.

,

وی برجام را کشتی به گل نشسته ارزیابی کرد و گفت:راه اصلاح و رفع مشکلات کشور نگاه به داخل و توجه به ظرفیت های عظیم داخلی بنابرسیاست های اقتصاد مقاومتی است و امیدواریم مسئولان محترم متوجه باشند که نگاه به دست بیگانه جز خواری و ذلت و خسارت چیزی به همراه ندارد.
بارانی در پاسخ به اظهارات ترامپ در رابطه با اجتماعات مردم در روز جمعه نیز گفت: اگر با عقل سالم به دنیا نگاه کنید می بینید که ملت ایران در اجتماعات هفتگی شان در روز جمعه به کوری چشم شما شعارشان مرگ بر آمریکاست و قطعا در این نزاع جدید نیز آنکه شکست می خورد دولت ایالات متحده آمریکاست.

,
,

امام جمعه منطقه توکهور و هشتبندی  ضمن تقدیر از تلاش های مسئولان برای حل مشکل آب شرب روستاها گفت:قطعا مشکلات حل می شوند فقط اراده و همت لازم است که امیدواریم با همین اراده در آینده نزدیک مردم عزیز دیگر مشکل آب نداشته باشند.

,

کسانی که فکر مذاکره دوباره می کنند قصد هلاکت مردم را دارند

, کسانی که فکر مذاکره دوباره می کنند قصد هلاکت مردم را دارند,

حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه رودان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به صلح امام حسن(ع) با معاویه اظهار کرد: اگر شیعیان امام حسن(ع) را تنها نمی گذاشتند این امام بزرگوار مجبور به صلح و مذاکره با معاویه نمی شدند و ما باید از تاریخ درس بگیریم که هیچ وقت ولی زمان خود را تنها نگذاریم.

,

امام جمعه رودان با اشاره به بیانات رهبرانقلاب در دیدار با کارگزاران نظام افزود: معظم له فرمودند گزینه قطعی ملت ایران در برابر دشمنان مقاومت است و اگر در سوریه و عراق و لبنان مقاومت شکل نمی گرفت الآن باید نوکری داعشی ها را می کردند.

,

دُری با اشاره به سخن رهبرانقلاب که فرمودند مذاکره با آمریکا سم است ادامه داد: خصوصیت سم کشنده است اگر کسانی فکر مذاکره دوباره می کنند قصد هلاکت این مردم را دارند.

,

وی با بیان اینکه آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد تصریح کرد: هشت سال بدون هیچ اقداماتی در مقابل تمام دنیا جنگیدیم و از کشور دفاع کردیم الآن خیلی خنده داراست که دشمن بخواهد به ما حمله کند.

,

امام جمعه رودان با اشاره به بیانات رهبرانقلاب در مورد وظیفه دولت در مقابل آمریکا اظهار کرد: الحمدالله هیچ مشکلی جز مشکل اقتصادی نداریم و مسئولان باید بیماری اقتصادی کشور را با اصلاح نظام بانکی درمان کنند.

,

دُری اضافه کرد: مدیر باید در مقابل دشمن شجاع و ناامید نباشد و اگر مسئولی ناامید شد به درد حکومت داری نمی خورد.

,

وی با بیان اینکه مسئولان خودشان اول باید رعایت قانون را بکنند خاطرنشان کرد: مسئولیت هرچه بالاتر باشد وظیفه سنگین تر می شود اگر همه مسئولان به قانون رعایت کنند و سوء استفاده نکنند مردم هم پای کار می آیند و نمونه آن در کمک رسانی به سیل زدگان که باعث همدلی مردم و مسئولان شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه