اخبار داغ

امام‌جمعه اصفهان:

مذاکره برای آب‌وهوای نیست و برای موشک‌هاست

مذاکره برای آب‌وهوای نیست و برای موشک‌هاست
امام‌جمعه اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب با قاطعیت گفتند مذاکره با آمریکایی‌ها سم است، مذاکره برای آب‌وهوای کشور ما نیست و برای موشک‌های ما است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی در سراسر استان اصفهان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

 

,

گزیده خطبه‌های نماز جمعه های استان اصفهان را در زیر می خوانید:

,

 

,

*مذاکره برای آب‌وهوای نیست و برای موشک‌هاست

, *, *, مذاکره برای آب‌وهوای نیست و برای موشک‌هاست,

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه نماز شب آثار زیادی برای انسان دارد و خواندن این نماز در شب‌های ماه رمضان اثرات زیادی دارد، اظهار کرد: شب و روز ماه‌ رمضان فرصت طلایی است، خداوند ماه رمضان را میدان مسابقه برای خلق قرار داده است و امیدواریم‌ از این ماه پرعظمت بهره کافی را ببریم.

, .,

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان گفت: همان‌گونه که مکان در خصوص انسان شهادت می‌دهند، روز‌ها نیز شهادت می‌دهند که انسان در شب و روز ماه رمضان چه اعمالی انجام داده است و فرد روزه باشد اما مانند قبل گناه انجام دهد، فایده‌ای ندارد.

,

وی افزود: به‌جا آوردن روزه ماه رمضان به این معنی قرار گفت انسان در مسیر خدا است و ماه رمضان با سایر ماه‌ها فرق دارد و باید روز‌های انسان در این ماه با بقیه روز‌ها فرق داشته باشد.

, .,

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد تأکید کرد: در موضوع بچه‌دار شدن اشتباه کردیم و به سمت غرب رفتیم، جمعیت جوان کشور در حال کاهش است و خلاف قرآن است که به خاطر ترس از فقر بچه‌دار نشویم.

, .,

وی با بیان اینکه گاهی از مرحله دینی پرت هستیم، اگر کسی بخواهد حرف دینی بزند، صحبت‌هایی را نسبت به وی انجام می‌دهند، تصریح کرد: باید از دادستان بابت دستورالعمل برای جلوگیری از برخی مفاسد اجتماعی مانند مسئله دوچرخه‌سواری زنان، داشتن سگ یا بی‌حجابی تشکر کنم و جالب است که در کشور اسلامی وقتی دستور درست داده شده، نسبت به وی حرف‌های بدی زده شود.

, .,

امام‌جمعه اصفهان اضافه کرد: اگر روز قیامت را قبول دارید بدانید که در آن روز با همان محشور می‌شوید، مرد است اما دادش برای بی‌حجابی بلند است؛ برخی مردان فاسد هستند و برای سوءاستفاده صحبت می‌کنند، اگر انسان باخدا نباشد، اسیر و ذلیل است.

,

وی با اشاره به 12 رمضان روز عقد اخوت بین پیامبر و امیرالمؤمنین، بیان کرد: دوست و برادری مسلمانان با یکدیگر، فلسفه این عقد بود و مسلمانان باید همواره حق برادری را نسبت به همسایه‌ها، هم‌کیشان و خانواده ادا کنیم؛ سفارش به پرداخت صدقه بیشتر در روز عادی در میلاد امام حسن (ع) شده است.

,

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به رفتارهای اخیر ترامپ، گفت: دیوانگی حدی دارد، فکر می‌کنند حضور ناو‌ها در خلیج‌فارس ما را می‌ترساند، این‌ها شوخی نمی‌کنند بلکه ایران را نمی‌شناسند، آن‌ها مؤمن را نمی‌شناسند؛ کسی که دین نداشته باشد، ترسو است مانند افرادی که در کشور سنگ آن‌ها را به سینه می‌زنند.

, .,

وی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب با قاطعیت گفتند مذاکره با آمریکایی‌ها سم است، مذاکره برای آب‌وهوای کشور ما نیست و راجع به موشک‌های ما است.

,

امام‌جمعه اصفهان با بیان اینکه می‌خواهند برد موشک‌ها کم شود تا نتوانیم به آن‌ها ضربه بزنیم، تأکید کرد: ببینید چند احمق پیدا می‌شود اگر این مذاکره را قبول کنیم؛ یکی دیگر موضوع ارزش پیدا کردن ما در سایر کشور‌ها است، حرف ما آزادی، استقلال، صداقت و عمل به تعهد است که کسی نباید با آن مخالف باشد.

, .,

وی در پایان گفت: کشوری که نفوذ نداشته باشد به درد نمی‌خورد، دشمن اگر قدرت پیدا کند دیگر به نزدیکان خودش نیز رحم نمی‌کند.

, .,

*کشور در شرایط کنونی به حرکت انقلابی و احساس مسئولیت نیاز دارد

, *کشور در شرایط کنونی به حرکت انقلابی و احساس مسئولیت نیاز دارد,

حجت الاسلام حسن صفرزاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زاینده رود اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور به تعهد، جدیت، حرکت انقلابی و احساس مسئولیت نیاز دارد.

, .,

وی با بیان اینکه همه این صفات مطرح شده در سایه تقوای الهی محقق می شود، تصریح کرد: در مقابل و در شرایط فعلی بی حالی، بی نشاطی، اشرافی گری و تجملات سمی مهلک برای کشور است.

, .,

امام جمعه زاینده رود با تاکید براینکه برخی از عناصر داخلی دشمن را خیلی بزرگ و خطرناک جلوه می دهند، متذکر شد: آمریکا به دلیل شرایط داخلی، سیاست های غلط خوی وحشی گری اش و بینش غلطی که دارد همه محاسباتش غلط از کار درآمده و بخاطر همین ضعف هاست که هیاهو می کند و این را بدانید که همیشه قدرت کمتر از هیاهوست.

, .,

وی با بیان اینکه گزینه‌ی قطعی ملّت ایران مقاومت در مقابل استکبار است، افزود: منظور از مقاومت برخورد نظامی با آمریکا نیست بلکه برخورد و رویارویی اراده‌ها است و در این رویارویی آمریکا قطعاً شکست خواهد خورد چرا که اراده‌ی ما پشتوانه ای دارد که آن ها فاقد آنند و آن توکّل به خدا و اراده خدایی است.

, .,

خطیب نماز جمعه زاینده رود با توجه به اتفاقات اخیر در دانشگاه تهران تاکید: مسئولان بجای برخورد با ناهنجاری ها، بی لیاقتیشان را به دانشگاه و کف خیابان نکشانند، این برای جمهوری اسلامی بسیار سنگین است که در ماه مبارک رمضان بر علیه یکی از ضروریات دین تجمع کنند و خانم محجبه ای با زبان روزه و تحمل ضرب و شتم جور بی لیاقتی مسؤولین را بکشد و عده ای از آب گل آلود ماهی بگیرند.

, .,

صفرزاده با بیان اینکه ای کاش برای ناکارآمدی بعضی از بخش های دولت بجای توجیه فکر اساسی می کردیم، تصریح کرد: برخی از مسؤولان با تمام اختیاراتی که زمینه مذاکرات داشته و دارند و با اجازه هایی که از مقام معظم رهبری گرفته است از نداشتن اختیارات لازم گله می کنند که جای بسی تامل و البته تاسف است.

, .,

وی افزود: این ادعاها در حالی مطرح می شود که اختیارات دولت آن قدر وسیع است که هر رئیس جمهوری که سر کار می آید یک رویه خاصی را در پیش می گیرد و این دلیل بر وسعت اختیارات دولت است و چه خوب بود این اختیارات وسیع محدود می شد تا پایان کار هر دولت با انبوه چراها و اشکالات روبرو نباشیم.

,

*کنار گذاشتن موشک ها و از بین بردن نظام ایران نتیجه مذاکره با آمریکاست

, *کنار گذاشتن موشک ها و از بین بردن نظام ایران نتیجه مذاکره با آمریکاست,

حجت الاسلام سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته نایین گفت: آنگونه که رهبری انقلاب فرمودند مذاکره با آمریکا سم مهلک است و اکنون هم افکار عمومی در کشور و حتی ضد انقلاب نیز مخالف مذاکره هستند

, ,

امام جمعه نایین گفت: برجام موارد مثبت و  منفی داشت اما تاکنون نتیجه خاصی نداشته است؛ بیانیه شورای عالی امنیت ملی برای خروج از انفعال، اقدام مثبتی بود و اگر مقاومت کنیم پیروزی عاید ما می شود.

, .,

وی افزود: جنگی نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده هاست و به فضل الهی پیروز خواهیم شد؛ مردم ایران از تهدید ها نمی هراسند و عربده آمریکا نشان از ضعف است.

,

حجت الاسلام سجادی اضافه کرد: وقتی ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به هیچ قرارداد بین المللی پایبند نیست و یک سال است که یکطرفه از برجام خارج شده، هیچ آدم عاقلی با چنین فردی مذاکره نمی کند؛ آمریکا می خواهد با فشارهای بی رحمانه اقتصادی ما را تسلیم کند.

, .,

وی افزود: آمریکایی ها به تحریم های نفتی، بانکی و ارزی ایران و همچین ایجاد رعب و ترس در ملت ایران متوسل شدند؛ آمریکا پس از 40 سال شکست در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در مقابل ما وارد مرحله جدیدی شده است.

, .,

امام جمعه نایین با بیان اینکه عربده هایی که امروز رئیس جمهور آمریکا می کشد 40 سال است که از سوی آن کشور تجربه کرده ایم، تصریح کرد: تاکنون ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در مقابل این عربده کشی ها عقب نشینی نکرده اند؛ بنا بر فرمایش رهبری، زیاد شدن عربده کشی آمریکا در فضای مجازی برای ترساندن است و دلیلش هم ترس و عجز آمریکا و ناتوانی او در مقابل ما است.

, .,

وی ادامه داد: راجع به چه چیزی باید با آمریکا مذاکره کینم؟ آمریکا می گوید موشک نسازید، تمام پایگاه های نظامی و نیروهای آمریکایی در منطقه و اسرائیل در تیررس موشکهای ایران قرار دارند؛ می خواهند مذاکره کنند که موشک و داشته های خود را کنار بگذاریم تا آمریکا نظام و انقلاب ما را از بین ببرد این آخر مذاکره با آمریکا است.

, .,

حجت الاسلام سجادی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) گفت: حضرت خدیجه عامل قطعی در نیروبخشی پیامبر اکرم(ص) در توسعه و ترویج دین بود ، باید این بانو را در زندگی سرمشق خود قرار دهیم.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه