اخبار داغ

آیت‌الله شاهچراغی:

وضعیت فرهنگ عفاف و حجاب بسیار نگران‌کننده است/ مردم نمی‌گذارند هنجارشکنی‌ها علیه حجاب ادامه پیدا کند

وضعیت فرهنگ عفاف و حجاب بسیار نگران‌کننده است/ مردم نمی‌گذارند هنجارشکنی‌ها علیه حجاب ادامه پیدا کند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نسبت به وضعیت نامطلوب فرهنگ عفاف و حجاب در کشور ابراز نگرانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان به امامت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در مصلی این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی در بخشی از خطبه‌های این آیین، ضمن یادآوری سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که «مذاکره با آمریکا سم است و هیچ ایرانی باشعوری به دنبال مذاکره با آمریکا نیست» اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند که مقاومت به معنای جنگ نظامی نیست بلکه جنگ، جنگ اراده‌هاست.

,

وی با تأکید بر این که در جنگ اراده‌ها، آمریکا شکست خواهد خورد افزود: آل‌سعود نیز قصد داشت که جنگ یمن را ظرف دو هفته با پیروزی به پایان ببرد اما اکنون 4 سال از مقاومت مردم یمن گذشته است و ملت یمن با دست خالی در برابر دشمن ایستاده‌اند و 40 هزار کودک و جوان و رزمنده و غیررزمنده در این راه فدا شده‌اند.

,

امام جمعه سمنان افزود: یمنی‌ها که مقاومت را با دست خالی آغاز کردند امروز پهباد و موشک دارند و خواب را از چشم دشمنان گرفته‌اند؛ باید به مردم یمن گفت که شما پیروزید و آل‌سعود خواهد رفت همان‌گونه که شاه ایران رفت.

,

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح بر این که وضعیت فرهنگ حجاب و عفاف در کشور بسیار نگران‌کننده است گفت: برخی از بدحجابی عبور کرده‌اند و به بی‌حجابی رسیده‌اند؛ در دانشگاه تهران علیه حجاب تظاهرات می‌کنند؛ این وقاحت و هنجارشکنی است.

,

وی افزود: ملت ایران انقلاب کرده است و نمی‌گذارد این هنجارشکنی‌ها ادامه پیدا کند؛ بی‌حجابی و بدحجابی جرم است و شرع و قانون آن را محکوم می‌کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با انتقاد از کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر در برابر بدحجابی گفت: هم دولت مسئول است و هم مردم؛ تا کی می‌خواهیم به این فرهنگ غلط ادامه بدهیم؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه