اخبار داغ

شهردار قرچک:

ورود آب به رودخانه باقرآباد هیچ مشکلی به وجود نیاورد

ورود آب به رودخانه باقرآباد هیچ مشکلی به وجود نیاورد
شهردار قرچک گفت: سرریز شدن آب سد ماملو و ورود آب به رودخانه باقرآباد هیچ مشکلی برای شهروندان به وجود نیاورده است و باز شدن آب سد ماملو بدون اطلاع و هماهنگی قبلی صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن خرمی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار قرچک آنلاین در خصوص باز شدن آب سد ماملو به رودخانه باقرآباد اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های فروردین‌ماه و جاری شدن آب در رودخانه تمهیدات لازم از قبل اندیشیده شده بود و هیچ‌گونه مشکلی در این خصوص وجود نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین , قرچک آنلاین,

وی گفت: در حال حاضر آب جاری‌شده در رودخانه باقرآباد با دبی ۲ الی ۳ برابر فروردین‌ماه است و نیروهای امدادی شهرداری قرچک تمام‌مسیرهای منتهی به رودخانه را مسدود کرده‌اند.

,

شهردار قرچک بیان کرد: آب جاری‌شده و بازشده از سد ماملو نیمه‌های شب به منطقه باقرآباد رسید که ما از مسؤولان ذی‌ربط در این خصوص گلایه‌مند هستیم که چرا جاری کردن آب سد ماملو بدون اطلاع قبلی صورت گرفته است.

,

شریف افزود: با توجه به سرریز شدن سد ماملو و رهاسازی آب در مسیل رودخانه باقرآباد، شهرداری قرچک به‌صورت آماده‌باش درآمد و این مسیر ایمن‌سازی شد، البته در بارش‌های اخیر در سال جدید این مسیر ایمن‌سازی شده بود و هم‌اکنون نیز برخی مکان‌ها که نیاز بود نیز ایمن‌سازی انجام شد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: بارندگی‌های اخیر خیلی خوب بوده که در یک‌ماهه اخیر دو بار دریچه‌های سد ماملو باز شد، این آب کمک بسیار خوبی به کشاورزان و در انتها به تالاب بند علی‌خان دشت ورامین می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه