اخبار داغ

رئیس اداره جهاد کشاورزی اسدآباد خبر داد؛

۱۴۰ میلیارد تومان براورد خسارت در بخش کشاورزی اسدآباد

۱۴۰ میلیارد تومان براورد خسارت در بخش کشاورزی اسدآباد
رئیس اداره جهاد کشاورزی اسدآباد در خصوص سهم اسدآباد از پرداخت غرامت ناشی از سیل 98 گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان خسارت سیل به بخش کشاورزی براورد شده است که مشخص نیست مبلغ اعلام شده از سوی ما برای جبران جبران خسارت به کشاورزان به صورت کامل پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، هفته گذشته هیأت وزیران به پیشنهاد وزارت کشور، با اختصاص مبلغ ۲۶ هزار و ۹۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال به صورت هزینه‌ای برای جبران خسارت بخش‌های کشاورزی خسارت‌دیده ناشی از سیل سال ۱۳۹۸ در استان‌های کشور موافقت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

استان همدان و به تبع شهرستان اسدآباد از استان و شهرستان هایی است که بارش های سنگین و سیلاب خسارت زیادی را به بخش های مختلف کشاورزی وارد کرد.

,

رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار نافع؛ در این زمینه گفت: بیش از 140 میلیارد تومان خسارت به بخش های مختلف کشاورزی اسدآباد وارد شده است که این میزان را ما به استان اعلام کرده ایم.

,

سقراط بیرنگ افزود: بخشهای خسارت دیده ناشی از سیلاب شامل باغات، زارعت، دامی، طیور، راههای بین مزارع، چاههای کشاورزی است.

,

وی افزود: از وزارت کشاورزی سامانه سجاد طراحی شده است که نام افرادی که دچار خسارت شده اند، در این سامانه ثبت و در نهایت پرونده ای تشکیل شود و در نهایت در استانداری برای تأمین خسارت انها ثبت شود.

,

رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد افزود: شماره حسابی از سوی کشاورزان و دامداران خسارت دیده  دریات شده که به حساب آنها واریز شود.

,

وی افزود: اگرچه هنوز مبلغی اعلام نشده و قطعا" استان همدان جزء چهارمین استان خسارت دیده ناشی از سیل است که در اولویتها قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه