اخبار داغ

زیر ساخت های عمرانی شهر آبدان شتاب بیشتری گرفته است

زیر ساخت های عمرانی شهر آبدان شتاب بیشتری گرفته است
شهردار آبدان گفت :شهرداری آبدان با همراهی شورای اسلامی آبدان تلاش دارد درسال ۹۸پروژه هایی خوبی را اجرایی کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی تفظیلی نیا شهردار آیدان در گفتگو با سپاس اظهار داشت: کارهای مثبتی با تلاش کارکنان شهرداری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر در سال قبل صورت گرفته است که میتوان به پرداخت مطالبات بیمه تامین اجتماعی کارکنان شهرداری و همچنین مالیات باقی مانده از سال های قبل نام برد ودر سال قبل پیاده رو سازی بلوار امام خمینی ره ،زیر سازی آسفالت معابر کوچه ها صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

وی ادامه داد: روشنایی بلوار کشاورز ،بهسازی گلزار شهدای گمنام ،تکمیل میدان جنوبی ،احداث خیابان شهید حججی وتکمیل دیوار حفاظتی مسیل های سطح شهر از جمله فعالیت هایی بود که درسال قبل انجام گرفت.

,

شهردار آیدان بیان کرد: قسمتی از پروژه های شهرداری مطالباتی هستند و قسمتی هم جدید هستند که انشالله پس از تایید درکمیته برنامه ریزی شهرستان به اطلاع مردم ولایت مدار آبدان خواهیم رساند.

,

وی اضافه کرد: تکمیل بوستان شهری ،زیر سازی کوچه ها و معابر ،تکمیل پارک گلدانو ،پیاده روسازی وسالن اجتماعات شهرداری از جمله پروژه هایی است که میتوان به آن اشاره کرد و جا دارد از فرماندار شهرستان و مدیران کل دفتر فنی و دفتر شهری شوراهای استانداری نیز بابت همراهی وهمیاری تشکر نمایم.

,

تفضیلی بندی در خصوص الویت بندی در اجرای پروژه های سال 98 افزود: اولویت شهرداری زیر سازی و آسفالت معابروپیاده رو سازی وتکمیل پروژه های نیمه تمام است.

,

وی اظهار داشت: درسال جاری درنظر داریم با نصب المان های ارزان قیمت و با جلوه های بصری تغییر وتحولی درمبلمان شهری ایجاد کنیم البته نقش مشارکت شهروندان از جمله درپیشنهاد ات و انتقادات سازنده میتواند ما را دراین هدف بسیار بزرگ همراهی کند و اعضای شورای اسلامی نیز درجلسه اخیر متفق القول بر تغییر درمبلمان شهری بخصوص بلوار اصلی شهر تاکید نموده اند.

,

شهردار آبدان در پاسخ به این سوال که  برنامه شهرداری برای توسعه فضای سبز این شهری چیست بیان کرد:  شهرداری آبدان از چندین سال قبل با مشکل شوری آب چاه موجود وکمبود آب مواجه گردیده است و انشالله با رفع این مشکلات درسال جاری گام های موثری در حوزه فضای سبز برداشته خواهد شد و کار مثبتی که در حوزه فضای سبز صورت گرفته شناسایی گونه های گیاهی با شرایط و اقلیم منطقه بود که انشالله پس از تکمیل پروژه کف سازی بلوار کشاورز درخصوص فضای سبز و کاشت گونه های درختی همت بیشتری خواهیم نمود.

,

وی افزود: در حوزه فرهنگی نیز انشالله با کمک و همکاری و همیاری اعضای شورای اسلامی شهر ،هیئت ها وکانون های مساجد ،سمن ها و گروه های مردم نهاد ،کارکنان شهرداری و از همه مهمتر مشارکت عمومی جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های فرهنگی و فرهنگ عمومی تلاش خواهیم نمود.

,

مصطفی تفضیلی اشره کرد: تجهیز و بروز رسانی و استاندارد سازی تجهیزات پارک ها در دستور کار قرار گرفته است ،نصب وسایل استاندارد از پارک انقلاب شروع شده و پارک های دیگر و وسایل آن نیز به زودی تجهیز و ترمیم خواهد شد.

,

وی در خصوص آسفالت کوچه ها و معابر شهر آیدان اظهار داشت: سعی ما براین است که تا دو سال آینده هیچ کوچه و خیابانی بدون آسفالت نماند و بعداز آن ترمیم و روکش آسفالت معابر قدیمی بپردازیم، البته دغدغه شهرداری دربعضی از محله ها عدم همکاری وجود دارد.

,

شهردار آبدان در خصوص طرح های بلند و کوتاه مدت شهرداری اظهار داشت: اجرای کمربند ۳۰متری در بالای شهر ،سالن چند منظوره شورا شهرداری، پارک سبز گلدانو ،طرح تجاری سازی بعضی از نقاط شهر و راه اندازی کارگاه وکارخانه تولید وسایل مختص به شهرداری ها از جمله برنامه های بلند مدت این شهرداری میباشد که انشالله با همت و تلاش اعضای شورا و مشارکت مردم ولایت مدار آبدان اجرایی گردد وما در راستای نظم و انضباط شهری و فرهنگ سازی استفاده صحیح از تاسیسات شهری وبا نصب بنر و بروشور و برگزاری دوره های آموزشی و جمع آوری عوارض پسماند و سطح شهر از منازل واماکن از برنامه های کوتاه مدت شهری میباشد.

,

وی در پایان بیان کرد:  اول از هر چیز از همه اصحاب رسانه تشکر میکنم که الحق و الانصاف در این مدت همیار و همراه ما بودند، از مردم ولایت مدار و دوست داشتی شهر آبدان تشکر میکنم و انتظار داریم همه مردم با انتقاد سازنده خود ما راهمراهی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه