اخبار داغ

عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس:

حل مشکلات معیشتی مردم نیازمند کار جهادی ویژه ای است/قانون اصلاح نظام بانکی در دستور کار مجلس

حل مشکلات معیشتی مردم نیازمند کار جهادی ویژه ای است/قانون اصلاح نظام بانکی در دستور کار مجلس
عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس گفت: قانون اصلاح نظام بانکی در دستور کار مجلس است و هنوز نوبت طرح آن نرسیده است و امیدواریم با تصویب آن تحولی در نظام بانکی کشور صورت بگیرد و به تبع آن واحد های تولیدی ما رونق بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار  راه آرمان؛ اظهار کرد: اولویت اول ما باید معیشت مردم باشد چرا که مردم در سختی به سر می برند لذا باید برای این مسئله یک کار جهادی و تلاش ویژه ای کرد تا مردم آن را لمس کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

عضو کمیسون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: مجلس باید قوانینی را تصویب کند و الزاماتی را برای نهادها و سازمان ها در خصوص تسهیل رونق تولید در نظر بگیرد مثلا بگوید وزارت صنعت،معدن و تجارت موظف است در خصوص درخواست ایجاد یک کارگاه تولیدی خود وزارت دنبال مجوز ها برود نه اینکه شخص را به دنبال این کار بدوانیم.

,

حسینی کیا با بیان اینکه منابع بانکی ما باید به سمت تولید و اشتغال سوق داده شود، عنوان کرد: ساختار بانکی ما با این وضعیت فعلی نمی تواند مشکل ما را حل کند و باید برای این مسئله یک چاره اندیشی جدی شود چرا که با این نرخ های بالا واحدهای تولیدی فلج می شوند.

,

وی بیان کرد: قانون اصلاح نظام بانکی در دستور کار مجلس است و هنوز نوبت طرح آن نرسیده است و امیدواریم با تصویب آن تحولی در نظام بانکی کشور صورت بگیرد و به تبع آن واحد های تولیدی ما رونق بگیرند.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد:  ساختار فرهنگی مردم نیز تاثیر بسزایی در رونق تولید دارد و اگر مردم کالای ایرانی با کیفیت بالا و دارای عرصه رقابت پذیری بالا بخرند تولید ما جان می گیرد.

,

حسینی کیا با اشاره به اینکه وزارت صنعت و معدن باید روی کیفیت کالاها نظارت داشته باشد، مطرح کرد: وزارت صنعت و معدن نباید اجازه دهد کالای ایرانی غیر کیفی تولید شود چرا که این مسئله ظلم به مملکت است و جنس غیر کیفی آبروی کالای ایرانی را می برد.

,

وی افزود: لذا باید یک استانداردهایی برای تولید کالاها در نظر گرفته شود و واحدهایی که نمی توانند در حد این استاندارد ها تولید کالا داشته باشند در جهت ارتقاء به آن ها کمک کنیم نه اینکه آن ها را تعطیل کنیم مثلا یک بازه زمانی به همراه یک وام به آن ها بدهیم و از آن واحد، بخواهیم کیفیت کالای خود را بالاببرد.

,

این نماینده مجلس در خصوص به کارگیری نیروی کارآمد و متخصص در مشاغل عنوان کرد: ما باید به جوان ها میدان دهیم و همانطوری که همین جوان ها دیروز جنگ را اداره کردند امروز این توانایی را دارند که در عرصه اقتصادی گل بکارند و گام بلندی را در جهت رشد کشور بردارند.

,

حسینی کیا در ادامه تشریح کرد: بنابراین باید به جوان های متخصص اعتماد کرد و این کار با حرف و شعار عملیاتی نمی شود لذا باید عرصه را برای حضور آن ها خالی بگذاریم تا شاهد یک کار جهادی باشیم.

,

وی در خصوص این بخش از صحبت های مقام معظم رهبری مبنی بر نهراسیدن از تهدیدهای پوشالی آمریکا گفت: طبق صحبت های مقام معظم رهبری هیاهوی امروز آمریکایی ها پوشالی است و جنگ رخ نخواهد داد و ایران جزو امن ترین کشورهای منطقه است.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: آمریکا به مثابه یک هیولایی است که پوکی استخوان و مشکلات درونی او را از پای درآورده است و فقط داد و قال می کند بنابراین مردم از این قیل و قال ها نترسند چرا که آن ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

,

حسینی کیا در پایان بیان کرد: مردم نباید با جنجال ها و تبلیغات دشمن دچار اضطراب شوند بلکه باید مراقبت کنند و در دام توطئه های دشمن نیفتند به ویژه این تبلیغات اقتصادی که چیزی جز ایجاد تشویش های روانی در بین مردم نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه