اخبار داغ

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران:

مشکل تامین چوب و تعرفه‌های گمرکی واردات باید رفع شود

مشکل تامین چوب و تعرفه‌های گمرکی واردات باید رفع شود
مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: مشکلات تامین چوب به ویژه برداشت درختان شکسسته و افتاده و تعرفه های گمرکی واردات چوب برای رفع موانع تولید باید حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی حسین پور صبح امروز در بازدید عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت طرح و توسعه آینده پویا از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام رونق تولید ابراز امیدواری کرد مشکلات و موانع پیش روی تولید در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران مرتفع شود.

وی با اشاره به مشکلات تامین چوب بخصوص مشکلات برداشت درختان شکسسته و افتاده و تعرفه های گمرکی واردات چوب افزود در صورتی که مشکلات تامین چوب این شرکت مرتفع گردد توانایی تامین بیش ار 10 درصد کاغذ مورد نیاز کشور را داریم.

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران ضمن تمجید از فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال مبنی بر رونق تولید افزود : باید با کار تیمی ، اتحاد و همدلی و مسئولیت پذیری در راستای پیشرفت و گسترش شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تلاش نمود .

این مسئول رونق تولید را بعنوان یکی از نشانه های رشد اقتصادی با اهمیت دانست و افزود : تولید همواره نقش مهمی در تقویت اقتصاد کشور ایفا نموده و انتخاب هوشمندانه رونق تولید بعنوان شعار امسال از سوی رهبر معظم انقلاب نشان از ضرورت عزم ملی و همه جانبه برای حمایت از صنایع تولیدی دارد .

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران تداوم تولید و توجه به نیاز های داخلی را بسیار با اهمیت خواند و افزود میبایست از تمام امکانات برای حفظ و بقای این مجموعه صنعتی بهره برد .

در ادامه این نشست یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به رهنمود های مقام معظم رهبری در خصوص توجه به تولید و صنعت و استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده تاکید کرد: سرمایه اصلی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نیروهای کار متخصص و آزموده ای است که این شرکت با کمک آن ها در شرایط جنگ اقتصادی سرپا مانده است.

وی افزود: در شرایط موجود وظیفه اصلی ما حفظ اشتغال در کنار تولید مشاغل جدید است.

یوسف نژاد ضمن تاکید بر عزم مسئولین محلی در حمایت از این شرکت ابراز امیدواری کرد شاهد پیشرفت و شکوفایی این مجموعه باشیم.

در بخش دیگری از این جلسه بقایی مدیر عامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا ضمن اشاره به تاکید چند ساله مقام معظم رهبری بر بحث اقتصاد مقاومتی ، تولید و حمایت از کالای داخلی افزود: در حمایت از تولید داخلی همه باید تلاش کنند و از عزم جدی و هدف گذاری مجموعه تحت مسئولیت خود بر حرکت در جهت رفع دغدغه های رهبری در این خصوص خبر داد.

وی با اشاره به شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان یکی از مهمترین اولویت های کاری مجموعه آینده پویا ابراز امیدواری کرد با کمک و حمایت مسئولین و کارکنان این مجموعه ، چوب و کاغذ مازندران به افتخار و الگوی صنعت کشور بدل شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه