اخبار داغ

وعده سر خرمن وزارت ورزش به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی

وعده سر خرمن وزارت ورزش به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی
ظاهرا دیگر خبری از اعطای سکه به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی نیست و وزارت ورزش به ورزشکاران وعده داده به جای هرسکه حواله‌های 2.8 میلیون تومانی بدهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، «مدال‌ـنقدـجوایزـ‌نسیه» هشتگی بود که در حمایت از ورزشکاران و مدال‌آوران بازی‌های آسیایی در فضای مجازی طی یک ماه اخیر و بعد از اعلام عدم دریافت جوایز توسط این ورزشکاران به راه انداخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وزارت ورزش که از پس هزینه‌های سرسام‌آور رشته‌های پرطمطراقی همچون فوتبال به خوبی برمی‌آید این بار از در کمبود بودجه با مدال آوران بازی‌های آسیایی وارد شده بود و هنوز بعد از گذشت یکسال جوایز وعده داده شده را نقد نکرده است و حتی به جای سکه قرار بود به آنها حواله‌هایی با ارزش بسیار پایین‌تر به آنها بدهد!

,

با پیگیری‌های ورزشکاران و تجمع آنها مقابل وزارت ورزش و جوانان ظاهرا به آنها وعده‌هایی داده‌اند اما باز هم آنها را راضی نکرده‌اند.

,

آزاده صیدی، عضو تیم ملی کبدی بانوان در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: دیدار وعده داده شده چند نماینده ورزشی با وزیر هم نتیجه نداد و باز هم وعده دادند که تا 10 روز آینده تکلیف مشخص خواهد شد.

,

وی افزود: آن گونه که از صحبت های مسئولان در جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته برمی آید سخنی از اعطای سکه در کار نیست بلکه می خواهند به جای آن حواله های 2 میلیون و 800 هزار تا سه میلیون تومان پرداخت کنند.

,

این عضو تیم ملی با بیان اینکه مطالبات ورزشکاران از طریق فدراسیون ها پرداخت خواهد شد، گفت: بخشی از این مطالبه ها به حساب فدراسیون ها واریز شده و بخشی نیز قرار است پس از تامین مالی واریز شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه