اخبار داغ

شاهدیه:

همنوازی ناکوک مسئولان یزد و خوش رقصی پشه‌های شاهدیه!

همنوازی ناکوک مسئولان یزد و خوش رقصی پشه‌های شاهدیه!
رییس شورای شهر شاهدیه گفت: آنچه مشخص است مسئولان به دنبال راهکار قطعی و اساسی برای مشکلات زیست محیطی شاهدیه نیستند و به حرف کارشناسی توجهی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش نقل از یزدرسا، رئیس شورای شهر شاهدیه در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار داشت: معضل پشه ها و مشکلات زیست محیطی محدود به یکی و دو سال اخیر نیست و این معضل از سالیان گذشته گربیان گیر مردم شاهدیه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا, یزدرسا,

علی میرجلیلی، افزود: هم شورای شهر دوره قبل و هم شورای شهر فعلی بارها و بارها این موضوع را مکتوب و شفاهی به مسئولان استان اعلام و معضلات زیست محیطی این منطقه را گوشزد کرده اند؛ جلساتی با این موضوع هم برگزار شده اما به نتیجه نرسیده است.

, ,

وی ادامه داد: مسئولان جلسات متعدد بی نتیجه ای برگزار کرده و فقط توپ را به زمین هم می اندازند؛ بارها این موضوع را رسانه ای کردیم ولی راه به جایی نبرده است.

, ,

میرجلیلی تاکید کرد: سمپاشی به عنوان یک راهکار موقتی سال گذشته انجام گرفت ولی سمپاشی مانند یک مسکن است که برای مدت کوتاهی مشکل را کاهش می دهد و باید راهکار اساسی برای آن اندیشیده شود.

, ,

رئیس شورای شهر شاهدیه، افزود:  بهترین راهکار این است که 20 کیلومتر کانال حفر شود و آب فاضلاب شهر یزد از این منطقه بوسیله لوله، مستقیم به 20 کیلومتر پایین تر منتقل شود؛ نه اینکه ما برکه ای ایجاد کنیم و باعث راکد شدن آب و آلودگی محیط زیست شویم.

, ,

وی اذعان داشت: آنچه مشخص است مسئولان به دنبال راهکار قطعی و اساسی برای این منطقه نیستند و به حرف کارشناسی توجهی ندارند.

, ,

انتهای پیام/م*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه