اخبار داغ

آیت الله علما:

کرمانشاه دارای ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی بالایی است

کرمانشاه دارای ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی بالایی است
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش گردشگری، میراث فرهنگی و همچنین در صنایع دستی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، آیت الله مصطفی علما ظهر امروز شنبه در نشست با مدیرکل و دیگر مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان که به مناسبت هفته میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای آثار باستانی و تاریخی بسیاری است که به خوبی از این ظرفیت‌ها تاکنون استفاده نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: همچنین این استان دارای ظرفیت‌های گردشگری طبیعی فراوان و زیبایی است که می‌توان به غار قوری قلعه اشاره داشت که یکی از زیباترین غارهای جهان است اما تاکنون اقدام مناسبی برای توسعه و مناسب سازی آن انجام نشده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه بیان داشت: صنایع دستی کرمانشاه از دیر باز مطرح بوده است و صنایعی همچون گلیم هرسین جزو ظرفیت‌های این صنعت در استان می‌باشد که باید با ابتکار و سلیقه و توجه به نیاز و خواست بازار بتوان رونق دوباره ای به این صنعت در کرمانشاه داد.

,

وی تصریح کرد: این سازمان باید در درآمد زایی برای استان پر تلاش باشد و در عین حال همواره مراقب باشد که فرهنگ زیبای ایرانی و اسلامی در مسائل مختلف گردشگری خدشه دار نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه