اخبار داغ

بازار بورس هم‌چنان سبزپوش است

بازار بورس هم‌چنان سبزپوش است
شاخص کل بورس اوراق بهادار در جریان معاملات امروز 1732 واحد افزایش یافت و به 212 هزار و 750 واحد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، ارزش بازار امروز در بورس اوراق بهادار تهران ۸۱۵ هزار میلیارد تومان بود و معامله گران بورس اوراق بهادار تهران بیش از ۳.۸ میلیارد برگه بهادار سهام و حق تقدم در قالب ۲۸۲ هزار نوبت معامله و به ارزش ۱۱۱۲ میلیارد تومان دادوستد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

امروز شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی ۴۹۶ واحد رشد کرده و به رقم ۶۱ هزار و یک واحد رسید و شاخص قیمت با معیار هم وزن با ۷۰۲ واحد افزایش به رقم ۳۲ هزار و ۴۵۱ واحد رسید.

,

نمادهای تاثیرگذار در شاخص بورس

, نمادهای تاثیرگذار در شاخص بورس,

امروز نمادهای اخابر، وبملت، کچاد، وامید، رانفور، همگی در تقویت شاخص بورس اثرگذار بودند و نمادهای فولاد، فملی، در کاهش شاخص بورس بیشترین اثر را داشتند و نمادهای پربیننده بورسی امروز م به بانک تجارت، بانک ملت، سایپا، ایران خودرو، فولاد مبارکه، گروه مپنا و پارس خودرو تعلق داشت.

,

در گروه خودرو معاملات متعادل دنبال می‌شد. “خساپا” با کاهش کم قیمت و “خودرو” با کمی افزایش قیمت مورد معامله قرار گرفتند تا دو نماد اصلی این گروه امروز را در مدار مثبت کامل سپری نکنند. در مقابل سهم‌های کوچک‌تر این گروه که برای قطعه‌سازها است با افزایش تقاضا در مدار مثبت معامله شدند.

,

بانکی‌ها نیز معاملات متعادل را نشان می‌دادند. “وپاسار”، “دی”، “وپارس” سه سهمی بودند که با افزایش قیمت در نزدیکی سقف روزانه با صف خرید همراه شدند.

,

گروه‌های بیمه، حمل و نقل، انبوه‌سازی، رایانه و مخابرات، بخش اعظمی از واسطه‌گری‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها از جمله مهم‌ترین تقاضاها در بازار روز جاری بودند.

,

رشد صعودی بازار فرابورس

, رشد صعودی بازار فرابورس,

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۹.۹۲ واحدی به پله ۲ هزار و ۵۹۳ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۹۴۵ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۱۹ میلیون سهم طی ۲۵ هزار نوبت معاملاتی است.

,

 

,

 

,

شرکت‌های پتروشیمی در صف عرضه بازار فیزیکی بورس انرژی

, شرکت‌های پتروشیمی در صف عرضه بازار فیزیکی بورس انرژی,

رینگ داخلی بازار فیزیکی این بورس، امروز (شنبه، 28 اردیبهشت‌ماه) شاهد عرضه کالاهای گاز مایع صنعتی، گاز بوتان صنعتی و هگزان پتروشیمی بندر امام، نیتروژن مایع پتروشیمی مبین، آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز و برش سنگین شرکت پتروشیمی شازند است.

,

روز چهارشنبه (25 اردیبهشت‌ماه) کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس، آیزوریسایکل، بلندینگ نفتا حلال 410 و حلال 404 پالایش نفت شیراز و متانول پتروشیمی فن‌آوران در رینگ داخلی بازار فیزیکی عرضه شدند.

,

طی این روز، بیش از 16.776 تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 747 میلیارد و 56 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه