اخبار داغ

مدیر شرکت مخابرات منطقه سمنان در نشست خبری مطرح کرد؛

ضریب نفوذ 123درصدی تلفن همراه در استان سمنان/ سرقت، تجهیزات مخابراتی استان سمنان را تهدید می کند

ضریب نفوذ 123درصدی تلفن همراه در استان سمنان/ سرقت، تجهیزات مخابراتی استان سمنان را تهدید می کند
مدیر شرکت مخابرات منطقه سمنان گفت: تورم و گرانی های اخیر بر سرقت تجهیزات مخابراتی نیز بی تاثیر نبوده و سایت های BTS مورد تهدید هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، مجید دارائی مدیر شرکت مخابرات منطقه سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان سمنان به مناسبت روز جهانی مخابرات و ارتباطات گفت: مخابرات استان سمنان در سه حوزه تلفن ثابت، همراه و اینترنت ارائه خدمات می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

دارایی با بیان اینکه واگذاری تلفن ثابت در سمنا به روز است اطهار کرد: در حال حاضر 352 هزار پورت تلفن ثابت نصب شده در استان وجود دارد و بعبارتی فیش مانده وجود ندارد.

,

وی در ادامه گفت: به طور میانگین در هر واحد دو تلفن ثابت وجود دارد ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان 48/5 درصد بوده که استان سمنان از این جهت در سطح کشور در رتبه چهارم قرار دارد.

,

تامین زیرساخت ها، لازمه تحقق مهاجرت معکوس

, تامین زیرساخت ها، لازمه تحقق مهاجرت معکوس,

مدیر شرکت مخابرات منطقه سمنان با تاکید بر توسعه زیرساخت ارتباطات در روستاها گفت: مهاجرت معکوس از شهر به روستا نیازمند توسعه زیرساختی است و در حال حاضر 99 درصد جمعیت روستاها از پوشش ارتباطی برخوردارند.

,

دارایی با بیان اینکه از 592 روستای استان سمنان، 480 روستا دارای زیرساخت ارتباطی هستند عنوان کرد: از 294 روستای بالای 20 خانوار، بیش از 280 روستا دارای تلفن ثابت در منزل هستند.

,

5 تلفن همراه به ازای هر 4 نفر در استان سمنان

, 5 تلفن همراه به ازای هر 4 نفر در استان سمنان,

وی از وجود 900 هزار سیم کارت فعال و غیرفعال در استان سمنان خبر داد و افزود: در حال حاضر به ازای هر 4 نفر، 5 تلفن همراه وچود دارد و ضریب نفوذ تلفن همراه در استان را به ا23 درصد رسانده و استان سمنان از این حیث در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

,

مدیر شرکت مخابرات منطقه سمنان با اشاره به وضعیت پوشش تلفن همراه در مسیرها و جاده ها استان سمنان گفت: 959کیلومتر مسیرهای اصلی، 502 کیلومتر مسیرهای فرعی و 829 کیلومتر از خطوط ریلی استان تحت پوشش تلفن همراه وجود دارد.

,

دارایی پوشش تلفن همراه در روستاهای استان سمنان را بیضش از 92درصد عنوان کرد و گفت: 358 روستاهای استان دارای پوشش تلفن همراه هستند و در 255 روستای بابلای 20 خانوار پوشش تلفن همراه جود دارد که شامل 87 درصد این جمعیت می شود.

,

وی همچنین یاداوار شد: تمامی شهرهای استان سمنان تحت پوشش اینترنت همراه نسل سوم و چهارم قرار دارند.

,

مدیر شرکت مخابرات منطقه سمنان با اشاره به خدمات اینترنت ADSL در مخابرات استان سمنان گفت: در 197 روستا از 294 روستای بالای 20 خانوار استان، اینترنت مخابرات وجود دارد و رویکرد ما، توسعه متوازن در مناطق مختلف استان است.

,

فیبرنوری، زمینه ای برای اینترنت اشیا و هوشمندسازی

, فیبرنوری، زمینه ای برای اینترنت اشیا و هوشمندسازی,

دارائی از اینترنت اشیا و هوشمندسازی بعنوان یکی از تحولات مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات یاد کرد و گفت: این موضوع نیاز به بسترسازی و تامین زیرساخت ها دارد و شبکه های مسی ظرفیت و کشش لازم را ندارد که به دنبال این موضوع طرح شبکه فیبر نوری مطرح و در حال اجراست.

,

وی اضافه کرد: در حال حاضر برای 37 هزار مشترک در استان سمنان برای تکنولژی تانوما یا فیبر نوری ظزفیت سازی شده است که در حال حاضر 2هزار و 450 نفر از این ظرفیت بهره مند شده اند.

,

تورم و گرانی بر سرقت تجهیزات مخابراتی اثر گذاشته است

, تورم و گرانی بر سرقت تجهیزات مخابراتی اثر گذاشته است,

مدیر شرکت مخابرات منطقه سمنان از خسارت 13 میلیارد ریالی تاسیسات مخابراتی استان در سیل های ابتدای سال خبر داد و اظهار کرد: با بارش ها و بحران های طبیعی که ابتدای سال رخ داد حدود 13 میلیارد ریال به شبکه های ارتباطی خسارت وارد شد و با تلاش عوامل مخابرات استان در سریع ترین زمان ممکن مشکلات بوجود آمده رفع شد.

,

دارایی همچنین سرقت سیم ها و تجهیزات مخابراتی را یکی از معضلات شرکت مخابرات استان برشمرد و گفت: تورم و گرانی های اخیر بر سرقت تجهیزات مخابراتی نیز بی تاثیر نبوده و سایت های BTS  مورد تهدید هستند که با همکاری نیروی انتظامی به دنبال تامین امنیت این تجهیزات هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه