اخبار داغ

مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین؛

کشف بیش از ۱۶هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲ کشته در حوادث رانندگی

کشف بیش از ۱۶هزار لیتر سوخت قاچاق و ۲ کشته در حوادث رانندگی
رئیس پلیس راه استان از فوت ۲ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  صبح قزوین؛ مهمترین اخبار انتظامی استان قزوین را در این خبر می‌خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

کشف35 راس دام فاقد مجوز در بوئین زهرا

, کشف35 راس دام فاقد مجوز در بوئین زهرا,

سرهنگ حسین علیان نزادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران بخش انتظامی "شال" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون "خاور "حامل دام مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

,

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده توسط ماموران مشخص شد کامیون فاقدمجوز حمل بوده و در بازرسی از خودرو تعداد 35 راس دام (گوسفند) کشف و  یک نفر در این خصوص دستگیر و محموله دام توقیفی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.

,

فرمانده انتظامی "بوئین زهرا" در پایان تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی دام مکشوفه را 800 میلیون ریال برآورد کردند.

,

2 کشته در حوادث رانندگی در قزوین

, 2 کشته در حوادث رانندگی در قزوین,

سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی در آزادراه " قزوین- رشت " بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

,

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودوری "پراید" بنا به عللی واژگون که در اثر این واژگونی متاسفانه سرنشین 6 ساله خودرو بر اثر شدت ضربه در دم فوت شد.

,

وی افزود: در حادثه ای دیگر نیز در مسیر "دانسفهان به آوج" به وقوع پیوست یک دستگاه خودروی "وانت پیکان" واژگون و راننده آن به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

,

بیگلری تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این 2 حادثه را عدم توجه به جلو رانندگان هر 2 وسیله نقلیه اعلام کردند.

,

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان به رانندگان توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری و پس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

,

کشف بیش از 16 هزار لیتر سوخت قاچاق 

, کشف بیش از 16 هزار لیتر سوخت قاچاق ,

سرهنگ "منصور خدایی " در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ابراز کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران و کسب خبر ار  منابع مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یکی از روستاهای این شهرستان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

,

فرمانده انتظامی شهرستان اوج افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و حضور در محل ، در بازرسی از محل دپوی 16 هزار و 300لیتر "نفت سفید" که به صورت غیرمجاز دپو شده بود کشف شد.

,

وی با بیان این که ارزش تقریبی سوخت کشف شده 390 میلیون ریال از سوی کارشناسان برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد.

,

منصور خدایی در پایان اضافه کرد: سوخت قاچاق کشف شده تحویل شرکت نفت و متهم پس از تشکیل پرونده به اداره تعزیرات استان معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه