اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

سند 2030 به صورت نقطه ای و نفوذی در حال اجرا است/ باید انقلاب صنعتی نسل چهارم را با فرهنگ دینی و اسلامی مان همراه کنیم

سند 2030 به صورت نقطه ای و نفوذی در حال اجرا است/ باید انقلاب صنعتی نسل چهارم را با فرهنگ دینی و اسلامی مان همراه کنیم
صبح امروز محمد مهدی زاهدی، نماینده ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه ی مطالبه گری قرارگاه شهید احمدی روشن که در دانشگاه آزاد برگزار شد به سوالات دانشجویان پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان؛ صبح امروز محمد مهدی زاهدی، نماینده ی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه ی مطالبه گری قرارگاه شهید احمدی روشن که در دانشگاه آزاد برگزار شد به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دانشجو-مسئولین و یا نمایندگان مجلس چه مطالبه ای از دانشجویان دارند؟

, دانشجو-مسئولین و یا نمایندگان مجلس چه مطالبه ای از دانشجویان دارند؟,

مسئولین یا نمایندگان مطالبه ای از نسل جوان به معنای مطالبه گری نداریم اما انتظاراتی داریم از جمله آن که جریان دانشجویی نسبت به علم آموزی توام با مهارت تلاش کند.

,

همچنین در جهت پیاده شدن اهداف انقلاب و نظام در صحنه باشید و هیچ گاه ناامید و دلسرد نشوید وهمیشه حرکت پیش رونده داشته باشید. انتظار داریم که مطالعاتتان عمیق و تحلیلی باشد تا اگر جایی بخواهید از انقلاب، نظام و باورهای دینی دفاع کنید بر موضوع مسلط باشید نه انکه شعاری عمل کنید.

,

دانشجو- در حال حاضر کارخانه روغن نباتی گلنار در چه وضعیتی است و برای حل مشکل این کارخانه چه اقداماتی انجام داده اید؟

, دانشجو- در حال حاضر کارخانه روغن نباتی گلنار در چه وضعیتی است و برای حل مشکل این کارخانه چه اقداماتی انجام داده اید؟,

مشکل اصلی کارخانه ی گلنار  مواد اولیه است، این کارخانه با مشکل کمبود نقدینگی و توم کارگر روبرو است.کارخانه ی گلنار برای خرید مواد اولیه باید پول نقد دهد در حالیکه پول ندارد، سال گذشته توانستیم با تشکیل شورای رونق تولید متشکل از وزارت جهاد، صنایع و مدیران برخی از بانک ها کارخانه را از ورشکستگی نجات دهیم اما متاسفانه همچنان مشکل کمبود نقدینگی این کارخانه پا برجا است.

,

دانشجو-نسبت به طرح شفافیت آراء نمایندگان موافقید یا مخالف؟

, دانشجو-نسبت به طرح شفافیت آراء نمایندگان موافقید یا مخالف؟,

زاهدی- از جمله کسانی هستم که موضع ام بسیار شفاف بوده است، من و تعدادی دیگر از نمایندگان همواره جزو مدافعین پیشرو بوده و هستیم و از شفافیت آراء همواره دفاع کرده ایم، در خصوص شفافیت آرا در fatf  باید بدانیم که هر کس چه کاره است؟

,

دانشجو- در هفته گذشته با دیدن دکتر حمزه نژاد پیشانی او را بوسیدید، موضع شما نسبت به دکتر حمزه نژاد چیست؟

, دانشجو- در هفته گذشته با دیدن دکتر حمزه نژاد پیشانی او را بوسیدید، موضع شما نسبت به دکتر حمزه نژاد چیست؟,

وقتی دو برادر مسلمان به هم می رسند مصافحه می دهند، این موضوع بسیار عادی است.

,

 دانشجو- در خصوص اتفاقات اخیر که در مدارس افتاده است چه اقداماتی انجام داده اید؟

,  دانشجو- در خصوص اتفاقات اخیر که در مدارس افتاده است چه اقداماتی انجام داده اید؟,

اجرا و نظارت دو موضوع کاملا تفکیک شده و جدا از هم هستند. از جمله کارهای ماندگاری که در دوران وزراتم انجام شد تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که حقیقتا افتخاری برای کشور است اما وقتی رویکرد دولت متفاوت است و بر اساس اختیارات قانونی اش معاونت پرورشی را حذف می کند  و یا محرمانه دولت و وزیر آموزش و پرورش سند 2030 را قبول می کنند درحالی که مجلسیان بی خبر هستند، چه می شود کرد؟

,

در خصوص اتفاقات اخیر طبق تحقیقات این جریانات در مهدکودک ها رخ داده و مهدکودک ها زیر نظر بهزیستی هستند.

,

متاسفانه این روزها جریان نفوذ در بسیاری از دستگاههای کشور رخنه کرده است اما باید هشدارهای لازم را به جریان نفوذ بدهیم. دوشنبه هفته ی گذشته متنی از کتاب درسی هنرستان سال یازدهم به من نشان داده شد که دارای مفهوم این چنینی بود " توجه به موسیقی 68 درصد آرامش ، نیایش و دعا37 درصد آرامش را به همراه خواهد داشت." از این رو بلافاصله نامه ای نوشتم و بعد از ظهر همان روز وزیر آموزش و پرورش درکمیسیون حضور یافت.

,

باید گفت که سند 2030 به صورت جریانی در حال اجرا نیست اما به شکل نقطه ای و نفوذی در حال اجرا است.جریان نفوذ در بسیاری از ارکان اسلام حضور پیدا کرده و ضربه های بدی به اسلام زده است.

,

دانشجو-در وضعیتی هستیم که نقدینگی در حوزه های مولد و غیر تولیدی آشیانه کرده است و معلوم نیست که با نقدینگی چه می شود، نظرتان در خصوص شفافیت سرمایه و وضع مالیات برID  سرمایه چیست؟

, دانشجو-در وضعیتی هستیم که نقدینگی در حوزه های مولد و غیر تولیدی آشیانه کرده است و معلوم نیست که با نقدینگی چه می شود، نظرتان در خصوص شفافیت سرمایه و وضع مالیات بر, ID ,  سرمایه چیست؟,

متاسفانه نقدینگی درجاهای غیر مولد است و اگر مثلا 10 درصد از نقدینگی به بحث مسکن، ارز و خودرو اختصاص یابد کشور دچار بحران عجیبی خواهد شد ،نگران روزی هستیم که نقدینگی در این حوزه ها سرمایه گذاری شود و مطمئنا دشمن در کمین است تا مردم را تحریک کند که در این زمینه سرمایه گذاری کنند. دلیل ندارد که کارخانه ای به خاطر چند میلیارد تومان ورشکست شود اما روزانه چندین میلیارد تومان به نقدینگی غیر مولد اضافه شود، در برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی همه چیز شفاف است، از کارگر ساده گرفته تا رئیس جمهور درآمد و هزینه شان شفاف است اما متاسفانه مجلس در خصوص شفافیت به خوبی عمل نمی کند.

,

دانشجو-در22 بهمن سال گذشته سخنرانی داشتید در خصوص الحاق حوزه ی بردسیر به کرمان، در این باره چه پیگیری هایی داشته اید؟

, دانشجو-در22 بهمن سال گذشته سخنرانی داشتید در خصوص الحاق حوزه ی بردسیر به کرمان، در این باره چه پیگیری هایی داشته اید؟,

درخواست کتبی داده ام اکنون این درخواست در کمیسیون شورای مجلس است اما هنوز جمع آوری نشده تا در صحن مجلس آید.

,

دانشجو-در خصوص اتفاقاتی که در مدارس افتاده است، قانع نشدم، چرا نمایندگان مجلس در این رابطه حتی سوالی از وزیر نداشتند؟

, دانشجو-در خصوص اتفاقاتی که در مدارس افتاده است، قانع نشدم، چرا نمایندگان مجلس در این رابطه حتی سوالی از وزیر نداشتند؟,

همانطور که بیان شد سند 2030 به صورت جریانی در آموزش و پرورش اجرا نمی شود اما نقطه ای و نفوذی در حال اجرا است. جریان نفوذ زیرکانه عمل می کند اما از طرفی نباید این موضوع آنقدر بزرگ شود که کل آموزش و پرورش زیر سوال برود  ضمن آنکه باید با نقاط برخورد تند کرد.

,

در خصوص سند تحول بنیاد آموزش و پرورش باید قوی تر عمل می شد و اشتباهی که دراین چند سال اتفاق افتاد این بود که قبل از آنکه 6 زیر نظام تغییر کند اول نظام تغییر کرد، یک اشتباه استراتژیک که عواقب آن اتفاقاتی است که در حال رخ دادن است.

,

دانشجو-آیا در کمیسیون آموزش تصمیم به اضافه شدن فضای مجازی در این نظام گرفته شده است؟

, دانشجو-آیا در کمیسیون آموزش تصمیم به اضافه شدن فضای مجازی در این نظام گرفته شده است؟,

بحث فضای مجازی مربوط به کمیسیون فرهنگی است. در دنیای الکترونیک بسیار عقب هستیم، دنیایی که بسیاری از ارکان آن از جمله اقتصاد، آموزش، پزشکی و ... بر مبنای دیجیتال است این در حالی است که کشور ما هنوز در انقلاب صنعتی نسل سوم به خوبی عمل نکرده است، اما باید انقلاب صنعتی نسل چهارم را هر چه زودتر شروع کنیم اما نه با نگاه غربی بلکه این جریان صنعتی را با فرهنگ دینی و اسلامی مان همراه کنیم.

,

دانشجو- آیا با طرح استانی شدن انتخابات موافق هستید؟

, دانشجو- آیا با طرح استانی شدن انتخابات موافق هستید؟,

واقعیت این است که نظام انتخاباتی در کشورمان ناکارآمد است. بسیاری از مشکلات حتی رانت ها و فسادها به دلیل داشتن نظام انتخاباتی ناکارآمد است.

,

متاسفانه درهنگام انتخابات افراد وعده های دروغ می دهند و یا حتی رئیس جمهور بیان می کند که من همه ی قفل ها را باز می کنم باید نظام انتخاباتی اصلاح شود تا کسی جرات نکند حرف یا وعده ی دروغ بگوید.

,

در کشورمان جریانات بدون کادر و تشکیلات وجود دارند اما در کشورهایی که نظامشان بر اساس حزب و کادر تشکیلاتی است ، مردم می دانند که در صورت پیروزی این حزب ، چه کسی وزیر است و یا چه کسانی در آینده منصب خواهند گرفت، از این رو به کشور ظلم شده و باعث شده است که افراد نالایق مسئولیت بگیرند و از طرفی شاهد رانت ها و فسادها باشیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه