اخبار داغ

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی زنجان:

تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در زنجان/ بیش از ۴۰۰۰ کیلوگرم مواد خام غیربهداشتی معدوم شد

تشدید نظارت بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در زنجان/ بیش از ۴۰۰۰ کیلوگرم مواد خام غیربهداشتی معدوم شد
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی استان زنجان با اشاره به توقیف مواد خام غیر بهداشتی در زنجان گفت: 4 هزار و 360 کیلوگرم مواد خام غیربهداشتی در استان زنجان کشف و معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره کنترل نظارت بهداشتی بر تولید٬ توزیع٬ نگهداری و فرآینده عرضه مواد خام دامی در سطح استان زنجان اظهار کرد: در یک ماه گذشته از این مراکز 2 هزار و 216 مورد بازرسی صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه همچنین از خودروهای توزیع کننده مواد خام دامی نیز انجام می‌شود تصریح کرد: در این راستا 587 خودرو مورد بازرسی قرار گرفت.

,

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی زنجان با بیان اینکه از مواد خام عرضه شده نیز در برخی موارد نمونه برداری ا مواد خام عرضه شده در برخی از مراکز جهت صحت سالم بودن مواد عرضه انجام می‌شود بیان کرد: 48 مورد نمونه برداری در این حوزه انجام شده و مورد آزمایش قرار گرفت.

,

اشرفی در مورد ارائه گزارش و انتقال برخی از متخلفان به مراجع قضایی افزود: در یک ماه گذشته در سطح استان 17 مورد به  مراجع قضایی معرفی شد.

,

وی از ضبط 4 هزار و 360 کیلوگرم مواد خام غیربهداشتی در سطح استان زنجان افزود: همه این میزان مواد کشف شده معدوم شدند.

,

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی زنجان در مورد افزایش نظارتها در ماه مبارک رمضان از مراکز تولید٬ توزیع٬ نگهداری و فرآینده عرضه مواد خام دامی در سطح استان زنجان عنوان کرد: در این راستا 9 اکیپ ثابت و 9 اکیپ سیار با 27 نفر بازرس در سطح استان فعال هستند.

,

وی با اشاره به اینکه به فعال شدن اکیپ‌های سیار در ماه رمضان خاطر نشان کرد: کارهای نظارتی در این ماه از ساعت 8 تا 20 انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه