اخبار داغ

خیر مینابی۱۲ دستگاه یخچال به مددجویان بخش بندزرک اهدا کرد

خیر مینابی۱۲ دستگاه یخچال به مددجویان بخش بندزرک اهدا کرد
در یک اقدام خیر و خداپسندانه یکی از خیرین شهرستان میناب 12 دستگاه یخچال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بخش بندزرک اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ اسماعــیل نگـــــهبان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش بندزرک شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در ماه مبارک رمضان امسال تعداد 12 دستگاه یخچال به صورت رایگان بین مددجویان نیازمند کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش بندزرک توزیع گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: یکی از رسالت‌ها و اهداف کمیته امداد شناسایی نیازمندها و رفع مشکلات این جامعه بوده که در بازدیدهای میدانی بعمل آمده توسط مددکاران مورد تاکید و مد نظر قرار می‌گیرد.

,

وی ارزش ریالی این یخچال ها را 36 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش بندزرک در اسرع وقت این کمک ها را به دست نیازمندان  می رساند.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش بندزرک از کمک خیرین به فقرا و نیازمندان خبرداد و تصریح کرد: در ماه پر خیر و برکت رمضان امسال این برای چندمین بار است که شاهد کمک های غیر نقدی قابل توجهی از سوی خیرین به مددجویان این نهاد هستیم.

,

نگهبان اظهار کرد: تعداد 12دستگاه یخچال به 12 خانوار نیازمند شناسایی شده که فاقد یخچال یا دارای یخچال فرسوده و غیرقابل استفاده بوده با اولویت مناطق روستایی از محل کمک های خیرین تامین و به نیازمندان اهدا شد.

,

وی گفت: هفت هزار و 800 نفر از ساکنین بخش بندزرک تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه