اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان:

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ۲۳ بقعه متبرکه هرمزگان برگزار می شود

جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ۲۳ بقعه متبرکه هرمزگان برگزار می شود
مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان گفت: جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در 23 امامزاده و بقعه متبرکه هرمزگان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین گرایلی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) گفت: امام حسن(ع) در سخن و سخنوری بی همتا و یک شخصیت اجتماعی به تمام معنا بودند و مردم با دیدن حضرت تابلوی بدیع انسانیت را مشاهده می‌کردند.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان از مهمترین ویژگیهای امام حسن مجتبی (ع) را سخاوت وجود آن امام بزرگوار برشمرد و تصریح کرد: سفره ی کریمانه امام حسن (ع) همیشه پهن بود و همه مردم بویژه مساکین و یتیمان از آن بهره می بردند و این سخاوت وجود باید برای همه الگو باشد.
گرایلی  ماه مبارک رمضان را فرصتی برای اجرای امینانه نیات واقفان در بخشهای مختلف از جمله اطعام روزه داران و ترویج معارف دینی دانست و عنوان کرد: از فرصت برگزاری ویژه‌برنامه ولادت امام حسن (ع) در جوار امامزادگان برای اجرای طرح مودت استفاده می‌کنیم تا به ترویج احسان و نیکوکاری بپردازیم.
وی گفت: مراسم ولادت دوشنبه شب مورخ 30/2/98 در 23 بقعه متبرکه اجرا و بصورت ویژه در امامزادگان سید مظفر بندرعباس ،سید مظفر قشم ،سید سلطان محمد و شاه قطب الدین حیدر رودان،سید محمد و امیر نظام الدین حاجی آباد و نیز آستان حضرت ابوالفضل احمدآباد میناب برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,

مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان خاطر نشان کرد: سخنرانی ، مولودی خوانی، اهدا جوایز و برپایی نمایشگاه تصویری از برنامه های این مراسم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه