اخبار داغ

رئیس گروه قرآن و عترت لرستان:

برگزاری جشن رمضان در لرستان/نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی برپا می‌شود

برگزاری جشن رمضان در لرستان/نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی برپا می‌شود
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه جشن رمضان با 15 برنامه متنوع در لرستان برگزار می‌شود گفت: نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی و معارف دینی برپا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا منصور احمدی در گفت‌وگو با سفیر افلاک با اشاره به اینکه جشن رمضان با محوریت مناطق سیل‌زده استان با برگزاری بیش از ١٥ برنامه جامع و متنوع در حال برگزاری است اظهار داشت: برگزاری محافل جامع انس با قرآن کریم در شهرستان‌ها با محوریت مناطق محروم و سیل‌زده، برگزاری نشست‌های علمی- تخصصی قرآن و عترت، برپایی نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی و معارف دینی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، جلسات تدبر و تفسیر قرآن کریم، تجلیل از جهادگران قرآنی استان، مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ازجمله برنامه‌های جشن رمضان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌های جشن رمضان با مشارکت دیگر دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی استان برگزار می‌شود، افزود: برگزاری شب‌شعر با موضوع سیل و پل‌دختر از دیگر برنامه‌های جشن رمضان لرستان است که در شهرستان پل‌دختر برگزار خواهد شد.

,

 

,

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به برگزاری دو جشنواره ویژه استان در قالب جشن رمضان تصریح کرد: با توجه به این‌که استان لرستان از ابتدای سال جاری تاکنون درگیر مقوله سیل بوده، بنابراین دو جشنواره فیلم کوتاه یک‌دقیقه‌ای و عکس با موضوع سیل همدلی با محوریت مناطق سیل‌زده استان، جهت اجرا در قالب جشن رمضان در نظر گرفته‌شده است.

,

 

,

وی بابیان اینکه جشنواره عکس در دو بخش عکس حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود، عنوان کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پنجم خردادماه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه