اخبار داغ

زیدان تهدید به ترک رئال کرد

زیدان تهدید به ترک رئال کرد
نشست خبری زیدان که بسیاری منتظرش بودند، شرایط خاصی داشت و بیشتر سوالات، حول محور فهرست ورودی و خروجی‌های رئال بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئال مادرید آخرین بازی فصل خود را پیش رو دارد. دیداری تشریفاتی برابر رئال بتیس که کهکشانی‌ها قصد دارند با پیروزی در آن، وداعی آبرومند با هواداران داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در یکی دو هفته اخیر، بازار شایعات در مورد رئال داغ بوده است. منابع اسپانیایی خبر از جدایی قطعی کیلور ناواس، گرت بیل، یورنته و دنی سبایوس از رئال داده اند و گفته می‌شود لوکا یووچ و ادن هازارد اولین ورودی‌ها خواهند بود. اخیراً تمایل رئال برای جذب آنتوان گریزمان نیز شنیده شده است.
,
 
,
در مورد جدایی ناواس گفته می‌شود که سران باشگاه با اصرار و پافشاری توانسته اند نظر مساعد زیدان را جلب کنند تا ناواس برود و کورتوا گلر اول تیم برای فصل بعد باشد.
,
 
,
زین الدین زیدان در نشست خبری بازی با بتیس و در مورد جدایی احتمالی ناواس و بیل گفت: «بازی فردا برای ما مهم است و باید پیامی برای هواداران بفرستیم. اینکه فصل بعد با انگیزه و اشتیاق بیشتر بازخواهیم گشت. بیل و ناواس برابر بتیس با ما خواهند بود ولی اینکه آخرین بازی خود را برای رئال انجام خواهند داد را نمی دانم.»
,
 
,
وضعیت دروازه رئال برای فصل بعد: «فصل بعد که شروع شود دروازه بان اول و دوم مشخص خواهند بود ولی الان نه می‌خواهم و نه دوست دارم به فصل بعد فکر کنم. اینجا در مورد رئال حرف‌های زیادی مطرح می‌شود. تکرار می‌کنم، وضعیت دروازه رئال برای فصل بعد، روشن و شفاف خواهد بود. نمی‌خواهم وارد مباحث دیگر شوم. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد.
,
 
,
در مورد جدایی کیلور، کسانی که با او حرف زده اند، بهتر خبر دارند. من با همه حرف می زنم. او با ما قرارداد دارد و ببینیم چه می‌شود.»
,
 
,
فشار باشگاه برای حفظ کورتوا و فروش ناواس: «تصمیم در مورد دروازه بان اول، تصمیم من است. اگر قرار به فشار از بیرون باشد، جدا خواهم شد. اگر به عنوان مربی نتوانم تیم مورد علاقه ام را ببندم و اگر نتوانم تصمیم بگیرم چه کسانی بازی خواهند کرد، قطعاً خواهم رفت. سپس بحث خرید بازیکن پیش می‌آید که افرادی دیگر در باشگاه در این زمینه فعالیت دارند.»
,
 
,
جذب گریزمان: «این موضوعی نیست که من بخواهم در موردش صحبت کنم. از خودش باید بپرسید که فصل بعد کجا خواهد رفت. عهد قدیمی با اتلتیکو برای عدم جذب بازیکن از یکدیگر؟ در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»
,
 
,
خریدها: «عجیب است که از این همه سوالات مطرح شده، تاکنون یک سوال در مورد بازی فردا نیست. کار رسانه را درک می‌کنم ولی من اینجا هستم تا در مورد بازی فردا حرف بزنم. دیداری که باید در آن متفاوت با بازی هفته گذشته مقابل سوسیداد ظاهر شویم و هدف ما نیز پیروزی است.»
,
 
,
پایان فصل: «برای یازده بازی پایانی به رئال آمدم و فردا فصل تمام خواهد شد. از الان نمی‌توانم بگویم که فصل بعد همه چیز را خواهیم برد ولی سعی می‌کنیم اوضاع نسبت به امسال تغییر کند.»
,
 
,
لوکا زیدان، گلر دوم رئال: «درخواست نکرده ام که لوکا دروازه بان دوم ما برای فصل بعد باشد. مردم شایعات را می‌شنوند و باور می‌کنند. ببینیم چه می‌شود.»
,
 
,
جذب فرلاند مندی از لیون: «در مورد این شایعات حرفی برای گفتن ندارم. صحبت از بازیکنانی خوب و باکیفیت می‌شود ولی وقت برای تقویت تیم خواهیم داشت.»
,
 
,
آینده ایسکو: «با خود او صحبت کرده ام و این یک مساله شخصی است نه مربوط به نشست خبری.»
,
 
,
منبع: ورزش سه
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه