اخبار داغ

کارشناس هواشناسی هرمزگان:

ناپایداری شرایط جوی در هرمزگان/ افزایش باد دریای عمان را متلاطم می کند

ناپایداری شرایط جوی در هرمزگان/ افزایش باد دریای عمان را متلاطم می کند
کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به ناپایداری جوی در استان گفت: بادهای جنوب شرقی در مناطق دریای عمان تداوم خواهد داشت که باعث متلاطم شدن دریا در این منطقه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه با توجه به تاثیر جریانات شرقی در مناطق دریایی طی امروز شاهد افزایش ابرناکی در جزایر خلیج فارس و مناطق دریایی هستیم، گفت: احتمال بارش خفیف دور از انتظار نخواهد بود همچنین به تدریج از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه در ساعات بعد از ظهر امروز شرایط ناپایدار جوی در ارتفاعات استان و مناطق مستعد از جمله مناطق غربی تقویت خواهد شد، تصریح کرد:  طی ساعاتی رگبار باران و رعد وبرق و وقوع تندباد لحظه ای پیش بینی می شود که حاجی آباد، بشاگرد و بستک از جمله مناطق مستعد برای بارندگی هستند.

,

سی سی پور افزود: در ساعات بعدازظهر در دریای عمان ورزش بادهای نسبتا شدید جنوب شرقی پیش بینی می شود که توصیه می شود صیادان از تردد به سمت شرق جاسک و دریای عمان خودداری کنند.

,

وی با بیان اینکه  تنگه هرمز همچنان با توجه به تاثیرات جریانات گرم رشد ابر و وقوع رگبار پراکنده باران همراه با رعد وبرق در مناطق غربی آن پیش بینی می شود، گفت:  توصیه می شود در ساعات بعد از ظهر و شب شناورهای سبک و صیادی با توجه به احتمال وقوع تندباد لحظه ای از تردد دریایی خودداری کنند.
کارشناس هواشناسی هرمزگان عنوان کرد: طی امروز شرایط تردد به جزایر غربی خلیج فارس مساعد پیش بینی می شود اما تا روز دوشنبه همچنان در مناطق دریای عمان شاهد تداوم بادهای جنوب شرقی خواهیم بود و دریای عمان متلاطم خواهد بود.

,
,

سی سی پور با بیان اینکه شرایط بارشی استان بصورت رگبار پراکنده و رعد وبرق پیش بینی می شود، خاطر نشان کرد:  بعدازظهر دوشنبه نیز علاوه بر ارتفاعات استان بارش باران در مناطق مستعد نیز پیش بینی می شود .

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه