اخبار داغ

با حضور استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛

بهره‌برداری از ۲ طرح در بخش‌های طیور و گردشگری کاشمر

بهره‌برداری از ۲ طرح در بخش‌های طیور و گردشگری کاشمر
دو طرح در بخش طیور و گردشگری با حضور استاندار خراسان رضوی در کاشمر با اعتباری بالغ بر 6.5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، قدیر صالحی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از 2 طرح در بخش‌های طیور و گردشگری در کاشمر اظهار داشت: سالنی که امروز افتتاح شد سومین سالن مرغ تخم‌گذار پرطلایی در این زنجیره تولید با ظرفیت 100 هزار مرغ و 1500 متر زیربناست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه سرمایه‌ هزینه شده در این پروژه برای به بهره‌برداری رسیدن 6 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: همچنین مجموعه مرغ مادر در قسمت شمالی با 21 سالن به ظرفیت 120 هزار و با اعتبار 30 میلیارد تومان هزینه احداث شده است.

,

مدیر زنجیره تولید کشت و صنعت پیشرو صالح کاشمر با تاکید بر اینکه اکنون در این مجموعه 390 نفر مشغول به کار هستند که با راه‌اندازی سایر فازها به 600 تا 700 نفر افزایش خواهند یافت، تصریح کرد: انتظار داریم گره‌های تولید باز شود؛ در حال حاضر به این نتیجه رسیدیم که اگر در شروع کار، به جای دریافت زمین از دولت، زمین ملکی خریداری می‌کردم امروز اسناد آن در اختیارم بود، نه اینکه با گذشت 4 سال هنوز مدرکی در این زمینه ندارم.

,

وی با اشاره به اینکه هرچند از 4 سال قبل برای افزایش ظرفیت گاوداری از 100 راسی به 500 رأسی تقاضای زمین کرده‌ایم اما هنوز موفق نشده‌ایم، اذعان کرد: مشکلات در حوزه تولید زیاد شده و برای رفع آن‌ها نیازمند نگاه ویژه مسئولان در استان و حتی کشور هستیم، سرمایه‌‌گذاران برای ورود به عرصه تولید به خصوص در شهرهایی کوچک همانند کاشمر نیازمند امنیت هستند که بخش کارگری از آن جمله است.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه بانک‌ها ظلم بسیاری به تولید کنندگان می‌کنند و به هیچ عنوان توجهی به بخش تولید نداشته و تنها قوانین خود را اجرا می‌کنند، تاکنون چهار مرتبه به عنوان تولید کننده نمونه کشوری معرفی شدم و انتظارمان این است که مسئولان بجای سنگ‌اندازی و ایجاد بروکراسی اداری از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت کنند.

,

همچنین استاندار خراسان رضوی در مراسم دیگری ششمین اقامت‌گاه بوم‌گردی و اقامت‌گاه گردشگری تنسگل در روستای فروتقه از توابع بخش مرکزی کاشمر  در زمینی به مساحت 660 متر مربع و زیربنای 760 متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال  را افتتاح کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه