اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین:

قزوین جزو ۱۰ استان برتر احسان و نیکوکاری است/ کمک ۴میلیاردی قزوینی‌ها به سیل‌زدگان

قزوین جزو ۱۰ استان برتر احسان و نیکوکاری است/ کمک ۴میلیاردی قزوینی‌ها به سیل‌زدگان
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: استان قزوین در حوزه خیر و احسان جزو ۱۰ استان برتر کشور است و این در حالی است که در این گروه ۱۰ تایی، استان قزوین از سایر استان ها جمعیت و مساحت کمتری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد فرهادی در گفت‌وگو با  صبح قزوین بیان کرد: ماه رمضان فرصتی است تا مردم با توجه به فضای معنوی این ماه مبارک، برنامه ریزی بیشتری برای حضور در فعالیت‌های انسان دوستانه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: انتظار از استان قزوین برای نیکوکاری زیاد است و این به دلیل این است که مردم قزوین در مقاطع مختلف نشان داده اند که نسبت به کمک به دیگران بی توجه نیستند از همین رو در جریان سیل در استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان بیش از چهار میلیارد تومان کمک کرده اند.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: استان قزوین در حوزه خیر و احسان جزو 10 استان برتر کشور است و این در حالی است که در این گروه 10تایی، استان قزوین از سایر استان‌ها جمعیت و مساحت کمتری داردو همین امر نشان از ظرفیت‌های بالای نیکوکاری استان قزوین دارد.

,

وی افزود: امدادگران کمیته امداد امام (ره) بر خود می بالند که خدمتگذار مردم هستند چراکه کمک‌های مردم را براساس نیت آنها میان محرومان و نیازمندان توزیع می‌کنند.

,

فرهادی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که می‌فرماید: " کسی که سرپرستی یتیم را عهده دار می شود به مانند من پیامبر در بهشت است"، عنوان کرد: رسیدگی به یتیم کار مهم و پر خیر و برکتی است حال خیلی از افراد دوست دارند در این زمینه گام بردارند، ولی توانایی مالی بالایی ندارند در نتیجه طرحی از سوی کمیته امداد امام (ره) اجرا می‌شود که افراد به تناسب توان خود به یتیم کمک می‌کنند.

,

کمک 9میلیاردی حامیان قزوینی از ایتام

, کمک 9میلیاردی حامیان قزوینی از ایتام,

وی گفت: ممکن است فردی همه هزینه های زندگی یک یتیم را در طرح اکرام ایتام تأمین کند و فرد دیگری تنها ماهانه 20هزار تومان پرداخت کند که چنین بستری با عضویت در طرح اکرام ایتام فراهم است.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: سال 97 ایتام تحت حمایت این نهاد هزار و 612 نفر بودند که 14 هزار و 73حامی با این نهاد همکاری داشتند.

,

وی بیان کرد: برای هر یتیم شناسه ای مالی تعریف شده که به حساب بانکی آنها مربوط است و حامیان از طریق همین شناسه، کمک‌های خود را مستقیما به حساب ایتام واریز می‌کنند و در سال 97 حامیان بزرگوار بیش از 9 میلیارد و 45 میلیون تومان به ایتام کمک کردند.

,

فرهادی اعلام کرد: میانگین کمک ماهیانه هر حامی به ایتام بیش از 53 هزار تومان و میانگین دریافتی ایتام از کمک حامیان بیش از 467 هزار تومان بوده است .

,

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند برای مشارکت در طرح های این نهاد از طریق کد دستوری # 028*8877* اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه