اخبار داغ

فرمانده سپاه لرستان:

۲۰ هزار واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق سیل‌زده لرستان بازسازی می‌شود

۲۰ هزار واحد مسکونی توسط سپاه در مناطق سیل‌زده لرستان بازسازی می‌شود
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: سپاه پاسداران طی تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مسکن ساخت و بازسازی 20 هزار واحد مسکونی را برعهده‌گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار مرتضی کشکولی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، بابیان اینکه یکی از مسائل و مشکلاتی که معمولاً در زمان بحران وجود دارد مربوط به سیستم نامنظم توزیع است اظهار داشت: از اوایل وقوع سیلاب در استان با این دغدغه که وسایل موردنیاز بایستی با حفظ کرامت انسانی به دست نیازمندان واقعی برسد برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: راه‌اندازی مرکز توزیع پوشاک و البسه به همراه توزیع بن در بین سیل‌زدگان یکی از این برنامه‌ها بود که در شهر معمولان یکی از این مراکز به‌عنوان الگو افتتاح شد.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: کرامت انسانی سیل‌زدگان باید حفظ شود، این‌گونه اقدامات تمرین و الگوی خوبی است که گروه هدف به‌راحتی بتوانند البسه موردنیاز را از هر مدل، سایز و رنگ دلخواه انتخاب کنند.

,

 

,

وی بابیان اینکه در صورتی این مدل جواب دهد برای توزیع اقلام عمومی، غذایی و لوازم ضروری زندگی می‌توان از این الگو استفاده کرد تصریح کرد: جلوگیری از ازدحام افراد و تأمین به‌موقع نیاز از مزایای اجرای این طرح است؛ درصورتی‌که این مدل با موفقیت اجرا شود و مردم هم در این راستا کمک دهند در یک مدت‌زمانی کمی می‌توانیم نیازهای اساسی سیل‌زدگان را مرتفع کنیم.

,

 

,

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: سپاه این آمادگی را دارد که از فردا تعهد کاری خود را در خصوص ساخت‌وساز منازل مسکونی سیل‌زدگان آغاز کند؛ سپاه پاسداران طی تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مسکن ساخت و بازسازی 20هزار واحد مسکونی را برعهده‌گرفته است.

,

 

,

وی گفت: تعداد واحدهای مسکونی موردنظر برای ساخت‌وساز  در روستاها و شهرهای استان مشخص‌شده و ما بر اساس دعوت از شش سپاه معین و تقسیم‌بندی کاری که انجام داده‌ایم این آمادگی راداریم که کار و ساخت‌وساز را شروع کنیم.

,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان اظهار داشت: بنیاد مسکن ابتدا بایستی زمین را برای احداث مشخص کند؛ هنوز این کار در مناطق سیل‌زده صورت نگرفته و ما فقط منتظر جانمایی جدید واحدهای مسکونی هستیم تا کار را آغاز کنیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: برخی واحدهای مسکونی دیگر نمی‌توانند در حاشیه رودخانه باشند و باید جابه‌جا شوند، بنیاد مسکن از طریق منابع طبیعی و بخش خصوصی باید زمین موردنیاز را مشخص کنند.

,

 

,

سردار کشکولی افزود: بخشی از این واحدهای مسکونی از رودخانه فاصله‌دارند که براثر سیل حدومرز آن‌ها از بین رفته که در این خصوص هم منتظر تصمیم‌گیری بنیاد مسکن هستیم.

,

 

,

وی بابیان اینکه ساخت منازل مسکونی در متراژ 80 مترمربع انجام می‌شود عنوان کرد: منازل مسکونی را در دو سطح تعمیری که نیازمند بازسازی است و برخی که صد درصد تخریب‌شده‌اند نیز احداث می‌کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه