اخبار داغ

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور:

مدیریت مدیران برای پیشرفت مهم است/ فرصت‌های موجود باید بالفعل شود

مدیریت مدیران برای پیشرفت مهم است/ فرصت‌های موجود باید بالفعل شود
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: صِرف وجود یکسری ظرفیت‌ها در استان خراسان جنوبی منجر به موفقیت و پیشرفت نمی‌شود بلکه مدیریت مدیران برای پیشرفت استان مهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، زهرا اربابی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به سفری که رئیس سازمان برنامه و بودجه اواخر سال گذشته به خراسان جنوبی داشت، اعتباراتی برای استان در نظر گرفت که باید همه برای تحقق و تخصیص اعتبارات کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با اشاره به ظرفیت‌های خراسان جنوبی افزود: فرصت‌های موجود در استان باید بالفعل شود و نرخ بیکاری استان کاهش، ارزش تولید ناخالص استان افزایش و همچنین ارزش افزوده محصولات راهبردی استان نیز افزایش پیدا کند. 
,
 
,
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: صِرف وجود یکسری ظرفیت‌ها در استان منجر به موفقیت و پیشرفت نمی‌شود بلکه مدیریت مدیران برای پیشرفت استان مهم است.
,
 
,
اربابی بیان کرد: در شرایطی که کشور در تحریم است و دارای مشکلات اقتصادی هستیم همه باید با عزم ملی و شرایط چند جانبه برای موفقیت کشور تلاش کرد.
,
 
,
وی با بیان این‌که باید شرایط کشور را مدیریت کرد تصریح کرد: برای مدیریت کشور نیاز به هوشیاری دقیق است.
,
 
,
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: علم و خلاقیت در خراسان جنوبی همیشه حرف اول را زده و  فرهنگ اولویت‌بخشی به منابع و اعتبارات و نظم در توزیع اعتبارات از ویژگی‌های خراسان جنوبی است که می‌توان از این ویژگی‌ها برای پیشرفت استان استفاده کرد.
,
 
,
اربابی خاطرنشان کرد: آقای آرین رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بنا بر تقاضای شخصی و دلایلی که داشت از ما تقاضای حضور در ستاد را داشت که با درخواست وی موافقت شد.
,
 
,
وی یادآور شد: آرین نماینده خراسان جنوبی در ستاد خواهد بود و به عنوان سفیر استان در کنار مدیران استانی جهت گرفتن بودجه برای خراسان جنوبی کمک خواهد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه