اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

آموزش‌وپرورش جای سیاسی‌کاری نیست/ با مدیر خاطی برابر مقررات برخورد می‌شود

آموزش‌وپرورش جای سیاسی‌کاری نیست/ با مدیر خاطی برابر مقررات برخورد می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: اگر موارد مطرح شده در خصوص مدیر آموزش‌وپرورش یکی از شهرستان‌های خراسان جنوبی براساس مستندات، صحیح باشد، طبق مقررات برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، هفته گذشته گزارشی با عنوان "مروری بر سیاسی‌کاری‌های مدیر آموزش و پرورش یکی از شهرستان‌های خراسان جنوبی/ مردم به عملکرد مدیر اعتراض دارند" در پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، منتشر شد که به بررسی برخی اقدامات و سیاسی‌کاری‌های مدیر آموزش و پرورش یکی از شهرستان‌های خراسان جنوبی می‌پرداخت. این موضوع بارها اعتراض مردم را در پی داشته است. در همین خصوص گفت‌وگویی با مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان جنوبی انجام دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, مروری بر سیاسی‌کاری‌های مدیر آموزش و پرورش یکی از شهرستان‌های خراسان جنوبی/ مردم به عملکرد مدیر اعتراض دارند, خاورستان,

محمدعلی واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در خصوص اقدامات و سیاسی‌کاری‌های یکی از مدیران آموزش‌وپرورش یکی از شهرستان‌های خراسان‌جنوبی گفت: گزارش‌هایی در مورد برخی از مواردی که در گزارش این پایگاه خبری عنوان شده بود، مطرح است که این موارد در حال بررسی است و منتظر نتیجه بررسی بر اساس مستندات هستیم.

, خاورستان,
وی با بیان این‌که باید بررسی انجام شود افزود: اگر این مستندات کافی باشد و مواردی که مطرح شده، مسجل شود، برابر مقررات اقداماتی انجام خواهیم داد.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: خوشبین هستیم که موارد مطرح شده در خصوص این مدیر، درست نباشد اما اگر صحیح باشد، طبق مقررات برخورد خواهد شد.
,
 
,
واقعی تصریح کرد: عملکرد و رسالت آموزش و پرورش به سمت‌وسوی اقداماتی که در خصوص این مدیر مطرح است، نمی‌باشد و مواردی که مطرح شده را پیگیر هستیم تا بینیم چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد اما اگر مواردی از این قبیل که در خصوص این مدیر مطرح است در سایر قسمت‌های آموزش‌وپرورش و دیگر شهرستان‌ها رخ داده و تخلفاتی باشد، قطعا طبق مقررات برخورد خواهد شد.
,
 
,
وی تأکید کرد: آموزش و پرورش جای سیاسی‌کاری، سیاست‌بازی و سیاست‌زدگی نیست.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش و پرورش رسالت دارد تفکر سیاسی و مباحث اجتماعی را به دانش‌آموزان آموزش دهد اما حق سیاست‌زدگی و القای مباحث سیاست‌زدگی به دانش‌آموزان ندارد.
,
 
,
واقعی با بیان این‌که اداره کل آموزش و پرورش به صورت دائم عملکرد همکاران خود را رصد می‌کند افزود: سیاسی‌کاری در آموزش و پرورش از نظر من مذموم است و این نگاهِ تمامی فرهنگیان استان است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه