اخبار داغ

برگزاری دومین جشن همدلی در شهر قدس

برگزاری دومین جشن همدلی در شهر قدس
دومین جشن همدلی با هدف کمک به نیازمندان و بیماران خاص با همکاری اداره بهزیستی، اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) و انجمن حمایت از بیماران خاص شهرستان قدس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، دومین جشن همدلی با همکاری انجمن حمایت از بیماران خاص، اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی شهرستان قدس با هدف کمک به نیازمندان و بیماران خاص و با حضور امام جمعه شهرستان قدس، معاون سیاسی انتظامی فرماندار، علما و روحانیت، مسئول شورای نگهبان، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان، اعضای شورای اسلامی شهر، خیرین و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

حجت الاسلام و المسلمین جوکار، امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به اهمیت کمک به یکدیگر اظهار داشت: خداوند از انسان می خواهد اسیر و زندانی را آزاد کند، نیازمندی را اطعام دهد، یتیم و بی سرپرست و خاک نشین را کمک کند تا از گردنه های قیامت بتواند عبور کند.

,

وی افزود: خداوند در اموال بندگان خود حق سائل و نیازمندان را قرار داده است و خوشا به حال کسی که در دنیا راه های کمک به یتیم، فقیر، مستضعف و نیازمند را پیدا کند. آنهایی که اموال خود را در راه خدا انفاق می کنند و به نیازمندان توجه می کنند مانند دانه گندمی است که به هفتصد دانه تبدیل می شود. این معامله ای است که خداوند با انسان های نیکوکار می کند.

,

امام جمعه تصریح کرد: وقتی صدقه ای می دهید، گیرنده صدقه خدای متعال است و به زندگی، روزی و رزق بندگان خود عنایت می کند. صدقه به نیازمندان و توجه به یتیمان از وظایفی است که پیامبر اسلام(ص) در ماه رمضان سفارش کرده اند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه