اخبار داغ

بسته اخبار حوادث امروز؛

کشف گالن های بنزین قاچاق از تانکر کشنده حامل تینر در ساوه/کشف لامپ های قاچاق از انبار یک شرکت صنعتی

کشف گالن های بنزین قاچاق از تانکر کشنده حامل تینر در ساوه/کشف لامپ های قاچاق از انبار یک شرکت صنعتی
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: ۵۰ عدد گالن بنزین که برای قاچاق به خارج از کشور در تانکر یک دستگاه خودرو تریلی کشنده،‌ جاساز شده بود،‌در ساوه کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مجموعه ای از گزارشات رسیده به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اقدامات نیروی انتظامی طی ساعات گذشته در استان مرکزی به شرح زیر است: 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کشف یک کیلو گرم تریاک در عملیات دستگیری ۴ توزیع کننده مواد مخدر در خمین

در عملیات های دستگیری ۴ توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان خمین، بیش از یک کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ "عزیز عزیزی" فرمانده انتظامی شهرستان خمین در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تداوم مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان از فعالیت ۴ نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای این شهرستان با خبر شدند.

وی با اشارره به شناسایی و دستگیری هر ۴ توزیع کننده مواد مخدر در دو عملیات جداگانه اظهار داشت: در بازرسی از محل اخفای متهمان، یک کیلو ۲۰ گرم تریاک نیز کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: هر۴ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عزیزی در پایان با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ، از اولویت های اصلی پلیس شهرستان است در پایان تصریح کرد: شهروندان گرامی هرگونه اخبار و اطلاعات مرتبط با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر را با شماره ۱۱۰ و هرگونه انتقاد ، پیشنهاد یا تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ اعلام کنند.

دستگیری۲ سارق منزل و کشف ۴ فقره سرقت در دلیجان

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دلیجان، سارقان حرفه ای منازل دستگیر و به ۴ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ" علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در تشریح این خبر گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری سارق در عملیاتی غافلگیرانه خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت از منازل در شهرستان با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد.

این مقام انتظامی از دستگیری همدست سارق در عملیاتی جداگانه خبر داد و بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ " هاشمی" در پایان اظهار داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

کشف گالن های بنزین قاچاق از تانکر کشنده حامل تینر در ساوه

۵۰ عدد گالن بنزین که برای قاچاق به خارج از کشور در تانکر یک دستگاه خودرو تریلی کشنده،‌ جاساز شده بود،‌در ساوه کشف شد.

سرهنگ "پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر  گفت:‌ در اعلام کارشناسان گمرک گزارشی از جاسازی سوخت قاچاق در یک محموله تینر فوری در داخل تانکر یک دستگاه کشنده به پلیس اعلام شد و بلافاصله تیم گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که کارشناسان گمرک در حال نمونه برداری از یک محموله تینر،‌ متوجه وجود گالن هایی شناور در داخل تانکر می شوند که پس از بررسی تعداد ۵۰ گالن حاوی سوخت بنزین از خودرو کشف شد.

سرهنگ اسدی تصریح کرد:‌ در بازجویی های انجام شده از راننده خودرو مشخص شد سوخت برای قاچاق به یکی از کشورهای همسایه در خودرو جاساز و بارگیری شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد:‌ فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

۳ کشته در حوادث رانندگی روز گذشته در استان مرکزی

  در حوادث رانندگی روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان ۳ نفر کشته و ۳ نفر دیگر مجروح شدند.

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان در تشریح جزئیات این حوادث گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های ۱۱۰ استان در ساعت ۱۴:۳۹ دقیقه روز گذشته مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور بروجرد - توره گشت پلیس راه توره در محل حادثه حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد راننده یکی از خودروها در دم جان خود را از دست داده است اظهار داشت: علت این تصادف تجاوز به چپ خودروی مقابل نسبت به خودروی راننده متوفی می باشد.

این مقام مسئول از واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در محور خمین - دلیجان در ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه دیروز خبر داد و افزود: در این حادثه نیز راننده خودرو دردم فوت و سرنشین آن نیز به شدت مجروح شد.

سرهنگ" کهریزی"خاطر نشان کرد: علت این حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: در ساعت ۲۱:۱۳ دقیقه شب گذشته در محور ساوه - همدان یک دستگاه تراکتور با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد و در این حادثه راکب موتور فوت کرد.

وی تصریح کرد: علت این سانحه ترکیب و تقارون دو خطای یکسان ، عدم توجه به جلو موتورسیکلت با ۵۰ درصد و به حرکت در آوردن وسیله نقلیه با عیب و نقص فنی مستمر (نقص سیستم روشنایی) به میزان۵۰ درصد می باشد.

دستگیری ۱۵ نفر در طرح عملیاتی پلیس محلات در پاک سازی نقاط ‌جرم خیز

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از اجرای طرح عملیاتی پلیس این شهرستان در پاک سازی نقاط جرم خیز خبر داد و گفت:‌ در این عملیات ۱۵ نفر به دلیل انجام جرایم مختلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ "جعفر شمس بیرانوند" در تشریح این خبر گفت: در ارزیابی انجام شده از مطالبات شهروندان و تماس های اعلامی به مرکز ۱۱۰ و ۱۹۷ پلیس، طرح عملیاتی پلیس در پاک سازی نقاط آلوده با مشارکت یگان های انتظامی شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر از آنها در این طرح خاطرنشان کرد: در طرح مذکور۷۲ دستگاه انواع وسیله نقلیه اعمال قانون،۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و ۱۵ نفر دیگر نیز به دلیل انجام جرایم مختلف دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در ادامه این طرح ۳ سارق تحت تعقیب نیز دستگیر دستگیر و ۲ فقره سرقت از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات در پایان با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده در این طرح پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی و نیز قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای مأموریت های مختلف پلیسی، از آنان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در سطح این شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

فوت راننده پراید بر اثر برخورد با اتوبوس در ساوه

بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه اتوبوس در ساوه راننده پراید جان خود را از دست داد.

سرهنگ"پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های ۱۱۰ استان در ساعت ۶ صبح مبنی بر وقوع یک فقره برخورد خودروی سواری پراید با اتوبوس در یکی از خیابان های شهرستان بلافاصله واحد گشت انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید با اتوبوس برخورد کرده و در این حادثه راننده پراید به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد اظهار داشت: علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده سواری پراید اعلام شد.

۱۲ واحد صنفی متخلف در اراک پلمب شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بازدید از ۴۳۰ واحد صنفی متخلف از سوی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تا به امروز ۱۲ واحد صنفی متخلف در بازدید از واحدهای صنفی در سطح شهر اراک شناسایی و پلمب شده است.

سرهنگ " محمود خلجی "  گفت: با توجه به مطالبات شهروندان و در اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اراک با همکاری اتحادیه های صنفی، در هفته اول این ماه از ۴۳۰ واحد صنفی در سطح شهرستان اراک بازدید کردند.

وی با اشاره به پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان اراک به دلیل عدم رعایت قوانین و مقرارات اماکن عمومی و دیگر شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی اظهارداشت: در طرح مذکور همچنین به ۳۶۵ واحد صنفی تذکر،۶۴ واحد صنفی اخطار رفع نقض و ۱۲ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به استمرار طرح های نظارتی پلیس بر اصناف تا پایان ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: برنامه‌ها و اقدام های کنترلی و نظارتی واحدهای صنفی از سوی پلیس تشدید شده و بی تردید با واحدهایی که خارج از چارچوب قانون، شئون و هنجارهای جامعه در ماه رمضان عمل کنند، برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

سرهنگ خلجی با اشاره به برخی از مصوبات و تمهیدات لازم صورت گرفته از سوی پلیس به منظور ارائه خدمات از سوی برخی از اصناف به شهروندان در ماه مبارک رمضان افزود: زمان فروش و ارائه هرگونه مواد خوراکی و آشامیدنی از سوی اغذیه ‌فروشی‌ها و رستوران‌ها از اذان صبح تا مغرب به جز موارد استثناء ممنوع است و تمامی صنوف مجاز به فعالیت نیز باید در هنگام فعالیت، اقدام به استتار کامل واحد صنفی خود به منظور حفظ و حرمت شئونات اسلامی ماه مبارک رمضان کنند.

بازگرداندن دختر ۱۲ ساله دارای مشکل اعصاب و روان به کانون خانواده با پیگیری پلیس در اراک

دختر ۱۲ ساله ای که به علت مشکل اعصاب و روان در یکی از خیابان های شهر اراک گم شده بود، با پیگیری ماموران یگان امداد شهرستان به خانواده اش تحویل شد.

 بنا بر اعلام دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی چند روز قبل دختر خانمی ۱۲ ساله که در یکی از خیابان های شهر اراک، گم شده بود، توسط تیمی از ماموران یگان امداد شناسایی شد.

بنا بر این گزارش در بررسی تیم گشت انتظامی، مشخص شد که این دختر بچه دارای مشکل اعصاب و روان است که با پیگیری انجام شده از سوی ماموران انتظامی،‌دختر بچه صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

بعد از این اقدام پلیس، پدر این خانواده در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس با قدردانی از ماموران انتظامی گفت:

" سلام؛ دختر ۱۲ ساله من مشکل اعصاب و روان دارد در چند روز قبل از خانه بیرون رفته و گم شده بود، تیم گشت یگان امداد شهرستان، دخترم را پیدا کردند. از زحمات شان و کمک رسانی آنها تقدیر و تشکر می کنم."

دستگیری سارق سابقه دار احشام و کشف ۳۰ رأس احشام در اراک

 سارق احشام پس از دستگیری در عملیات پلیس آگاهی استان به سرقت ۳۰ رأس احشام طی ۳ فقره سرقت در روستای امان آباد شهرستان اراک اعتراف کرد.

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت تعدادی احشام در روستای امان آباد شهرستان اراک، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات میدانی پلیس و بررسی فیلم یکی از دوربین های مدار بسته در مسیر راه خروجی روستای مذکور مشخص شد که سارق برای انتقال احشام سرقتی از یک دستگاه خودروی نیسان استفاده می کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: سرانجام در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، یک نفر سارق سابقه دار در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: متهم دستگیر شده در تحقیقات کارآگاهان پلیس، به سرقت۳۰ رأس دام طی ۳ فقره سرقت احشام اعتراف و بیان کرد که در سنوات گذشته از سوی دستگاه قضائی محکوم به پرداخت دیه شده بوده و در زندان حضور داشته که در هنگام مرخصی از زندان، به منظور تأمین هزینه دیه اقدام به سرقت احشام و فروش آنها کرده است.

وی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسینی در پایان با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پلیسی در دستگیری دیگر همدستان سارق مورد نظر افزود:‌ عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری ها می‌باشد که در این راستا لازم است تا شهروندان در پیشگیری از این گونه سرقت ها، توجه به توصیه‌های پلیس را بیش از پیش مورد تاکید قرار دهند.

کشف ۵۶۲ بسته کوچک هروئین از ۲ توزیع کننده مواد مخدر در اراک

در عملیات دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر از سوی ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان اراک،‌ ۵۶۲ بسته کوچک هروئین کشف شد.

سرهنگ" امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره گفت:‌ در تداوم طرح های عملیاتی پلیس شهرستان در مبارزه با مواد مخدر، گزارش هایی از سوی شهروندان در خصوص فعالیت ۲ توزیع کننده مواد مخدر در یکی از محله های شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیس،‌ این ۲ نفر شناسایی و محل فعالیت آنان مشخص و در هماهنگی با مرجع قضائی از منزل آنان بازرسی به عمل آمد.

سرهنگ مختاری ادامه داد: در این عملیات ۵۶۲ بسته کوچک هروئین آماده فروش از این افراد کشف شد و هر ۲ نفر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان معرفی دستگیر شدگان برای برخورد قانونی به مرجع قضائی خاطر نشان کرد:‌ تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش ها و اطلاعات شهروندان است و تمامی مردم عزیز می توانند هر گونه موارد مشکوک را از طریق این سامانه تلفنی برای بررسی به پلیس گزارش کنند.

کشف لامپ های قاچاق از انبار یک شرکت صنعتی

 فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از کشف ۱۰ هزار و ۷۸۷ لامپ خارجی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از انبار یک شرکت صنعتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا روشندل " گفت: در تداوم طرح های مبارزه هدفمند با قاچاق کالا به عنوان یک پدیده شوم اقتصادی و حمایت از تولید ملی، با کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در انبارهای یک شرکت صنعتی در شهرستان زرندیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، مکان مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از انبار این شرکت، ۱۰ هزار و ۷۸۷ لامپ قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه یادآور شد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ روشندل در پایان افزود: با توجه به این که کالای قاچاق به عنوان یکی از معضلات مهم در چرخه اقتصاد کشور به شمار رفته و پیامدهای منفی بسیاری را برای تولید ملی در پی خواهد داشت، پلیس همواره بدون اغماض با قاچاقچیان اقتصادی برخورد و عرصه را بر آنان تنگ خواهد کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

,

کشف یک کیلو گرم تریاک در عملیات دستگیری ۴ توزیع کننده مواد مخدر در خمین

, کشف یک کیلو گرم تریاک در عملیات دستگیری ۴ توزیع کننده مواد مخدر در خمین, کشف یک کیلو گرم تریاک در عملیات دستگیری ۴ توزیع کننده مواد مخدر در خمین,

در عملیات های دستگیری ۴ توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان خمین، بیش از یک کیلوگرم تریاک کشف شد.

,

سرهنگ "عزیز عزیزی" فرمانده انتظامی شهرستان خمین در تشریح جزئیات این خبر گفت: در تداوم مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان از فعالیت ۴ نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای این شهرستان با خبر شدند.

,

وی با اشارره به شناسایی و دستگیری هر ۴ توزیع کننده مواد مخدر در دو عملیات جداگانه اظهار داشت: در بازرسی از محل اخفای متهمان، یک کیلو ۲۰ گرم تریاک نیز کشف شد.

,

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: هر۴ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

سرهنگ عزیزی در پایان با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ، از اولویت های اصلی پلیس شهرستان است در پایان تصریح کرد: شهروندان گرامی هرگونه اخبار و اطلاعات مرتبط با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر را با شماره ۱۱۰ و هرگونه انتقاد ، پیشنهاد یا تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ اعلام کنند.

,

دستگیری۲ سارق منزل و کشف ۴ فقره سرقت در دلیجان

, دستگیری۲ سارق منزل و کشف ۴ فقره سرقت در دلیجان, دستگیری۲ سارق منزل و کشف ۴ فقره سرقت در دلیجان,

در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دلیجان، سارقان حرفه ای منازل دستگیر و به ۴ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

,

سرهنگ" علی هاشمی" فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان در تشریح این خبر گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

,

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری سارق در عملیاتی غافلگیرانه خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت از منازل در شهرستان با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد.

,

این مقام انتظامی از دستگیری همدست سارق در عملیاتی جداگانه خبر داد و بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

سرهنگ " هاشمی" در پایان اظهار داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

,

کشف گالن های بنزین قاچاق از تانکر کشنده حامل تینر در ساوه

, کشف گالن های بنزین قاچاق از تانکر کشنده حامل تینر در ساوه, کشف گالن های بنزین قاچاق از تانکر کشنده حامل تینر در ساوه,

۵۰ عدد گالن بنزین که برای قاچاق به خارج از کشور در تانکر یک دستگاه خودرو تریلی کشنده،‌ جاساز شده بود،‌در ساوه کشف شد.

,

سرهنگ "پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر  گفت:‌ در اعلام کارشناسان گمرک گزارشی از جاسازی سوخت قاچاق در یک محموله تینر فوری در داخل تانکر یک دستگاه کشنده به پلیس اعلام شد و بلافاصله تیم گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

,

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که کارشناسان گمرک در حال نمونه برداری از یک محموله تینر،‌ متوجه وجود گالن هایی شناور در داخل تانکر می شوند که پس از بررسی تعداد ۵۰ گالن حاوی سوخت بنزین از خودرو کشف شد.

,

سرهنگ اسدی تصریح کرد:‌ در بازجویی های انجام شده از راننده خودرو مشخص شد سوخت برای قاچاق به یکی از کشورهای همسایه در خودرو جاساز و بارگیری شده است.

,

این مقام انتظامی ادامه داد:‌ فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

,

۳ کشته در حوادث رانندگی روز گذشته در استان مرکزی

, ۳ کشته در حوادث رانندگی روز گذشته در استان مرکزی, ۳ کشته در حوادث رانندگی روز گذشته در استان مرکزی,

  در حوادث رانندگی روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان ۳ نفر کشته و ۳ نفر دیگر مجروح شدند.

,

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان در تشریح جزئیات این حوادث گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های ۱۱۰ استان در ساعت ۱۴:۳۹ دقیقه روز گذشته مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور بروجرد - توره گشت پلیس راه توره در محل حادثه حاضر شدند.

,

وی با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد راننده یکی از خودروها در دم جان خود را از دست داده است اظهار داشت: علت این تصادف تجاوز به چپ خودروی مقابل نسبت به خودروی راننده متوفی می باشد.

,

این مقام مسئول از واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در محور خمین - دلیجان در ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه دیروز خبر داد و افزود: در این حادثه نیز راننده خودرو دردم فوت و سرنشین آن نیز به شدت مجروح شد.

,

سرهنگ" کهریزی"خاطر نشان کرد: علت این حادثه عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیچ اعلام شده است.

,

رئیس پلیس راه استان اظهار داشت: در ساعت ۲۱:۱۳ دقیقه شب گذشته در محور ساوه - همدان یک دستگاه تراکتور با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد و در این حادثه راکب موتور فوت کرد.

,

وی تصریح کرد: علت این سانحه ترکیب و تقارون دو خطای یکسان ، عدم توجه به جلو موتورسیکلت با ۵۰ درصد و به حرکت در آوردن وسیله نقلیه با عیب و نقص فنی مستمر (نقص سیستم روشنایی) به میزان۵۰ درصد می باشد.

,

دستگیری ۱۵ نفر در طرح عملیاتی پلیس محلات در پاک سازی نقاط ‌جرم خیز

, دستگیری ۱۵ نفر در طرح عملیاتی پلیس محلات در پاک سازی نقاط ‌جرم خیز, دستگیری ۱۵ نفر در طرح عملیاتی پلیس محلات در پاک سازی نقاط ‌جرم خیز,

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از اجرای طرح عملیاتی پلیس این شهرستان در پاک سازی نقاط جرم خیز خبر داد و گفت:‌ در این عملیات ۱۵ نفر به دلیل انجام جرایم مختلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

سرهنگ "جعفر شمس بیرانوند" در تشریح این خبر گفت: در ارزیابی انجام شده از مطالبات شهروندان و تماس های اعلامی به مرکز ۱۱۰ و ۱۹۷ پلیس، طرح عملیاتی پلیس در پاک سازی نقاط آلوده با مشارکت یگان های انتظامی شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

,

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری مواد مخدر از آنها در این طرح خاطرنشان کرد: در طرح مذکور۷۲ دستگاه انواع وسیله نقلیه اعمال قانون،۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و ۱۵ نفر دیگر نیز به دلیل انجام جرایم مختلف دستگیر شدند.

,

وی اظهار داشت: در ادامه این طرح ۳ سارق تحت تعقیب نیز دستگیر دستگیر و ۲ فقره سرقت از آنان کشف شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان محلات در پایان با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده در این طرح پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی و نیز قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای مأموریت های مختلف پلیسی، از آنان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در سطح این شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

,

فوت راننده پراید بر اثر برخورد با اتوبوس در ساوه

, فوت راننده پراید بر اثر برخورد با اتوبوس در ساوه, فوت راننده پراید بر اثر برخورد با اتوبوس در ساوه,

بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه اتوبوس در ساوه راننده پراید جان خود را از دست داد.

,

سرهنگ"پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح جزئیات این حادثه گفت: روز گذشته در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های ۱۱۰ استان در ساعت ۶ صبح مبنی بر وقوع یک فقره برخورد خودروی سواری پراید با اتوبوس در یکی از خیابان های شهرستان بلافاصله واحد گشت انتظامی در محل حادثه حاضر شدند.

,

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری پراید با اتوبوس برخورد کرده و در این حادثه راننده پراید به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

,

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد اظهار داشت: علت این حادثه عدم توجه به جلو راننده سواری پراید اعلام شد.

,

۱۲ واحد صنفی متخلف در اراک پلمب شد

, ۱۲ واحد صنفی متخلف در اراک پلمب شد, ۱۲ واحد صنفی متخلف در اراک پلمب شد,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به بازدید از ۴۳۰ واحد صنفی متخلف از سوی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تا به امروز ۱۲ واحد صنفی متخلف در بازدید از واحدهای صنفی در سطح شهر اراک شناسایی و پلمب شده است.

,

سرهنگ " محمود خلجی "  گفت: با توجه به مطالبات شهروندان و در اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی و پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی و رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اراک با همکاری اتحادیه های صنفی، در هفته اول این ماه از ۴۳۰ واحد صنفی در سطح شهرستان اراک بازدید کردند.

,

وی با اشاره به پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در سطح شهرستان اراک به دلیل عدم رعایت قوانین و مقرارات اماکن عمومی و دیگر شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی اظهارداشت: در طرح مذکور همچنین به ۳۶۵ واحد صنفی تذکر،۶۴ واحد صنفی اخطار رفع نقض و ۱۲ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمب داده شد.

,

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به استمرار طرح های نظارتی پلیس بر اصناف تا پایان ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: برنامه‌ها و اقدام های کنترلی و نظارتی واحدهای صنفی از سوی پلیس تشدید شده و بی تردید با واحدهایی که خارج از چارچوب قانون، شئون و هنجارهای جامعه در ماه رمضان عمل کنند، برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

,

سرهنگ خلجی با اشاره به برخی از مصوبات و تمهیدات لازم صورت گرفته از سوی پلیس به منظور ارائه خدمات از سوی برخی از اصناف به شهروندان در ماه مبارک رمضان افزود: زمان فروش و ارائه هرگونه مواد خوراکی و آشامیدنی از سوی اغذیه ‌فروشی‌ها و رستوران‌ها از اذان صبح تا مغرب به جز موارد استثناء ممنوع است و تمامی صنوف مجاز به فعالیت نیز باید در هنگام فعالیت، اقدام به استتار کامل واحد صنفی خود به منظور حفظ و حرمت شئونات اسلامی ماه مبارک رمضان کنند.

,

بازگرداندن دختر ۱۲ ساله دارای مشکل اعصاب و روان به کانون خانواده با پیگیری پلیس در اراک

, بازگرداندن دختر ۱۲ ساله دارای مشکل اعصاب و روان به کانون خانواده با پیگیری پلیس در اراک, بازگرداندن دختر ۱۲ ساله دارای مشکل اعصاب و روان به کانون خانواده با پیگیری پلیس در اراک,

دختر ۱۲ ساله ای که به علت مشکل اعصاب و روان در یکی از خیابان های شهر اراک گم شده بود، با پیگیری ماموران یگان امداد شهرستان به خانواده اش تحویل شد.

,

 بنا بر اعلام دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی چند روز قبل دختر خانمی ۱۲ ساله که در یکی از خیابان های شهر اراک، گم شده بود، توسط تیمی از ماموران یگان امداد شناسایی شد.

,

بنا بر این گزارش در بررسی تیم گشت انتظامی، مشخص شد که این دختر بچه دارای مشکل اعصاب و روان است که با پیگیری انجام شده از سوی ماموران انتظامی،‌دختر بچه صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

,

بعد از این اقدام پلیس، پدر این خانواده در تماس با سامانه تلفنی ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی پلیس با قدردانی از ماموران انتظامی گفت:

,

" سلام؛ دختر ۱۲ ساله من مشکل اعصاب و روان دارد در چند روز قبل از خانه بیرون رفته و گم شده بود، تیم گشت یگان امداد شهرستان، دخترم را پیدا کردند. از زحمات شان و کمک رسانی آنها تقدیر و تشکر می کنم."

,

دستگیری سارق سابقه دار احشام و کشف ۳۰ رأس احشام در اراک

, دستگیری سارق سابقه دار احشام و کشف ۳۰ رأس احشام در اراک, دستگیری سارق سابقه دار احشام و کشف ۳۰ رأس احشام در اراک,

 سارق احشام پس از دستگیری در عملیات پلیس آگاهی استان به سرقت ۳۰ رأس احشام طی ۳ فقره سرقت در روستای امان آباد شهرستان اراک اعتراف کرد.

,

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت تعدادی احشام در روستای امان آباد شهرستان اراک، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت .

,

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات میدانی پلیس و بررسی فیلم یکی از دوربین های مدار بسته در مسیر راه خروجی روستای مذکور مشخص شد که سارق برای انتقال احشام سرقتی از یک دستگاه خودروی نیسان استفاده می کرده است.

,

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: سرانجام در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، یک نفر سارق سابقه دار در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

,

این مقام انتظامی یادآور شد: متهم دستگیر شده در تحقیقات کارآگاهان پلیس، به سرقت۳۰ رأس دام طی ۳ فقره سرقت احشام اعتراف و بیان کرد که در سنوات گذشته از سوی دستگاه قضائی محکوم به پرداخت دیه شده بوده و در زندان حضور داشته که در هنگام مرخصی از زندان، به منظور تأمین هزینه دیه اقدام به سرقت احشام و فروش آنها کرده است.

,

وی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

,

سرهنگ حسینی در پایان با اشاره به ادامه داشتن تحقیقات پلیسی در دستگیری دیگر همدستان سارق مورد نظر افزود:‌ عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری ها می‌باشد که در این راستا لازم است تا شهروندان در پیشگیری از این گونه سرقت ها، توجه به توصیه‌های پلیس را بیش از پیش مورد تاکید قرار دهند.

,

کشف ۵۶۲ بسته کوچک هروئین از ۲ توزیع کننده مواد مخدر در اراک

, کشف ۵۶۲ بسته کوچک هروئین از ۲ توزیع کننده مواد مخدر در اراک, کشف ۵۶۲ بسته کوچک هروئین از ۲ توزیع کننده مواد مخدر در اراک,

در عملیات دستگیری ۲ توزیع کننده مواد مخدر از سوی ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان اراک،‌ ۵۶۲ بسته کوچک هروئین کشف شد.

,

سرهنگ" امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره گفت:‌ در تداوم طرح های عملیاتی پلیس شهرستان در مبارزه با مواد مخدر، گزارش هایی از سوی شهروندان در خصوص فعالیت ۲ توزیع کننده مواد مخدر در یکی از محله های شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

,

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیس،‌ این ۲ نفر شناسایی و محل فعالیت آنان مشخص و در هماهنگی با مرجع قضائی از منزل آنان بازرسی به عمل آمد.

,

سرهنگ مختاری ادامه داد: در این عملیات ۵۶۲ بسته کوچک هروئین آماده فروش از این افراد کشف شد و هر ۲ نفر دستگیر شدند.

,

این مقام انتظامی با بیان معرفی دستگیر شدگان برای برخورد قانونی به مرجع قضائی خاطر نشان کرد:‌ تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش ها و اطلاعات شهروندان است و تمامی مردم عزیز می توانند هر گونه موارد مشکوک را از طریق این سامانه تلفنی برای بررسی به پلیس گزارش کنند.

,

کشف لامپ های قاچاق از انبار یک شرکت صنعتی

, کشف لامپ های قاچاق از انبار یک شرکت صنعتی, کشف لامپ های قاچاق از انبار یک شرکت صنعتی,

 فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه از کشف ۱۰ هزار و ۷۸۷ لامپ خارجی قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از انبار یک شرکت صنعتی در این شهرستان خبر داد.

,

سرهنگ "محمدرضا روشندل " گفت: در تداوم طرح های مبارزه هدفمند با قاچاق کالا به عنوان یک پدیده شوم اقتصادی و حمایت از تولید ملی، با کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در انبارهای یک شرکت صنعتی در شهرستان زرندیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

,

این مقام انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، مکان مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

,

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی از انبار این شرکت، ۱۰ هزار و ۷۸۷ لامپ قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه یادآور شد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

,

سرهنگ روشندل در پایان افزود: با توجه به این که کالای قاچاق به عنوان یکی از معضلات مهم در چرخه اقتصاد کشور به شمار رفته و پیامدهای منفی بسیاری را برای تولید ملی در پی خواهد داشت، پلیس همواره بدون اغماض با قاچاقچیان اقتصادی برخورد و عرصه را بر آنان تنگ خواهد کرد.

,

وی تاکید کرد: شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه