اخبار داغ

نماینده رودسر و املش در مجلس:

نارضایتی چایکاران از قیمت برگ درجه ۲ چای/ در بازار مسکن و خودرو شاهد افزایش نامتعارف قیمت ها هستیم

نارضایتی چایکاران از قیمت برگ درجه ۲ چای/ در بازار مسکن و خودرو شاهد افزایش نامتعارف قیمت ها هستیم
نماینده رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه مدیریت و بازرسی لازم به ویژه در بخش های خودرو و مسکن صورت نگرفته است، گفت: شاهد افزایش قیمت های نامتعارف به ویژه در این حوزه ها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار 8دی با اشاره به وضعیت معیشتی مردم، اظهار کرد: انتظار بود دولت سازوکار های مناسبی  در جهت ترمیم حقوق کارگران و ساماندهی کالاهای اساسی و حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی اقداماتی انجام دهد که قدرت خرید نسبت به هزینه ها و افزایش نقدینگی یک حالت متعارفی به خود بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار 8دی با اشاره به وضعیت معیشتی مردم، اظهار کرد: انتظار بود دولت سازوکار های مناسبی  در جهت ترمیم حقوق کارگران و ساماندهی کالاهای اساسی و حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی اقداماتی انجام دهد که قدرت خرید نسبت به هزینه ها و افزایش نقدینگی یک حالت متعارفی به خود بگیرد., 8دی,

وی با بیان اینکه متأسفانه این اتفاق نیفتاد و ما هنوز شاهد افزایش قیمت ها هستیم، گفت: بازرسی و نظارت دقیق بر قیمت ها انجام نشد و هر کس هر طور دوست دارد نسبت به قیمت و کیفیت کالاها فعالیت می کند.

,

نماینده رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه مدیریت و بازرسی لازم به ویژه در بخش های خودرو و مسکن صورت نگرفته است، گفت: شاهد افزایش قیمت های نامتعارف به ویژه در این حوزه ها هستیم و بخشی هم از این مشکلات به تحریم و بخشی هم به مدیریت داخلی بر می گردد.

,

عباسی با اشاره به اینکه برخی اقلام تولید داخلی در حوزه های کشاورزی و دامی است، تصریح کرد: نظارت درستی اعمال نشد و هرچه سریعتر ثبات قیمتی باید بربازار حاکم شود.

,

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در تشریح وضعیت پروژه های رودسر و املش، افزود: برخی پروژه ها به وزارت نیرو برمی گردد، مانند آب رسانی به برخی روستاها و شهرها قول دادند که ظرف سه ماهه اول سال انجام شود.

,

عباسی با بیان اینکه احداث تصفیه خانه ها و پروژه های املش، چابکسر و سد پلرود از این دست پروژه ها است، تصریح کرد: چند پروژه ای در حوزه راه سازی داریم و وزارت نیرو در این ارتباط وظایف خود را در حال انجام دارد.

,

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه در بخش کشاورزی هم مشکلاتی داریم، اضافه کرد: قیمت برگ درجه دو چای مورد نارضایتی مردم قرار گرفته است و بهتر است سازمان برنامه و بودجه و جهاد کشاورزی قیمت آن را افزایش دهد.

,

** شورای عالی فضای مجازی با رفتارهای هنجار شکنانه برخورد کند

, ** شورای عالی فضای مجازی با رفتارهای هنجار شکنانه برخورد کند,

عباسی در ادامه در واکنش به وضعیت فرهنگی مدارس با توجه به حواشی که اخیرا پیش آمده است، گفت: مجلس پیگیر این موضوع است و تذکراتی به وزیر آموزش و پرورش داده ایم داده شده و شورای عالی فضای مجازی هم باید با این رفتارهای هنجار شکنانه برخورد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه