اخبار داغ

واکنش مهاجم گل گهر به مذاکره با استقلال

واکنش مهاجم گل گهر به مذاکره با استقلال
مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان گفت: در خودم می‌بینم که بتوانم با آقای گل‌های لیگ برتر رقابت داشته باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان رنجبری در مورد بازگشت به لیگ برتر گفت: من دو سال پیش با پیکان در لیگ برتر بودم اما آنجام مصدوم شدم و نتوانستم ادامه بدهم اما حالا بعد از ۲ سال، سرحال سرحال و با انگیزه بسیار به لیگ برتر برگشته‌ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیمان رنجبری, آنجام,

رنجبری در مورد فصلی که با گل‌گهر در لیگ دسته یک پشت سر گذاشت، گفت: هم برای من و هم برای گل‌گهر فصل خیلی خوبی بود. گل‌گهر لیاقت این را دارد که در لیگ برتر باشد. با ساختار و امکاناتی که این باشگاه دارد واقعاً جایش در لیگ برتر خالی بود. خدا را شکر توانستیم با همت بچه‌ها و حمایت مردم سیرجان و همچنین مدیرعامل خوب باشگاه تیم را به لیگ برتر برسانیم. امیدوارم امسال و سال‌های آینده گل‌گهر حرف‌های زیادی برای گفتن در لیگ برتر داشته باشد.

, گل‌گهر,

مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان در مورد اینکه آیا این تیم می‌تواند در مسابقات امسال با تیم‌های لیگ برتری رقابت کند، گفت: بله، من فکر می‌کنم گل‌گهر می‌تواند بالای جدول باشد. شاید الان صحبت از قهرمانی یا گرفتن سهمیه زود باشد اما به نظرم این تیم می‌تواند با تیم‌های لیگ برتری رقابت خوبی داشته باشد چرا که این پتانسیل را دارد. گل‌گهر هم امکانات خوبی دارد و هم ساختار خوبی دارد و باشگاه می‌تواند راحت در لیگ برتر تیم‌داری کند اما از سیاست امسال باشگاه که چه برنامه‌ای دارد و چگونه می‌خواهد یارگیری و تیمداری کند اطلاع خاصی ندارم.

, تیمداری,

وی در ادامه گفت: من نمی‌دانم چند بازیکن در تیم می‌مانند اما تیم ما از نظر فنی هم مربی و هم بازیکنان خوبی دارد. بگوویچ از نظر فنی و همچنین اخلاقی مربی بسیار خوبی است. اطلاعی ندارم که چند درصد تیم حفظ می‌شود اما همه این بازیکنان از نظر فنی قوی هستند و راحت می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند و حرف‌هایی برای گفتن داشته باشند.

,

رنجبری در خصوص ادامه همکاری‌اش با گل‌گهر گفت: قرارداد من با باشگاه گل‌گهر تمام شده است. صحبت‌هایی برای تمدید قرارداد انجام داده‌ایم اما در ۱۰ روز آینده وضعیتم مشخص می‌شود.

,

وی در مورد اینکه گفته می‌شود با باشگاه استقلال مذاکراتی را انجام داده است، گفت: بله. من مذاکرات کوتاهی با باشگاه استقلال داشتم و صحبت‌های اولیه را انجام دادیم اما قراردادی نبسته‌ایم.

,

آقای گل لیگ آزادگان در مورد اینکه آیا می‌تواند در فصل جدید با کی‌روش استنلی و پریرا رقابت داغی داشته باشد، گفت: باید در مسابقات حاضر شوید و آنجا مشخص می‌شود که می‌توانید یا نمی‌توانید. مسلماً هر بازیکنی استعدادهایی دارد که آنها را ارائه می‌دهد. من می‌توانم با آقای گل‌های لیگ برتر رقابت کنم اما از الان صحبت آن را نمی‌کنم. دوست دارم در مسابقات قرار بگیرم و آنجا مشخص کنم. می‌توانم با بازیکنانی مانند کی‌روش و لوسیانو پریرا رقابت کنم. این را در خودم می‌بینم که بتوانم این رقابت را داشته باشم و ان‌شاءالله در بازی‌ها مشخص می‌شود.

, پریرا, لوسیانو, پریرا,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه